Opinie klientów o Fllad Resort & SPA

5.3 /6
174 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.6
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Michał, Lipce Reymontowskie 30.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Super Obiekt

Obiekt spełnia oczekiwania każdy ma inne ale co do obsługi menagera który to dba o każdy szczegół aby było miło i przyjemnie bardzo się starają w all inclusiv zabrakło jak dla mnie lodów dla dzieci ale opłacaliśmy je we własnym zakresie były dostępne czy to w hotelu czy beatch barze co do drinków to słabo ja nie pije ale żona miała ochotę niekiedy się napić ale niestety uboga oferta drinków za to w części płatnej bogata oferta z której też niekiedy korzystaliśmy co do plaży super czysta nie było problemów z leżakami co do basenu to już tak z racji małej ilości miejsc rezerwacje do 10.00 zajmowały 98% leżaków z trudem potem można było coś znaleźć jedzenie smaczne bez szałów nie zaskakiwało a każdy z nas oczekuje że i kucharz nas będzie zaskakiwał tak jak miło by było jak by barman nas zaskakiwał jakimś drinkiem dla kobiet abyśmy poczuli się jak na wymarzonych wakacjach ale tego nie było i wiele tu jakich sprzeczności mamy niby było ale nie do końca tak jak to powinno wyglądać miałem wrażenie jak by to wszystko wynikało z jakiegoś sztywnego reżimu kosztowego trzymanego przez menadżera który chciał wycisnąć max ze średniego budżetu na ugoszczenie gości jak na tej klasy obiekt

4.0/6

Diabelek, Warszawa 14.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Nie tak jak

Hotel przereklamowany. Nowy i w zasadzie tyle. Dosc ciasno. Za maly basen. Nie restauracja ale stolowka. Fakt ze czysta ale nie do konca funkcjonalna. Zadnych obrusow a nawet spodkow pod filizanki. Bary to na dwie gwiazdki max. Jak czesto w Albanii bar w lobby nie dla motlochu z all inclusive. Mnie to irytuje.jak jestes singlem to dostaniesz najgorszy pokoj jaki maja. No i animatorzy hotelowi wylacznie po francusku dla gosci z Francji. Reszta moze sobie ew. Patrzec.w sumie nie polecam.

4.0/6

Marzena, Łódź 12.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Lekkie rozczarowanie

Na wstępie zaznaczam, że oceniam hotel 5-gwiazkowy. Minusy: brak łyżeczek, nie mówiąc już o widelczykach: ciasta i desery trzeba jeść sztućcami "obiadowymi", a kawę/herbatę mieszać mieszadełkami, w barze ciepłe napoje podawane są wyłącznie w jednorazówkach (lub w szklankach do drinków), na zapleczu hotelu totalny bałagan i śmieci (mieliśmy pokój od wschodniej strony), wszelkie animacje wyłącznie po francusku, dedykowane dla Francuzów, plusy: czysto, dość przyzwoity wybór dań ( choć na 5*, nie powalający), sympatyczna obsługa.

4.0/6

MARZENA, GORZÓW WIELKOPOLSKI 05.08.2022

Może za kilka lat

Może za kilka lat będzie to hotel na wysokim poziomie. Na razie się dużo uczą. 5 gwiazdek to trochę na wyrost.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem