5.2/6 (248 opinii)
2.0/6
Dyskryminacja Polaków. Pokoje przydzielane głównie na I i II piętrze (6 pięter, im wyżej tym lepiej). Wykupiona opcja widok na morze w praktyce była w pokoju 110 bardzo ograniczona. Był widok na drzewa i basen i w oddali trochę morza. Kupiłem pokój w hotelu, w niektóre dni, zwlaszcza w piątek bylo jak w dyskotece. hałas do północy nie do zniesienia. Na moje żądanie zmieniono mi pokój na 217, ten był przy wywietrznikach kuchennych, bez widoku na morze za to na zaplecze hotelu. Zaproponowałem jako formę rekompensaty za obniżenia standardu pokoju przedłużenie możliwości pobytu w pokoju do 19 (check aut 11, ale 26.09 Czesi mieli 12). Pisemna propozycja pozostała bez odpowiedzi. Wcześniej "łaskawie" zgodzono się na 13, z ekwiwalentem 20EUR. Przyjąłem te propozycję z zastrzeżeniem, że będę, w ramach reklamacji, domagał się rekompensaty 10/14 tytułem dopłaty za pokój z widokiem na morze. 29.09. Złożyłem formalną reklamację do Rainbow z żądaniem zwrotu 10/14 zapłaconej kwoty za widok na morze , przez 4 dni był, jakkolwiek bardzo ograniczony przez 10 dni nie było żadnego widoku na morze. Hotel niby 5 gwiazdkowy, nie było kubków do herbaty a niekiedy nawet zwyczajnej herbaty. Śniadania poniżej jakiegokolwiek standardu, najtańsze na rynku produkty. napoje to lokalne erzatze. Hotel, generalnie, w miarę przyzwoity traktowanie nas jako gości przez recepcję wraz z jej kierownictwem nie miało nic wspólnego z przyzwoitością. W życzeniach napisałem w miare możliwości cichy pokój z ładnym widokiem. otrzymałem najgłośniejszy pokój w całym hotelu z bardzo okrojonym widokiem morza
1.0/6
11 dniowy pobyt w tym hotelu,to tylko zmarnowany urlop.Oferta all inclusive chyba dotyczy tego że hotel ma klimatyzację.Jedzenie bardzo mizerne,szczytem jest bar z przekąskami.Odgrzana pizza z kolacji,parówki które zostały z śniadania,i frytki pozbierane z talerzy.Mistrzem jest fotograf który robił zdjęcia basenu,na fotografii wygląda prawie jak olimpijski,w rzeczywistości to sadzawka w której 10 osób na raz może tylko moczyć nogi.Pokój to kolejna wtopa,oberwane drzwi balkonowe które Panie sprzątające zostawiają otwarte bo nie mogą ich zamknąć,mikro szafa,lodówka mieszcząca 2 butelki 0.5 wody,brak szklanek o czujniku nie wspominając.No i gwóźdź programu:łazienka.Bardziej niż mała,z prysznicem tak skonstruowanym że przy kąpieli trzeba z ręcznika robić tamę żeby woda nie wpłynęła do pokoju.Nie zapominając o balkonie .Wychodząc na niego zapiera dech w piersiach,ale niestety tylko dlatego że wyziewy z klimatyzacji owiewają cale 1 piętro.Bo widok na rozpadające się ogródki działkowe tego nie jest w stanie uczynić.Nie wiem dlaczego Rainbow ma ten hotel w swojej ofercie,pewnie prowizja od sprzedanej tam oferty pokrywa minusy od niezadowolonych klientów.Ja kończę swoją przygodę z tym biurem.I kończąc, to nie był mój pierwszy pobyt w Albani,i znam realia tego kraju,ale akurat ten hotel z 5* którymi się reklamuje zasługuje max na 3.
0.5/6
Hotel Fllad położony jest w Golem. Charakterystyczne dla tego miasteczka są przepełnione, śmierdzące kontenery na śmieci, bezpańskie psy oraz bardzo głośna muzyka w stylu Coco Jumboo. Sam hotel ma dobrą lokalizację, ponieważ mieści się w pierwszej lini brzegowej, a mimo to jest nieco odsunięty od promenady. Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Hotel nie przygotowany na gości z Europy: -w holu stoi woda z owocami cytrusowymi (wodę dolewa się codziennie, natomiast cytrusów nie wymieniono przez cały mój pobyt) -stołówka (bo tego nie można nazwać restauracją) nie przygotowana na przyjęcie gości - stoliki brudne, brak serwetek, brak soli - posiłki podawane nieestetycznie, często brakowało łyżek do nakładania i ludzie nakładali posiłki swoimi szcztućcami - bardzo mało owoców morza - z napoi były jedynie woda niegazowana z baniaków, słodzone napoje gazowane o bliżej nieokreślonym składzie - drinki to wódka z ww. napojami - wino kwaśne, podawane w szklankach - często brakowało piwa - hotel używa plastikowych kubków, słomek Plaża bardzo brudna, zdarzyły się w morzu pływające odpady higieniczne. Nie polecam tego hotelu, nie powinien mieć 5*. Cena za tak niskie usługi zdecydowanie zbyt wysoka.
0.5/6
Wyjazd nie należał do udanych. W okolicach Hotelu bardzo brudno, na plaży należącej do Hotelu również w piasku śmieci, byliśmy z małym dzieckiem, które strach było zostawić w piasku na chwilę zabawy. Przy basenie hotelowym leżaki zarezerowane przez ręczniki od wczesnych godzin porannych. Siedzieliśmy w części restauracyjnej przy stolikach jeśli chcieliśmy skorzystać z basenu. W restauracji podczas wydawania posiłków brak higieny, wszyscy dotykali tych samych bemarow, sztućców do nakładania jedzenia. Efektem było to, że z co drugiego stolika było słychać kaszel - my też się rozchorowaliśmy trzeciego dnia. Resztę wyjazdu spędziliśmy w pokoju. Plusem były panie sprzątające w naszym pokoju, zawsze mile i pomocne. Bardzo miła była też obsługa na recepcji. Jedzenie powtarzalne ale dużo, zmieniało się kilka pozycji dziennie. Bardzo smaczne desery po obiedzie i kolacji. Ogólnie jak na pierwsze rodzinne wakacje to bardziej się zawiedliśmy niż nam się podobało. W zeszycie z informacjami Rainbow brak było numeru kontaktowego do rezydenta.