Opinie o Mel Holidays

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(215 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Najgorsze Wakacje

    Inga, Poddębice 07.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    To był najgorszy wyjazd w moim życiu. Pomijając słaby hotel opisywany przez biuro jako najlepszy w okolicy i polecany przez pracowników punktu najgorsze na wyjeździe było samo biuro podróży. Zaczęliśmy wyjazd od 10h opóźnienia na lotnisku z całkowitym brakiem kontaktu z rezydentami ponieważ nie odbierali telefonów a na infolinii jedyna informacja jaką uzyskaliśmy to że oni nic nie wiedzą (inni pasażerowie lotu z innych biur podróży otrzymywali informację o locie oraz mieli stały kontakt z biurami) my zostaliśmy pozostawieni sami sobie bez żadnych informacji. Na miejscu rezydenci ignorowali nasze pytania i ogólnie przez cały tydzień nie pojawiali się w hotelu z powodu naszego niezadowolenia i pytań. Cały czas mieliśmy wrażenie że przeszkadzamy im i że ich irytujemy prośbami o wyjaśnienie sytuacji i chociażby zwrot części kosztów wyjazdu ponieważ nie wywiązali się z warunków umowy. Na infolinii ta sama sytuacja. Jeżeli chodzi o jakąkolwiek obsługę klienta to jest ona na karygodnym poziomie. Jeżeli chodzi o hotel jest on bardzo słaby. Na początku otrzymaliśmy pokój na 1 piętrze który był w tragicznym stanie oraz był nas kuchnia i przejściem na basen w którym stały kontenery na śmieci więc zapach był nie do wytrzymania na szczęście udało nam się zmienić na pokój na 7 piętrze gdzie standard pokoi był już w miarę w porządku i na tym dobre rzeczy w hotelu się kończą. Na 7 piętro jeździła tylko 1 z dwóch wind która co chwila była wyłączana z użytku i jeździła jak chciała więc zejście na dół zajmowało czasem nawet 15 min lub trzeba było wchodzić piętro niżej do drugiej windy co z wózkiem nie było łatwym zadaniem. Ogólny stan hotelu pozostawia wiele do życzenia. Połamane leżaki koło basenu, zepsute krzesła w restauracji, zapleśniałe maszyny do kawy. W restauracji ciągle był problem ze sztućcami oraz ze znalezieniem miejsca aby usiąść i zjeść posiłek. Posiłki też pozostawiały wiele do życzenia - niedogotowane jedzenie robione ze słabej jakości produktów, mały wybór oraz mało apetyczny wygląd posiłków. Do jedzenia nadawała się w sumie pizza, naleśniki i frytki. Podczas pobytu 6 z 8 osób z którymi pojechaliśmy miała zatrucie pokarmowe więc pół wyjazdu spędzili w toalecie. Nie byliśmy jedynym przypadkiem zatruć ponieważ z kim nie rozmawialiśmy miał mocne problemy żołądkowe. Okolica hotelu jest mało przyjemna ponieważ jest tam dużo śmierdzących śmieci oraz zapachu kanalizacji. Do spacerowania jest w sumie tylko promenada oraz ulica za hotelem ze stoiskami pełnymi chińskich rzeczy oraz używanych ubrań jak na słabej jakości bazarze. Morze jest blisko hotelu ale plaża jest brudna a woda w morzu pełna pływających śmieci. Nie polecam wyjazdu z tym biurem podróży oraz do tego hotelu ponieważ ponieważ jedyne co nam zapewnili to najgorsze wakacje jakie mogliśmy sobie wyobrazić . Po złożeniu reklamacji o zwrot części kosztów wyjazdu z powodu skróconego wyjazdu ze strony rainbow odesłali nas prosto do linii lotniczych które zaoferowały nam tylko 125€ zwrotu z adnotacją o zastrzeżenie ubiegania się o jakiekolwiek inne roszczenia gdy minimalne odszkodowanie za opóźniony lot to 250 € nie dodając do tego zadośćuczynienia za niewywiązanie się z umowy przez biuro podróży. Jesteśmy bardzo rozczarowani tym wyjazdem i dziwi nas że tak duże biuro podróży tak bardzo ucieka od jakiejkolwiek odpowiedzialności i wręcz olewa klientów. Na zasadzie zapłaciliście to mamy was w nosie.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ostatni raz

    Barbara Koletta, Kraków 15.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Totalna porażka – nigdy więcej! To był mój trzeci pobyt w tym hotelu i z całą stanowczością mogę powiedzieć: ostatni. Obsługa na fatalnym poziomie – opryskliwa, nieprofesjonalna, sprawiająca wrażenie, jakby goście tylko przeszkadzali. Przydzielanie pokoi- totalnie bez pojęcia. Dla trójki osób (pary i kobiety) jeden pokój z dostawka, dla dwóch kobiet, olbrzymi pokoj z dwiema osobnymi sypialniami. Na prośbę o ratowanie konającego psa, który męczył sie na plaży hotelowej - reagowali smiechem, a nawet pytaniem: dlaczego przejmujesz sie psem, a nadal nie dodałaś mnie do znajomych na insta? Podejście do zwierząt i kopanie ich na oczach gosci hotelowych - nie do przyjęcia! W czasie posiłków zamiatano, myto podłogę i chodzona z koszami na śmieci między stolikami – skandaliczne i niedopuszczalne zachowanie w miejscu, gdzie podawane jest jedzenie. Goście wchodzili do restauracji prosto z plaży mokrzy, z piachem na stopach, nogach, ciele - obsługa nie reagowała. Jedzenie zimne, monotonne, co jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem, bo posiłki w poprzednich latach byly przepyszne i bardzo różnorodne, zawsze gorące. Brudne obrusy, brak serwetek, czy sztućców. Puste bemary, brak talerzy do nakładania posiłków. W ramach lunch boxu na drogę: skrzydełka, kawawk mięsa i frytki - do samolotu. Bez jakichkolwiek sztućców. Śmiech na sali. Plaże brudne, niesprzątane, pełne śmieci i glonów – widać zupełny brak dbałości o estetykę i komfort gości. Przy wejściu do morza-kawalki płyt chodnikowych i metalowych prętow, bardzo łatwo o wypadek. Zostały usunięte po mojej interwencji. O godzinie 18 pracownik składa parasole, pod którymi odpoczywali goście. To miejsce traci standard w zastraszającym tempie. Jeśli ktoś liczy na wakacje na poziomie – radzę omijać szerokim łukiem. Zdecydowanie nie polecam. Zmarnowane pieniądze i nerwy.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    nie polecam

    Anna, Kraków 16.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Zgłosiłam że pólka w szafce jest złamana, żeby nie było roszczeń, pan powiedział że wie. Ale nie mają pokoju na zmianę. Na tym się skończyło. Pokój na pierwszy rzut oka ładny, na drugi widać nieudany remont i dziury w ścianach po kurkach od kranu. Zepsuta izolacja od suszarki strach było użyć i odchodząca tapeta, pęknięte lustro... Obsługa: nieprofesjonalna. Przez 3 dni mieli małego dzieciaczka, którym się wymieniali opieką. Jedzenie: lunchboxów nie polecam.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    13.09 -27.09.2024r

    Irena, Częstochowa 04.11.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    TRAGEDIA. Do tej pory Albania nie wyszła z komuny .Kompletny brak poszanowania dla turysty i produktu .Odgrzewane produkty(jedzenie) z poprzedniego dnia .Nikomu nie polecam tego hotelu. Stoliki brudne( brak sztućców ,szklanek i herbaty ).Zero dezynfekcij . Woda w dystrybutorach niedogotowana .Panie sprzątające nie radzą sobie, żeby posprzątać po po poprzednich gościach(siadało się przy brudnych stolikach). Plaża brudna ,Leżaki brudne i zdezelowane -pamiętają komunę .Barek All Inclusive przypomina zwykły barak ze śmietnikiem ,który jest obok (śmietnik jest dokładnie przy barku.). Byłam w Albanii raz i więcej nie polecę. Mam nadzieję ,że nikt się na to dziadostwo nie pokusi. NIGDY WIĘCEJ ALBANIA

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    NIE DO ZOBACZENIA ALBANIA

    Marlena, Police 30.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Tytuł wystarczy sam za siebie!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem