Opinie o Mel Holidays

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(242 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.5
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wakacje w Albanii w hotelu Mel Holidejs - nigdy więcej

    Jerzy, Zielonki 28.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Jest to chyba najbardziej rzetelna opinia człowieka który często podróżuje. Ale najbardziej negatywna - zraziłem się trochę do firmy Rainbow za taką ofertę 5 gwiazdek. Fakt jest, że to Albania - ale ceny Rainbow są za wysokie jak na takie standardy - to dzięki takim ofertom firma sobie więcej zarabia - bo hotele nie są aż takie drogie - a marża Rainbow duża - wiem bo znajomi jeżdżą indywidualnie i mówią ile płacą w dobrych hotelach. A tak prosiłem aby pani z obsługi firmy dała mi coś dobrego - a obok (100 m dalej) był taki piękny hotel Max Royal - i ten hotel polecam 100% (wiem że mają go w ofercie)- ale pewnie Rainbow nie miałby takiego zysku ze mnie jak z hotelu Mel. Nauczką jest dla mnie to że nie wolno już w tych czasach czytać opinii o hotelach i pobycie ponieważ coraz więcej ludzi podróżóje z różnych pozycji społecznych i mają różne gusty. Dla jednego to niebo a dla drugiego porażka. Tylko bazować na opiniach poczty pantoflowej - koniecznie !

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel przy plaży z potencjałem

    Teresa, Warszawa 20.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel przy plaży, deptaku, fajny basen i widoki z okien. W katalogu wygląda fajnie, ale brak toalety ogólnodostępnej od strony basenu i morza. Trzeba biec dookoła budynku, albo obok cuchnących śmietników, albo przez recepcję. Przez pierwszy tydzień pobytu w hotelu Adria nie mieliśmy sensacji żołądkowych a w Mel Holifaj już lekkie/gwałtowne przeczyszczenie było i dziecko biegło z basenu dookoła przez recepcję przerażone, mamo a jak nie zdążę? Ręczniki kąpielowe niedoprane. Dziecko 150cm i 11lat na łóżku polowym. Stoły w restauracji malowane na olejno. Toaleta damska z połamaną futryną, przez co zacinasz się w środku. Plus za wybór jedzenia i pyszną pizzę. Minus za wielkość pokoju. Nad poduszką dziecka był kinkiet( syn od razu obiecał że będzie się starał, ale nie wie czy nie urwie przy wstawaniu), a pod kinkietem włącznik światła i gniazdko elektryczne. Czyli małe dziecko szukając włącznika światła, może włożyć paluszki do kontaktu. Po wstawieniu łóżka polowego nie było miejsca na otwarcie drzwi od jedynego miejsca na ubrania- szafy. No i na koniec było nam dość niefajnie, gdy o 4:50 rano otrzymaliśmy lunch box bez napojów. Jedyna możliwość zakupu wody to lotnisko i 9zł za 0,5l gdy zwróciłam uwagę animatorce na lotnisku że Mel Holiday nie dał nikomu wody i aby zwracali na to uwagę. Odpowiedziała obrażonym tonem, to nie mój hotel. Super wypuścić klientów bez kropli wody na śniadanie na 35 stopniowy upał i wielogodzinną podróż.Lunx box wydawał recepcjonista, wszystkie były tej samej wielkości. Nasza 3 nie dostała ani jednej butelki wody. Hotel żąda całej umowy z Rainbow, jako voucher do rejestracji. Po co im wszystkie dane o kwocie zapłaty o informacje wrażliwe które mogą się znaleźć w umowie ?

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel mocno średni

    Arkadiusz, Bartąg 14.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel mocno sredni. Ubogi bar all inclusive gdzie nie ma listy drinków. Trzeba samemu mówić co barman ma wlać. Jedna toaleta przy lobby do której z basenu trzeba obejść dookoła Hotel wybierając drogę przy śmietnikach lub przez kałuże będące z klimatyzacji. Przez cały tydzień nie wymieniono ręczników w pokoju. Na 7 piętro jedzie tylko jedna z dwóch wind. Na plus jedzenie dosyć dobre. Na pewno ponownie nie wybiorę danego hotelu.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    negatywna

    endriu 29.08.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    ten hotel nie zasluguje na cztery gwiazdki,co najwyzej max.slabe trzy,bylismy w nim w lipcu 2022 podstawa to menu monotonne, co dzien praktycznie to samo jakiws gulasze i spieczony niby drob ,lazienki bez szafek na sro dki czystosci,brak kabin przesto po kapieli lazienki zalanei nanoszone do pokoju,a suchy prowiant to juz bylo przegiecie skladal sie z cos na wzor kawaleczka kotleta kilka frytek oraz polasterek ogorka dostalismy to wszystko zimne bez smaku nadajace sie do kosza,rezydent pojawil sie dzien po przyjezdzie oraz w dniu wyjazdu

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Nie polecam

    Adriana 21.07.2021 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Rainbow nie informuje klientów ze allinclusive jest bardziej light, a dobra kawa i normalny alkohol a nie paliwo rakietowe jest dostępne w barze za opłata. Zalecam nie brać allinclusive ! Brak animacji i ogólnie kiepska dbałość o klienta. Monotonne jedzenie. Za ta cenę oczekiwałam lepszej jakości .Bardzo żałuje mojego wyboru

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wczasy z rodziną

    Dariusz Jan, Jarosław 01.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Hotel czysty i to byłoby na tyle … Jedzenie zimne , dobrze że poza hotelem było parę fajnych knajpek i ceny ok to chodziliśmy tam jeść , napoje to jakiś żart podawane w kubkach plastikowych i to nie problem ale kubki były tak cienkie że biorąc napój z lady to połowę się wylało, nawet kawe trzeba było pić w plastiku bo często brakowało filiżanek , basen tragedia a na plaży ludzie leżeli na sobie , leżaki połamane . Naprawdę nie jestem wybredna ale to trochę przegięcie . Nie polecam

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    nie polecam

    Kateryna, Częstochowa 31.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    W ogóle nie polecamy tego hotelu! Po prostu okropne! Wszystko jest zagrzybione, pokoje są brudne, pokoje nie były ani razu sprzątane przez cały pobyt. Obsługa hotelu jest obrzydliwa, można powiedzieć, że jej po prostu nie było. Hotel absolutnie nie jest odpowiedni dla dzieci!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Najgorsze Wakacje

    Inga, Poddębice 07.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    To był najgorszy wyjazd w moim życiu. Pomijając słaby hotel opisywany przez biuro jako najlepszy w okolicy i polecany przez pracowników punktu najgorsze na wyjeździe było samo biuro podróży. Zaczęliśmy wyjazd od 10h opóźnienia na lotnisku z całkowitym brakiem kontaktu z rezydentami ponieważ nie odbierali telefonów a na infolinii jedyna informacja jaką uzyskaliśmy to że oni nic nie wiedzą (inni pasażerowie lotu z innych biur podróży otrzymywali informację o locie oraz mieli stały kontakt z biurami) my zostaliśmy pozostawieni sami sobie bez żadnych informacji. Na miejscu rezydenci ignorowali nasze pytania i ogólnie przez cały tydzień nie pojawiali się w hotelu z powodu naszego niezadowolenia i pytań. Cały czas mieliśmy wrażenie że przeszkadzamy im i że ich irytujemy prośbami o wyjaśnienie sytuacji i chociażby zwrot części kosztów wyjazdu ponieważ nie wywiązali się z warunków umowy. Na infolinii ta sama sytuacja. Jeżeli chodzi o jakąkolwiek obsługę klienta to jest ona na karygodnym poziomie. Jeżeli chodzi o hotel jest on bardzo słaby. Na początku otrzymaliśmy pokój na 1 piętrze który był w tragicznym stanie oraz był nas kuchnia i przejściem na basen w którym stały kontenery na śmieci więc zapach był nie do wytrzymania na szczęście udało nam się zmienić na pokój na 7 piętrze gdzie standard pokoi był już w miarę w porządku i na tym dobre rzeczy w hotelu się kończą. Na 7 piętro jeździła tylko 1 z dwóch wind która co chwila była wyłączana z użytku i jeździła jak chciała więc zejście na dół zajmowało czasem nawet 15 min lub trzeba było wchodzić piętro niżej do drugiej windy co z wózkiem nie było łatwym zadaniem. Ogólny stan hotelu pozostawia wiele do życzenia. Połamane leżaki koło basenu, zepsute krzesła w restauracji, zapleśniałe maszyny do kawy. W restauracji ciągle był problem ze sztućcami oraz ze znalezieniem miejsca aby usiąść i zjeść posiłek. Posiłki też pozostawiały wiele do życzenia - niedogotowane jedzenie robione ze słabej jakości produktów, mały wybór oraz mało apetyczny wygląd posiłków. Do jedzenia nadawała się w sumie pizza, naleśniki i frytki. Podczas pobytu 6 z 8 osób z którymi pojechaliśmy miała zatrucie pokarmowe więc pół wyjazdu spędzili w toalecie. Nie byliśmy jedynym przypadkiem zatruć ponieważ z kim nie rozmawialiśmy miał mocne problemy żołądkowe. Okolica hotelu jest mało przyjemna ponieważ jest tam dużo śmierdzących śmieci oraz zapachu kanalizacji. Do spacerowania jest w sumie tylko promenada oraz ulica za hotelem ze stoiskami pełnymi chińskich rzeczy oraz używanych ubrań jak na słabej jakości bazarze. Morze jest blisko hotelu ale plaża jest brudna a woda w morzu pełna pływających śmieci. Nie polecam wyjazdu z tym biurem podróży oraz do tego hotelu ponieważ ponieważ jedyne co nam zapewnili to najgorsze wakacje jakie mogliśmy sobie wyobrazić . Po złożeniu reklamacji o zwrot części kosztów wyjazdu z powodu skróconego wyjazdu ze strony rainbow odesłali nas prosto do linii lotniczych które zaoferowały nam tylko 125€ zwrotu z adnotacją o zastrzeżenie ubiegania się o jakiekolwiek inne roszczenia gdy minimalne odszkodowanie za opóźniony lot to 250 € nie dodając do tego zadośćuczynienia za niewywiązanie się z umowy przez biuro podróży. Jesteśmy bardzo rozczarowani tym wyjazdem i dziwi nas że tak duże biuro podróży tak bardzo ucieka od jakiejkolwiek odpowiedzialności i wręcz olewa klientów. Na zasadzie zapłaciliście to mamy was w nosie.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ostatni raz

    Barbara Koletta, Kraków 15.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Totalna porażka – nigdy więcej! To był mój trzeci pobyt w tym hotelu i z całą stanowczością mogę powiedzieć: ostatni. Obsługa na fatalnym poziomie – opryskliwa, nieprofesjonalna, sprawiająca wrażenie, jakby goście tylko przeszkadzali. Przydzielanie pokoi- totalnie bez pojęcia. Dla trójki osób (pary i kobiety) jeden pokój z dostawka, dla dwóch kobiet, olbrzymi pokoj z dwiema osobnymi sypialniami. Na prośbę o ratowanie konającego psa, który męczył sie na plaży hotelowej - reagowali smiechem, a nawet pytaniem: dlaczego przejmujesz sie psem, a nadal nie dodałaś mnie do znajomych na insta? Podejście do zwierząt i kopanie ich na oczach gosci hotelowych - nie do przyjęcia! W czasie posiłków zamiatano, myto podłogę i chodzona z koszami na śmieci między stolikami – skandaliczne i niedopuszczalne zachowanie w miejscu, gdzie podawane jest jedzenie. Goście wchodzili do restauracji prosto z plaży mokrzy, z piachem na stopach, nogach, ciele - obsługa nie reagowała. Jedzenie zimne, monotonne, co jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem, bo posiłki w poprzednich latach byly przepyszne i bardzo różnorodne, zawsze gorące. Brudne obrusy, brak serwetek, czy sztućców. Puste bemary, brak talerzy do nakładania posiłków. W ramach lunch boxu na drogę: skrzydełka, kawawk mięsa i frytki - do samolotu. Bez jakichkolwiek sztućców. Śmiech na sali. Plaże brudne, niesprzątane, pełne śmieci i glonów – widać zupełny brak dbałości o estetykę i komfort gości. Przy wejściu do morza-kawalki płyt chodnikowych i metalowych prętow, bardzo łatwo o wypadek. Zostały usunięte po mojej interwencji. O godzinie 18 pracownik składa parasole, pod którymi odpoczywali goście. To miejsce traci standard w zastraszającym tempie. Jeśli ktoś liczy na wakacje na poziomie – radzę omijać szerokim łukiem. Zdecydowanie nie polecam. Zmarnowane pieniądze i nerwy.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    nie polecam

    Anna, Kraków 16.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Zgłosiłam że pólka w szafce jest złamana, żeby nie było roszczeń, pan powiedział że wie. Ale nie mają pokoju na zmianę. Na tym się skończyło. Pokój na pierwszy rzut oka ładny, na drugi widać nieudany remont i dziury w ścianach po kurkach od kranu. Zepsuta izolacja od suszarki strach było użyć i odchodząca tapeta, pęknięte lustro... Obsługa: nieprofesjonalna. Przez 3 dni mieli małego dzieciaczka, którym się wymieniali opieką. Jedzenie: lunchboxów nie polecam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem