Opinie klientów o MonteCarlo Lungomare

4.4 /6
30 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
4.4
Plaża
4.6
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

HALINA, ZABRZE 19.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

oby była widoczna na stronie

Mam kilka uwag do pobytu : - transfer do hotelu - ok ; z hotelu - porażka . Czekaliśmy z grupą 8 osób , na wskazanym miejscu , 45 min. Po naszej interwencji przyjechał mini busik załadowany bagażami , bez możliwości umieszczenia bagażu w bagażniku / bagaże pod nogami w ciasnym przejściu busika - uszkodzeniu uległ nasz bagaż / , na lotnisku brak rezydenta , żadnej informacji od P. Karoliny :( - opcja All Inclusive - to żart ! Malutka jadalnia , stoły przykryte ... ceratą / po naszej interwencji - zmieniono na papierowe obrusiki / , zdjęcie w ofercie ma się nijak do rzeczywistości ;menu ubogie , jedzenie zimne , owoce okazjonalnie się pojawiały , herbata - po interwencji / tylko ich górska /. Brak czajnika w pokoju - czyli innej herbaty czy kawy się nie napijesz - brak lunch box na wycieczce na wyspę Sazan . Na plus : czyste , wygodne pokoje , obszerny balkon , miła obsługa , która robiła wszystko , żebyśmy czuli się zadowoleni . Szczególne podziękowania dla recepcjonisty / brawo za znajomość jęz. polskiego / za pomoc i zrozumienie . Super chłopaki obsługi jadalni , oraz szefa , który dawał z siebie wszystko.

4.0/6

Andrzej, --- 21.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Bardzo dobra lokalizacja

Bardzo dobra lokalizacja. Mili pracownicy obsługi. Albańczycy przesympatyczni. Tanio. I to chyba wszystko z pozytywów. Transfer - dwie godziny z haczykiem to jechaliśmy wczesnym rankiem na lotnisko. Transfer do hotelu wyniósł ponad trzy godziny. Brakowało nam rezydenta, gdy przyjechaliśmy. Czekaliśmy dobrych kilka minut, aż ktoś pojawi się w recepcji. Mieliśmy dostać pokój rodzinny, a na miejscu okazało się, ze dostaniemy 2 dwuosobowe pokoje - w dodatku oddzielone od siebie o kilkadziesiąt metrów. Mieliśmy do wyboru: rozdzielić się z żoną (by każdy z nas był z córką (jedna z nich jest nieletnia), albo zgodzić się, by córki spały same daleko od nas (dojście do pokoju innym wejściem, pokój na parterze z tyłu budynku). Rezydenta nie było - musieliśmy dzwonić, by jakoś naprawić sytuację. Pani rezydent zadziałała (dało się jednak odczuć jej niechęć), ale dostaliśmy pokoje prawie obok siebie z tył budynku z widokiem na całodzienny parking. I z drobnym hałasem. Klimatyzacja co parę dni nie działała - zazwyczaj w nocy. A umiejscowiona była obok łóżka - tak, że wiało prosto w twarz. Pokoje znośne. Atrakcją był prysznic w łazience - właściwie połączony z sedesem (nie było szyby oddzielającej) Śniadania - codziennie taki sam zestaw. I niezbyt smaczny. Plaża blisko, ale słabo sprzątana. Materace na leżakach nie pierwszej świeżości. Parasole też nieodnowione (rdza). Ale spędziliśmy tam przemiłe chwile.

3.5/6

Katarzyna, --- Wolkiewicz 24.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Recenzja z wyjazdu sporo do poprawy

Wrażenia bardzo słabo Zacznijmy od opóźnionego lotu później czekaliśmy długo na kolejnych pasażerów bo też mieli opóźniony lot i przez to jeden dzień stroacony bo byliśmy w pokoju dopiero po 22 masakra

3.0/6

Aneta, Ełk 11.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Super lokalizacja , fatalny personel

Hotel w centrum Vlory , z leżakami na plaży , dość nowe pokoje - i to koniec plusów . Pokój przez tydzień niesprzątany , jedynie dokładane czyste ręczniki , śniadania mega słabe ( zero owoców w szczycie sezonu ) , ale najgorsza była obsługa - nawet nie odpowiadali na dzień dobry , traktują gości jak zło konieczne . Albania , Vlora bardzo pozytywnie ale nie w tym „hotelu „
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem