Opinie o MonteCarlo Lungomare

Kategoria lokalna 4

4.3/6
(47 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.6
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Polecam przemyśleć...

    Edyta Teresa, Berlin 12.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Miejsce warte odwiedzenia ,ale hotel niestety nie. Łazienka brudna, smierdzaca...jedyny plus - klimatyzacja, wymienione raz ręczniki. Kubki, sztućce w ,,restauracji" niedomyte....okropna kawa , sery ,wędlina stojące w prawie 40sto stopnowym upale... Pani rezydent bardzo miła

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam

    Marcin, Nowy Świat 02.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    W hotelu czysto, śniadania monotonne ale smaczne. Plaża w odległości 30 metrów od hotelu na której są darmowe leżaki z danego hotelu. Pokój codzienne sprzątany.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel w porządku

    Beata, Wrocław 07.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel czysty, pokój codziennie sprzątany, WiFi działa, brak basenu dla mnie nie był szczególnie dotkliwy bo morze 50 m od hotelu. Jedzenie skromne ale świeże, dobra kawa, można było napoje brać z baru na zewnątrz.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    116

    oby była widoczna na stronie

    HALINA, ZABRZE 19.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Mam kilka uwag do pobytu : - transfer do hotelu - ok ; z hotelu - porażka . Czekaliśmy z grupą 8 osób , na wskazanym miejscu , 45 min. Po naszej interwencji przyjechał mini busik załadowany bagażami , bez możliwości umieszczenia bagażu w bagażniku / bagaże pod nogami w ciasnym przejściu busika - uszkodzeniu uległ nasz bagaż / , na lotnisku brak rezydenta , żadnej informacji od P. Karoliny :( - opcja All Inclusive - to żart ! Malutka jadalnia , stoły przykryte ... ceratą / po naszej interwencji - zmieniono na papierowe obrusiki / , zdjęcie w ofercie ma się nijak do rzeczywistości ;menu ubogie , jedzenie zimne , owoce okazjonalnie się pojawiały , herbata - po interwencji / tylko ich górska /. Brak czajnika w pokoju - czyli innej herbaty czy kawy się nie napijesz - brak lunch box na wycieczce na wyspę Sazan . Na plus : czyste , wygodne pokoje , obszerny balkon , miła obsługa , która robiła wszystko , żebyśmy czuli się zadowoleni . Szczególne podziękowania dla recepcjonisty / brawo za znajomość jęz. polskiego / za pomoc i zrozumienie . Super chłopaki obsługi jadalni , oraz szefa , który dawał z siebie wszystko.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem