Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Mahdia Palace, to bardzo dobra miejscówka na wypoczynek nad morzem z gwarancją pięknego słońca. Plaża bardzo ładna - piaszczysta, leżaków i parasolek pod dostatkiem. Plaża pilnowana przez pracowników hotelu. Basen dość duży, niestety leżaki bardzo wcześnie są pozajmowane. Ostatecznie można znaleźć je dla siebie, bardzo pomocna jest obsługa. Pokoje przestronne, bardzo czyste, codzienne sprzątane i wymieniane ręczniki. W każdym pokoju klimatyzacja. W naszych pokojach z widokiem na morze był dostępny również internet. Stołówka spora, wybór jedzenia bardzo duży, codziennie były oferowane nowe potrawy.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmu w tym hotelu w pierwszej połowie czerwca. Hotel zadbany, czysto, obsługa bardzo sie stara o zaspokolenie gustów gosci. W pierwszym okresie jedzenie było chyba zbyt mało różnorodne, lecz gdy do hotelu przybyła bardzo liczna grupa Rosjan różnorodnosć sie poprtawiła. Rosjanie stanowili ok 90% gosci stąd obsuga rosyjskim posługuje sie dosyć dobrze. Język polski jest w głębokiej pogardzie. Wadą chyba jest dosyć długi dojazd z lotniska (ok2,5 godz). Nasza rezydentka Pani Ania Tarnowska bardzo zaangażowana w pomoc takim jak my, posiada wszelkie cechy by być określona jako znakomita. Natomiast przewodnik (byliśmy na wycieczce w Tunisie) , tunezyjski żyd znający troche polski, ogólnie bardzo sympatyczny chłopak ale jego wypowiedzi w jego polskim należałoby tłumaczyć na nasz polski. Harmonogram wyjazdów bardzo precyzyjnie określany i co najważniejsze realizowany ( jak zawsze w Rainbow). Ogólnie nie jest źle choć zawsze może być lepiej.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel spełnił nasze oczekiwania. pobyt w październiku pogoda wspaniała. Hotel raczej większość gości starszych w związku z czym jest cicho i spokojnie. pokoje sprzątane ale wymagające już odświeżenia a przynajmniej ten w którym byliśmy. Obsługa na najwyższym poziomie, pomocna życzliwa i zaangażowana.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
choc transfer trwal ponad 3 h do hotelu to bylo warto ..hotel jak na warunki tunezyjscie to mocne 5 +a plaza zrekompensowala dlugi transfer..cieple morze lezaki dostepne bez oplat blisko do plazy czystko piasek jak mąka
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Do hotelu Mahdia Palaqce wybraliśmy się ponownie po dwóch latach. Z pobytu jesteśmy bardzo zadowoleni. Niestety nastąpiło kilka niekorzystnych zmian: 1. Dwa lata temu plaża była sprzątana codziennie rano - teraz nikt się plażą nie przejmuje, a obsługa wręcz sprzedaje zarezerwowane przez siebie leżaki. 2. Animacje wciąż te same, albo pani śpiewa, albo pan gra na saksofonie, albo na gitarze. + dwa razy w tygodniu Teletombola i koniec - nuda. (dla dzieciaków trochę lepiej). 3. Coś się stało z super jedzeniem i restauracją - jedzenie monotonne, coraz gorsza obsługa, brak stolików. 4. Wszechobecne palenie papierosów na terenie całego hotelu.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel , pokój ok . Jedzenie w porządku choć takie mdłe , bez smaku . Animacje wieczorne - troszkę inne niż spodziewane- podkład muzyczny plus akordeonista lub skrzypek grający światowe przeboje. Podczas dnia - tradycyjnie , zumba w basenie , gimnastyka itd. Podczas naszego pobytu było dużo gości z Tunezji .,zdecydowanie byli bardziej ,,dopieszczani ,, począwszy od lepiej zlokalizowanych pokoi. Transfer z lotniska ponad 2 H
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd udany, cena adekwatna do jakości , w hotelu czysto, bardzo miła obsługa , również przy basenie , ręczniki płatne w ramach kaucji zwrotnej w cenie 30 TH od ręcznika (codziennie można wymieniać na świeże) , animator Bobo wyjątkowo zaangażowany i bardzo sympatyczny , muzyka na żywo każdego wieczoru, internet hotelowy dostępny nie tylko w lobby , plaża bardzo ładna - polecam hotel choć nie jest najnowszy
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w tym hotelu w dniach 1-08 czerwiec 2023r. Moja ogólna ocena tego hotelu jest na 5, ale to głównie z powodu fantastycznej i pomocnej obsługi. Hotel na pierwszy rzut oka prezentował się całkiem nieźle, ale pokoje wymagają remontu. Dbanie o czystość jest na wysokim poziomie (codzienne sprzątanie, wymiana ręczników, dokładanie kosmetyków) więc tutaj nie można się do niczego przyczepić. Nie było dużo atrakcji hotelowych w czasie kiedy byłam (jeśli były, to goście nie byli na bieżąco informowani). Jakiś saksofonista w barze na dworzu i raz czy dwa jakaś śpiewaczka w barze. Muszę nadmienić, że u nich sezon zaczyna się dopiero 15 czerwca więc ani nie było wiele atrakcji, ani nie była włączona klimatyzacja!!! W pokojach i w stołówce ukrop! Miałam ciągle otwarte drzwi tarasowe, nawet w nocy co w kwestiach bezpieczeństwa nie jest najlepszym pomysłem, ale inaczej nie dało się spać. W restauracji koszmar- nie dość, że ciepło przez brak klimatyzacji, sporej ilości osób to jeszcze te wszystkie podgrzewacz i bemary robiły z temperatury istne piekło. Jedzenie delikatnie mówiąc średnie. Bardzo monotonne. Pragnę nadmienić, że jestem wege dlatego przy all inclusive zawsze wybieram hotel minimum 5 gwiazdek żeby oferta z jedzeniem była większa, ale niestety tutaj to się nie sprawdziło (byłam z Rainbow i w Maroku i w Egipcie w hotelach o podobnym standardzie i było fantastycznie). Osoby jedzące mięso miały większy wybór, ale też skarżyły się na monotonność. Za to napoje do obiadów bardzo dobre i co chwila donoszone (lub na prośbę)- do jedzenia kawa, herbata, wino, piwo, soki lane lub wyciskane w cenie. Basen ładny, woda trochę chłodna, ale przyjemna przy wyższej temperaturze powietrza. Nie było problemu z leżakami, ale nie było aż tak dużo turystów. Okolica, cicha i spokojna. Jeśli ktoś szuka imprez to nie tutaj. Hotel położony przy samej, pięknej, piaszczystej plaży. Przepięknie! Do miejscowości Mahdia, która również nie należy do rozrywkowych 1,5 h spacerkiem po plaży. Polecam. Opiekun i proponowane wycieczki fakultatywne bardzo fajne. Ze strony Rainbow jak najlepsza opieka. Proponuje tylko żeby biuro zainteresowało się faktem, że lepsze jedzenie hotel zaczął serwować jak przyjechali turyści z innych krajów, szczególnie Niemiec. Czułam się trochę jak turysta drugiej kategorii a tak nie powinno być. Może mała reakcja biura zmieniłaby ich podejście. Obsługa hotelu przemiła. Uśmiechnięci, pomocni- proponuje zostawiać małe napiwki, bo ich zarobki są skandaliczne.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Termin pobytu 7 do 14.05.2023 r. pokøj 452 .Hotel czyšciutki,codziennie pokoje sprzątane solidnie.Nowiutka wykładzina na korytarzach i w pokoju.Pierwszy raz w Tunezji nikt nie dopominał się o napiwki.Obsługa bardzo pomocna,uśmiechnięta i to wszyscy bez wyjątków! Pogoda była kapryśna i duże fale w morzu.Hotel oceniam bardzo dobrze i pewnie wrócę do Mahdia Palace.Pani Rezydentka sensownie i prawdziwie opowiadała o wszystkim.Mam porøwnanie gdyż nie był to møj pierwszy pobyt w Tunezji.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt generalnie udany. Trzeba powiedzieć, że hotel choć ogólnie przyjemny to zasługuje raczej na 4 gwiazdki a nie 5 . Pokoje a zwłaszcza łazienka i toaleta lata świetności mają już za sobą. Posiłki ok ale sposób , metoda serwowania powoduje , że przy poszczególnych stanowiskach tworzą się kolejki. Bywało, że nie nadążali z wykładaniem czystych talerzy i sztućców. Dla gości przy basenie i plaży w ciągu dnia jest jeden bar z napojami i przekąskami - choć dość duży ale przeważnie były kolejki. Co do animacji to nigdy nie odbywały się zgodnie z planem a czasami w ogóle czegoś zaplanowanego nie było. Jakość alkoholi i napojów nie najgorsza - lali z butelek a nie dystrybutorów. Generalnie tygodniowy pobyt był ok.