Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ekstra, pokoje, obsługa, kuchnia - ekstra. Należy przygotować dużo drobnych na napiwki, każdy oczekuje małego datku od kelnerów w restauracji po obsługę plaży.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz pobyt ogólnie oceniam na pobyt udany. Bardzo dziękujemy naszej rezydentce, p. Justynie. Ocena celująca!!! Pani Justyno jest Pani osobą całkowicie oddaną klientom Rainbow. Poziom obsługi w restauracji, barach, na plaży, przy basenach i animatorzy - ocena bardzo dobra z plusem. Czystość w restauracji i barach na plus. Nie mogę takiej oceny wystawić paniom sprzątającym nasz pokój, ponieważ nie do końca to można nazwać sprzątaniem ( wyrzucenie śmieci z kosza w pokoju i pościelenie łóżka). W pokoju była wykładzina dywanowa, która nie była odkurzana ani razu w czasie naszego pobytu, a posadzka w łazience i balkon wycierane były tylko raz. Dokuczały nam, osobom mieszkającym w tej części hotelu imprezy w hotelu obok (Hotel Residence El Fatimi), które zaczynały się o godzinie 23, a kończyły o 2 - 3 nad ranem. Ale to nie wina biura ani Mahdia Palace. Dziękujemy. Gabriela i Kazimierz Furtak
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
REKLAMACJA - 5240304 - TUN 806. Proszę zapoznać się z całą treścią reklamacji jaką złożyłem opisując nasz wyjazd.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy nasz pobyt w Tunezji. 2,5h dojazd z lotniska do hotelu pomimo klimatyzowanego autokaru jest dość męczący. Ładna piaszczysta plaża w pobliżu hotelu i duży czysty basen. Po godzinie 9 problemy ze znalezieniem wolnego parasola i leżaków zarówno przy basenie jak i na hotelowej plaży, chociaż za niewielką opłatą da się to załatwić. Oczywiście można zarezerwować sobie miejsce odpowiednio wcześniej wstając. Słabo wypada strefa posiłków. W stosunku do wystroju hotelu to bar mleczny. W pierwszym okresie pobytu, niezależnie od godziny przyjścia, problemy ze znalezieniem wolnego stolika, czystych talerzy i sztućców oraz pomimo wyboru, mało smaczne posiłki. Po interwencji wielu gości, również Tunezyjczyków, sytuacja znacznie się poprawiła. Pomimo, że to hotel 5* wstęp na posiłki w ubiorze dowolnym. Obsługa nie reaguje na panów w krótkich gaciach i panie w mokrym bikini, za to reaguje na wynoszenie owoców lub przekąsek.