Opinie o Mahdia Palace

Kategoria lokalna 5

5.2/6
(341 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    tydzieñ w afryce

    Czesława, Racibórz 21.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Super obsługa hotel w trakcie remontu ale remont wykonywany tak że nie był uciążliwy obsługa na wysokim poziomie jeszcze tam wrrócimy

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    66

    Cudny hotel

    Ewa z Tychów 02.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Hotel warty polecenia,w pieknym mauretańskim stylu,bardzo przestronny,obsługa poczawszy od kelnerów,pokojówek,barmanów,animatorów na najwyższym poziomie a przy tym bardzo sympatyczni.Pokoje duże,codziennie sprzątane.Jedzenie bardzo dobre i nie monotonne.Warto wybrać się na wycieczki Sahara 2 dniowa,Tunis i Kartagina pilot obsłgujący wycieczki super, Radek Tunezyjczyk bardzo dobrze mówiący po polsku .Tunezja jest pięknym krajem chociaż pełnym kontrastów,ale dlatego warto tam jechać,pomimo wcześniejszych wydarzeń.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Tydzień w Mahdia Palace (25.07-01.08.2024)

    Tomasz, Gdynia 04.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel nie należy do najnowszych, co widać w zużytym wyposażeniu pokoi ale nie do tego stopnia, aby to utrudniało wypoczynek. To tyle złego, co mogę powiedzieć. Teraz zajmę się samymi plusami. Do hotelu przyjechalismy po godzinie 22:00. W nieczynnej już jadalni (kolacje wydawane do 21:00) kelnerzy przygotowali dania obiadowe dla strudzonych i głodnych przyjeszdnych. Byliśmy we trójkę w pokoju standard - bardzo przestronnym, myślę, że spokojnie pokój miał dobrze ponad 30m2. Na usunięcie zgłoszonej usterki (wąż prysznica) nie było trzeba w ogóle czekać - w ciągu godziny została usunięta. Pomoc w zaprogramowaniu sejfu była rownież w niecałą godzinę. Personel w recepcji dobrze mówiący po angielsku. Sprzątanie pokojów codziennie i starannie. Kelnerzy bardzo uprzejmi. Posiłki w dużym wyborze - każdy znajdzie coś dla siebie. Ogólnie bardzo życzliwa i pomocna obsługa hotelu. Basen nie za duży, ale rekompensuje go wspaniała czysta plaż z białym pisakiem i krystaliczną wodą. Leżaki można znaleźć albo na plaży czy basenie, albo na zadrzewionych trawnikach, gdzie można znaleźć dużo cienia. Kuchnia urozmaicona - każdy znajdzie coś dla siebie. Pani Justna z RAINBOW uprzejma, kompetentna i pomocna. Podsumowując - chętnie jeszcze do tego hotelu wrócimy, bo WARTO!

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Mahdia Palace 2-16 wrzesień 2021

    Anna, Gliwice 20.09.2021

    Pomimo pandemii zdecydowaliśmy się na zarezerwowany prawie 2 lata i dwukrotnie przesuwany wyjazd, który okazał się strzałem w dziesiątkę!!! Wszystko było super zorganizowane, szybkie zakwaterowanie w dużych, chłodnych pokojach (na zewnątrz ok.30 C ). Jedzenie było smaczne i różnorodne, na pewno każdy mógł wybrać coś dla siebie. Obsługa była szybka i elegancka. Wycieczka na Saharę również była wspaniałą przygodą. Pomimo bardzo napiętego planu i przejechaniu 1200 km, zmęczeni, ale z cudownymi wspomnieniami wróciliśmy bezpiecznie do hotelu. Brawa należą się kierowcom za ich pracę, bo widzieliśmy jak jeżdżą i chodzą ludzie w Tunezji - toż to HORROR. Basen czyściutki z ciepłą wodą zapraszał codziennie do wypoczynku. Bardzo podobała mi się możliwość codziennej wymiany plażowych ręczników. Plaża również była czysta i z ratownikiem. Cudownie ciepła woda w morzu była dla mnie totalnym zaskoczeniem!!! Słabiutko oceniam animacje popołudniowe, przez 2 tygodnie to samo. Wycieczka do Tunisu okazała się klapą, Jechaliśmy z nadzieją zobaczenia przede wszystkim Muzeum Bardo, ale niestety nikt nie raczył poinformować nas, że jest ono nieczynne już ponad miesiąc o czym powiedziała nam pani z innego hotelu będąca na tejże wycieczce. Ogólnie oceniam pobyt za wspaniały i gorąco polecam wypoczynek w tym hotelu. Anna Ciszek

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem