Opinie o Mahdia Palace

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(456 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia Hotelu

    Grzegorz, Podgaje 15.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Jako hotel ok ,ale kuchnia do bani, wydzielania jedzenia ,mówię do kucharza że chce 5 kotletów trzymam wnuczka na rękach i powtarzam ze biorę dla rodziny ,on że tylko trzy mi da ,mówię że 5 i tak mnie wkurzył że mówię proszę poprosić menadżera, to wtedy z łaska dał ,brakowało sztućców, szklanek ,nie ogarniali tego ,a jak poprosiłeś o to to musiałeś uzbroić się w cierpliwość, a przy wyjeździe na wycieczkę na Saharę o 6 rano ,stali nad tobą żebyś za dużo nie zjadł, a tym bardziej nie zrobił kanapki na drogę. Byłem zobaczyłem i więcej nie pojadę. Ale jak dałeś napiwek latał jak rakieta . A na ulicach ,syf brud i ubóstwo. Ale wyjazd na Sahare mega polecam ,mega przewodnik pięknie opowiadał. Pozdrawiam Grześ

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Średnio.

    Magdalena, Kraków 18.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Hotel z zewnątrz robi wrażenie, zwłaszcza recepcja i hol jednak im dalej tym gorzej. Mahdia Palace najlepsze lata ma już za sobą. Hotel stary, w korytarzach zakurzone dywany. Najpierw dostałam pokój na poziomie - 2 który był kompletnie nie do przyjęcia, w drodze na dół na dywanach w korytarzu leżały brudne, mokre szmaty. Sam pokój to jeden bród, smród i pleśń. Pan sprzątający poziom - 2 zamiast sprzątać słuchał muzyki na głos z telefonu i palił papierosy. Po interwencji w recepcji oraz u Pani Rezydent pokój zmieniono na drugi dzień. Na plus jedzenie, zwłaszcza obiady i kolacje, basen oraz piękna plaża, jedyny minus to miejscowi którzy nie dają nią spokojnie przejść bez próby sprzedania czegoś, bardzo nachalni ale taki już urok tego kraju chyba. Jeśli chodzi o obsługę to raczej byli bardzo mili choć po niektórych kelnerach już widać było zmęczenie. Tunezja mnie nie urzekła, nie jest to to czego się spodziewałam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Szału brak

    Monika, Mierzawa 09.09.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Tak sobie, kelnerzy tylko za napiwki. Jedzenie porażka. Tyle tylko że hotel czysty, pokoje spoko w jednym pokoju niedziałająca lodówka.plaza ładna ale brudna nikt nie sprząta. Leżaki o 5.00 już pozajmowane

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    Ola 23.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Obsługa w hotelu niegrzeczna i nie pomocna. Zgłosiliśmy kradzież hotel nic z tym nie zrobił. Jedzenie codziennie to samo. Wieczory nudne. Animatorzy mili ale brak jakichkolwiek rozrywki wieczorami.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Najgorsze wakacje

    Kasia 31.03.2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel jest stary. Wszędzie pali się fajki, po przyjeździe do pokoju prowadził nas pracownik z papierosem w ręku. Pokoje stare i stęchnięte. Wewnętrzny basen również w fatalnym stanie. Obsłucha w sali śniadaniowej nie miła. Nie byłam chyba w gorszym hotelu. Nie polecam.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    nigdy więcej rainbow

    KRZYSZTOF, LODZ 29.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    drugi i ostatni raz korzystam z rainbow. byliśmy w Tunezji małżonka uległa wypadkowi gdzie przeszła kilkugodzinną operacje w tunezyjskim szpitalu. kontakt między nami a rezydentką oraz firmą ubezpieczeniową był ograniczony do minimum. zostaliśmy tam sami . musieliśmy radzić sobie sami w tak trudnej sytuacji. za operację pomimo ubezpieczenia zapłaciliśmy za wszystko z własnej kieszeni. mam nadzieję że firma rainbow dołączy do firm które ogłosiły bankructwo.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem