Opinie o Mahdia Palace

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(378 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    super wypoczynek w super hotelu

    Jarosław Walenty, Choszczno 24.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    piękny widok z pokoju na morze i basen, super przyjecie pierwszego dnia do hotelu, pokazanie najwazniejszych rzeczy, bardzo ciepła woda w basenie a jeszcze cieplejsza w morzu, miła obsługa mimo posiłków udzielanych w dwóch turach, posiłki też urozmaicone i smaczne (zwłaszcza ciasta) troszke brakowalo arbuzów, fajne animacje dla dorosłych, dobre piwo i wino, poza różowym

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wyjazd udany

    Jolanta, KATOWICE 13.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel duży czysty .miła obsługa i piękna czysta plaża.Maly minus braki na śniadaniu kubków i pomidorów .Ogólnie bardzo udany wyjazd

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mahdia palace

    Teresa Stanisława, Poznań 23.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel- wyposażenie bardzo dobre,obsługa na wysokim poziomie,czysto,plaża z wystarczającą liczbą leżaków,wyżywienie urozmaicone w wystarczającej ilości, obsługa kelnerska dobra .Do minusów trzeba zaliczyć bardzo głośną muzykę oraz bardzo słaby asortyment i niską jakość all inclusive. Za każdy lepszej jakości drink / nie z automatu / czy napój trzeba płacić. Woda butelkowana dostępna bez ograniczeń. Dużą uciążliwością jest przejazd z lotniska do hotelu / 120 km /, a następnie oczekiwanie na pokój ponieważ doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00. Z pobytu jestem bardzo zadowolona i polecam hotel innym

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    TUNEZJA Z JAKOŚCIĄ I SMAKIEM

    Joanna i Sławek 07.09.2024

    Hotel “Mahdia Palace” w Tunezji to niezwykle piękny hotel. Choć lata świetności ma za sobą, nadal promienieje pięknem, zadbany i utrzymywany na wysokim poziomie. Pokoje schludne, czyste i wyposażone we wszystko co niezbędne: sejf-bezpłatny, lodówka, suszarka, TV. Przemiła, zawsze uśmiechnięta obsługa sprzątająca. Hotel usytuowany jest w miejscowości Mahdia bezpośrednio nad brzegiem morza, z własną, czystą plażą, bezpłatnymi leżakami i ochroną hotelową tak, by wczasowicze czuli się bezpiecznie. Z hallu bezpośrednie wyjście na część basenową. Baseny w ciekawym kształcie mieszczą sporo osób gdzie nie ma tłoku. Przy basenach leżaki z materacami bezpłatne oraz ręczniki basenowe, które można otrzymać lub wymieniać od panów basenowych po uprzedniej wpłacie kaucji w recepcji hotelu. Leżaków jest wystarczająco dużo ale goście zwykli je rezerwować już od 6 rana. Teren pięknie zielony z dużą ilością drzew i krzewów cudnie kształtowanych przez ogrodników. Wszędzie bujna trawa nawet na boiskach do gry w piłkę. Obok hotelu Spa i pole golfowe - również hotelowe. Co bardzo istotne: Animacje – ekipa młodych Tunezyjczyków dwoiła się i troiła by rozbawić “towarzystwo” z piękną latynoską muzyką i dyskotekami dla młodzieży. Czuliśmy niedosyt typowych wieczorów dancingowych. Wieczorami na tarasie przed basenem organizowane były występy muzyczne, przy których można było delektować się artystycznymi umiejętnościami artystów. Restauracja i wyżywienie All – full wypas - mnóstwo przepysznych potraw tunezyjskich i europejskich że aż trudno wybrać i wszystkiego popróbować, a mimo to byli nasi rodacy, którzy twierdzili że nie ma co jeść bo w tym czasie brakło pizzy i frytek. Przepyszne ciasta i tory “niebo w gębie”. Dużo owoców i warzyw- niczego nie brakowało. Do posiłków wszelkie napoje gratis i pyszne rodzime wina. Osobiście uważam, iż hotele powinny zrezygnować z opcji All, gdyż jest to wielce nieprzyzwoite takie marnowanie jedzenia gdzie nawet Tunezyjczycy głodują a turyści to też ludzie różnego sortu nabierający kopiaste talerze pogrzebią i wyrzucają. A można nabrać “tylko tyle ile zjesz”. Byłam świadkiem sytuacji, w której “ pani” odkroiła na swój talerz pół tortu, po czym pogmerała widelcem i wyrzuciła do śmietnika - serce się kroiło. Gdy zwróciłam jej uwagę usłyszałam mnóstwo obelg. No cóż tacy też wyjeżdża i psuje nam opinię. Gdyby ta pani musiała zapłacić za ten tort to odkroiła by malutki kawałeczek. Taka nasuwa się konkluzja : Jeśli kogoś stać na wyjazd, musi go również być stać na dodatkowe koszty związane z wyżywieniem. Jak wspomniałam, Hotel lata świetności ma za sobą a mimo to jest piękny na wysokim poziomie i niczym się nie różni sprzed lat tylko drzewa i krzewy urosły( byłam w tym hotelu 11 lat temu z córką). Wszystko mnie w nim zachwyca. Jestem szczęśliwa iż mogłam być w nim po raz kolejny i pokazać wszystkie zakątki mężowi. Z poważaniem Joanna i Sławek

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem