Opinie klientów o Mahdia Palace

5.3 /6
255 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Zenon, --- 23.05.2021

Przeciętny.

Pobyt ok. Jednak nie polecam dla wymagających. Mimo że początek sezonu i pandemia. Obsługa bez zaangażowania. Plaża nie przygotowana.

3.5/6

Tadeusz, Lipsko 27.09.2022

Internet w Mahdia Palace

Byliśmy w Mahdii od4do18.09.2022r. To był nasz drugi pobyt w tym hotelu. Pierwszy przed 3 laty należał do bardzo udanych. Niestety nie możemy tego powiedzieć o tegorocznym. Wypoczynek zepsuł nam brak internetu i tym samym niemożność kontaktu z rodziną. WiFi było przez moment w ciągu kilku dni dopiero w drugim tygodniu pobytu. Można było wysłać SMS ale rozmowa nie była możliwa. Tłumaczenie rezydentki ze tak jest w całej Tunezji nie zadowoliło nas bo przecież biuro podróży zapewniało o WiFi przy recepcji. Drugi mankament to strasznie głośna muzyka przy basenie. W hotelu byli prawie sami starsi ludzie. Na prośbę o wyciszenie niegrzecznie odsyłano nas na plażę. Również zachowanie kelnerów było naganne. Wyraźnie faworyzowali tych którzy dawali napiwki, pozostali musieli prosić o sztućce czy serwetki. Natomiast pani sprzątająca pokój że swoich obowiązków wywiązywała się wzorowo! Niestety do Mahdi PLace już nie pojedziemy.

3.0/6

Izabela Maria, Kraków 29.08.2022

Niestety, wielkie rozczarowanie.

Nie polecam pobytu w tym hotelu, dezorganizacja, walka o przetrwanie na stołówce, kelnerzy którzy są na bakier z kulturą osobistą...co może się zmienić za napiwki, nie okazjonalne a codzienne.

3.0/6

Aneta i Wojtek 22.07.2024

Rozczarowani

Dwa tygodnie w lipcu (4-18) 2024. Rodzina 3+1. 13-latka opłacona jak osoba dorosła, ale jednak spała na dostawce. Po zgłoszeniu tego faktu Pani rezydentce usłyszeliśmy, że to nie jest sprawa biura. "Taka polityka hotelu" - wyjaśniła. W pokoju - mimo, że mieszkały w nim cztery osoby - nigdy nie mieliśmy czterech kąpielowych ręczników. Mimo próśb, to jedyne co udało się nam osiągnąć, to trzy ręczniki. Hotel jest czysty, codziennie sprzątany. Woda w morzu ciepła i czysta, a basen na tyle duży, że każdy znajdzie miejsce dla siebie. Największy minus to "stołówka". To miejsca przesądza, że do tego hotelu już nie wrócimy, a osobom, które cenią sobie beztroskie wakacje bez stresów też to miejsce odradzamy. Dwa, trzy pierwsze dni - gdy hotel nie miał jeszcze pełnego obłożenia - wszystko było w porządku. Gdy gości przybyło, to miejsce to zmieniło się na gorsze. Najpierw walka o stolik. Potem walka o krzesła. Następnie walka o talerze. Bywały posiłki, gdy ludzie wydzierali talerze kelnerom z rąk zanim Ci donieśli je na przewidziane miejsce. Brakowało szklanek, brakowało łyżeczek. Dochodziło do tak kuriozalnych sytuacji, że z powodu braku małej ilości sztućców podczas posiłku kelner zabrał nam łyżeczkę bez pytania. Czystą, która czekała, żeby zamieszać nią herbatę. Talerze i szklanki były często niedomyte lub uszczerbione. Wiele razy jedliśmy kolację bez wody, bo nie dostaliśmy szklanek wogóle. Kelnerzy - gdy się im zapłaciło - rezerwowali stoliki stawiając na nich talerz z owocami. Reszta miotała się w poszukiwaniu miejsca na spokojny posiłek. Nad basenem i morzem obsługa hotelu także rezerwowała leżaki. Raz doszło do awantury, gdy nad basenem zrzucono rodzinie ręczniki z leżaków, żeby wskazać te miejsce innym osobom. Kto liczy na pokój z widokiem na morze musi liczyć się z dodatkową opłatą w kwocie 459 dolarów - w tym przypadku za cztery osoby na 2 tygodnie. Wycieczka na Saharę na plus, ale wizyta z muzeum daktyli, która miała być w cenie, okazała się możliwa wyłącznie za dopłatą.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem