Opinie klientów o Mahdia Palace

5.3 /6
255 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Oliwia 05.05.2024

Pobyt maj 2024

Hotel oceniam na 4, pokoje na 1. Lobby, stołówka, baseny jak na zdjęciach poglądowych ale widać że obiektu ma już swoje lata. Jedzenie standardowo hotelowe, bez szału. Przy dużym obłożeniu mało leżaków żeby móc położyć się przy basenie. Polaki biedaki mają osobne skrzydło z pokojami które powinny już dawno być wyremontowane no i były brudne. Jak chcieliśmy zamiany pokoju to tylko na takie same warunki w tym samym skrzydle czyli zmiana żadna.. Niemcy lokowani gdzie indziej w o wiele lepszym standardzie bo byliśmy się przejść i zobaczyć cały obiekt. Obsługa/kelnerzy/barmani tak samo latają tylko za niemcami po napiwki. Polaczki o wszytko muszą się prosić. Rainbow zmieniło nam przed wylotem hotel i trafiliśmy do tego. Ja osobiście bym do niego nie wróciła ze względu na tragiczne warunki w pokoju czyli pełno kurzu, piachu na dywanie, w łazience grzyb i pełno włosów, ręczniki z dziurami, suszarka wypadająca ze ściany, deska od kibelka wyrwana, połamany wąż od prysznica ledwo lejący wodę, brak kołdry tylko koc i prześcieradło, mocno zużyte meble. Animacji nie było wogole bo niby jeszcze przed sezonem, ale to nam akurat nie przeszkadzało a nawet było na plus. Rezydentka niby miła, ale nie chciała udzielić informacji jak gdzieś dojechać na własną rękę żeby pozwiedzać okolice. Myślę że jest sporo lepszych obiektów w okolicy.

3.0/6

Dorota, --- 21.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Wakacje w "Pałacu"

Hotel Mahdia Palace lata świetności ma już za sobą. na pierwszy rzut oka wszystko pięknie, ale gdy opadnie pierwsze zauroczenie oczom gości ukazuje się następujący obraz: wykładzina w pokojach lepiąca się z brudu, ciśnienie wody pod prysznicem zerowe, ręczniki szare, stare, zardzewiałe lodówki, przedpotopowe suszarki do włosów, zerwane firanki (oceniam tylko mój pokój, podobno standard), klimatyzacja działa bez zastrzeżeń. Osoby sprzątające ograniczały się do ścielenia łóżek. Jak tłumaczył mi manager hotelu formuła 5 gwiazdek to oprawa muzyczna smutnego pana przygrywającego zawsze te same smętne kawałki, a goście hotelowi są na 3 gwiazdki i nie zasługują na taki hotel, bo brudzą. W hotelowej restauracji notoryczny brak talerzy, pomimo podzielenia posiłków na dwie tury, a obsługa przygotowuje posiłki dopiero, gdy goście wchodzą, więc trzeba się przygotować na kolejki. W hotelu jest jedna restauracja w ramach all inclusive, pozostałe płatne, nawet tunezyjska herbata wymaga zapłacenia 6 dinarów. Snack bar to lodówka przy basenie z kilkoma kawałkami pizzy i starymi ciasteczkami. Rozrywki wieczorne odbyły się dopiero po naszej interwencji. To co zasługuje na pochwałę to plaża i personel, który bardzo się stara, ale czy to wystarczy?

3.0/6

Robert, --- 05.09.2022

Tunezja po raz pierwszy

Witam, Tunezja po raz pierwszy i na chwilę obecną ostatni. Hotel czysty, poza hotelem totalnie inny świat ( brud, syf). Niezły basen z dużą ilością lokalnych turystów. Braki leżaków na basenie, które były rezerwowane wieczorem. Nikt nad tym nie panował. Jedzenie słabe, monotonne. Kolejki w restauracji w oczekiwaniu na stoliki, sztućce, szklanki. Bar snack bar nie działał, deklarowany bar na plaży nie działał. Drinki w ofercie all inculisives nie do wypicia. Dostępna woda pitna bez żadnych ograniczeń. Animacje dzień w dzień identyczne (włącznie z muzyką). Głośna muzyka na basenia nie pozwalająca na normalna rozmowę. Reasumując: byłem, widziałem, nie polecam.

3.0/6

Jacek 07.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Hotel nie powinien mieć 5 gwiazdek

W czasie naszego pobytu była zatkana umywalka, nie działały przez 3 dni telewizory, w pokojach było ciężko z wifi, klimatyzacja kapała woda podczas czyszczenie wyleciała czarna maź, po czyszczenie woda nadal kapała w wyniku obaw o zdrowie nie używaliśmy jej wcale. Powrót samolotem z biura raibow to podróż jak w lodówce gdzie załogo stwierdziła że nic nie da się zrobić. Biuro od tygodnia nie odpowiada na reklamację. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tego biura.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem