Opinie o Marabout

Kategoria lokalna 3

4.1/6
(308 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
5.2
Pokój
3.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wrażenia

    Artur, Częstochowa 24.07.2022

    Hotel max.3 gwiazdki. Słaby internet. Brak klimatyzacji w recepcji. Obsługa recepcji musiała chyba pracować z przymusu. Trzeba było długo czekać na rozmowę z nimi, ponieważ panowie musieli najpierw porozmawiać między sobą,a potem łaskawie pytali "petenta" o co chodzi? Na wstępie pytanie o pokój.Czy z widokiem na basen,czy na przeciwną stronę? Pytanie za 20 euro dodatkowe.Wybór należy do Ciebie.Opłata klimatyczna,wypelnienie karty meldunkowej i otrzymanie klucza do pokoju.Plus z obsługi w recepcji- Pani z Polski.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Opinia Marabout

    AGNIESZKA, Chorzów 11.08.2022

    Brak dostawki i ręczników w pokoju - na drugi dzień dopiero zostało wszystko uzupełnione. Jedzenie dobre - ale ilość osób w restauracji powodowała, ze trzeba było długo stać aby nałożyć coś. Miejscowi goście niesympatyczni. Basen i ilość leżaków nieadekwatna do ilości gości i osób z zewnątrz. To bardziej basen miejski. Klimatyzacja to raczej dmuchawka. Na korytarzu regularne kałuże z awarii. Wanna i toaleta - tak zaniedbane i brudne, że brzydziło się z nich korzystać. Miejscowa obsługa traktowała nas jak gości trzeciej kategorii. Najważniejsi byli ich miejscowi turyści a było ich naprawdę dużo. Niemiła sytuacja kiedy za mną i córka chodził gość z Tunezji i był nachalny, stał pod naszymi drzwiami rzucił zapalonego papierosa pod drzwi - zgłoszone to zostało w recepcji. Jednak nic z tym nie zrobili - powiedzieli że gość ma prawo chodzić po hotelu. Animatorzy najlepsi - to oni sprawiali, że dzieci i dorośli się uśmiechali. Piękna plaża czysta woda i piękna pogoda.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Moze być

    EDYTA, RUDA SLASKA 10.08.2022

    Wszystko zgodnie z opisem. Jednak byliśmy traktowanie jak goście 3 kategorii. Pierwszy pokoj dostalam w piwnicy, drugi z lejaca klimatyzacją. Po interwencji dostalam pokój gdzie bylo wszytsko ok z tv atrapą. Jeżeli chodzi o posiłki to były smaczen ale ciężko było je zdobyć. W jadalni byli jak na polu bitwy kto pierwszy ten lepszy. Miejscowa ludność miala zarezerwowane miejsca natomiast turyści z innych krajów nie. Wycieczki były dobrze zorganizowane oczywiscie 70% to lokalni mieszkańcy więc na statku mieliśmy miejsca stojące. Podróż trwała ponad godzinę. Pierwszy raz w życiu poczułam się jak intruz na własnych wczasach.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    To były w1czasy

    Ziemowit Zenon, Hrubieszów 27.07.2021

    Wyjazd do Tunezji planowaliśmy z zona parę lat. Wreszcie sie udało. Wylot z Warszawy liniami Smartwings. Samolot BOENIG 747 wersja 400. Przylot na miejsce formalności wizowe i zdrowotne i jazda do hotelu. Jazda autokarem wraz z przedstawicielem kontrahenta Tunezyjczykiem mówiącym pieknie po polsku. Przyjazd do hotelu około godziny 20 i biegiem na kolację (restauracja pracuje do 20,30) Meldowanie i do pokoju. UFF nareszcie. NastĘpnego dnia zwiedzanie okolicy poznawanie hotelu i punkt najważniejszy :SPOTKANIE Z REZYDENTEM. kRÓTKA MOWA NA TEMATY RÓŻNE: "UWAŻAJCIE PAŃSTWO NA KOSZT POŁĄCZEŃ TELEFONICZNYCH DO POLSKI. Z TUNEZJI WARTO PRZYWIEŹĆ ..................... i jeszce parę "informacji. Były informacje nt postepowania w przypadku wystąpienia dolegliwości. Natomiast druga część spotkania była bardziej konkretna a mianowicie dotyczyła oferty sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Były zdjęcia były barwne opisy, informacje nie zawsze zgodne z prawdą. OK kto chciał kupił i już. Okazało się że wycieczka pt Rejs statkiem Pirackim nie odbędzie się, Czemu ????? Jakby co to dam znać mówiła pani Rezydentka. Zaczęły się wczasy. Po kilku dniach zwróciłem się do ww Pani podczas dyżuru w sprawie uczulenia prawdopodobnie na słońce (pierwszy raz w życiu) Liczyłem na jakieś informacje nt dostępnych aptek miejscowych specyfików itd. Pani poradziła jedno: NAJLEPIEJ NIE POKAZYWAĆ SIĘ NA SŁOŃCU !!!!!!!!! HA HA HA . Zapłaciłeś a teraz siedź w pokoju. W Egipcie gdy znajoma miała podobny problem przyjechała karetka z miasta zabrała chorą do lekarza. Wróciła po 2 godzinach. Czy Pani Rezydent zachowała się właściwie???

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem