Opinie klientów o Marabout

4.3 /6
263 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.2
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Tomasz, Malbork 29.08.2022

Porażka

Był to nasz około 20 raz za granicą. Pierwszy raz skusiliśmy się na RAINBOW. Hotel nie nadaję się dla ludzi. Od samego początku obsługa próbuje wyłudzić pieniądze za "lepszy" pokój. Jak sie nie zgodziliśmy to otrzymaliśmy pokój w piwnicy do którego drzwi otwiera się nogą bo są wypaczone. W pokoju smród, pleśń i woda na podłodze. Poszedłem do recepcji to mi Pan powiedział ze to jest pokój standard za który zapłaciłem w RAINBOW. Więc musiałem dopłacić 30 Euro za zmianę pokoju. Otrzymaliśmy piętro wyżej lecz z nie działającą klimatyzacją !!! Pierwsza noc była straszna pomimo otwartego okna w pokoju było powyżej 30 stopni. Otwierałem drzwi na korytarz wtedy robił się przewiew i było trochę lepiej ale nie sposób było spać bo na korytarzu cały czas biegały małe i duże araby z sąsiedniej Algierii. I tak cała noc. Już tej nocy pisałem do Tur-operatora pytanie czy wie gdzie nas wysłał i prośbę o pomoc, otrzymałem odpowiez że muszę się kontaktować z rezydentką. Według mnie 70 procent w hotelu to Algierczycy. Dopiero następnego dnia po kolejnej awanturze wymieniono nam pokój z działającą klimatyzacją. Samo wyżywienie nie jest może najgorsze tylko kolejki i brud oraz wszechobecne karaluchy są nie do akceptowania. Alkohol rozcieńczają pół na pół z wodą co widzieliśmy na własne oczy i zgłosiliśmy Pani rezydentce , podawany jest w kubeczkach 100 ml jak lekarstwo w szpitalu. Cola jest dostępna może przez godzinę bo przynoszą do baru po dwie butelki i zaraz się kończy. Niestety rezydentka nic nie załatwiła w tej sprawie. Jedyne co to próbowała wytłumaczyć nam ze w całej Tunezji jest problem z zaopatrzeniem w colę. Nic bardziej mylnego poszedłem do sklepu i kopiliśmy 2 butelki Whisky i coli do oporu. Toalety śmierdzące i ciągle zapchane. Ogólnie powinno to się nazywać obóz przetrwania. Nigdy wiecej z Rainbow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0.5/6

Damian, Włocławek 11.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Najgorszy hotel w jakim byliśmy.

Wakacje z rodziną 2+2, oceniam hotel, a nie destynację, pogodę czy wycieczki fakultatywne. 1) bez dopłaty nie otrzymasz pokoju z jakimkolwiek widokiem, tylko z karaluchami, nie działającą ciepłą wodą itp. 2) po dopłacie o godzinie 22 do pokoju bez pukania wchodzi pracownik, niby coś sprawdzając, po awanturze (w pokoju były małe dzieci) okazuje się że nie zmienili w systemie że pokój zajęty. 3) brak pokoi rodzinnych, pokój 2+2 to pokój z dwiema dostawkami o które trzeba się prosić i pilnować żeby dostawili - po dostawce w zasadzie brak miejsca w pokoju 4) I NAJWAŻNIEJSZE - po powrocie z plażowania przebicie prądu w wannie, dziecko i żona porażone prądem przez wodę w wannie. Po awanturze w recepcji zmiana pokoju 5) Pani rezydent jedyne co ma na celu to sprzedaż wycieczek, zero odpowiedzialności za to co dzieje się w hotelu. 6) Napoje all inclusive tylko w jednym barze, rozwodnione, musisz zapłacić barmanowi żeby nalał alkohol. W barze na plaży jedynie piwo, cola i jedno wino. 7) Za mało ludzi i obsługi w restauracji, wyżywienie monotonne, codziennie to samo a najsmaczniejszych rzeczy brakuje już po 2 minutach bo rzucają się goście. Czekolada robiona z wody chlorowanej - mocno wyczuwalny chlor również w kawie. Po 4 dniach zamawialiśmy jedzenie przez Glovo. 8) Łazienki przy basenie i przy restauracji dramat, uwalone fekaliami, brak papieru, przez 2 dni brak wody przy basenach. 9) Za mało miejsc do leżenia przy basenach, obsługa nie reaguje na rezerwację leżaków o 6 nad ranem - często leżą wolne do 13 aż szanowni państwo z Algierii wstaną. 10) Monotonne namawianie codziennie na wycieczki z hotelu. 11) Animacje do godziny 23-24 powtarzalne z głośną muzyką słyszalną w każdej części hotelu i pokoju. Przed północą nie zasniesz, bo dudnią ściany w hotelu. 12) Hotel nastawiony na DOSPRZEDAŻ, wszystko dodatkowo płatne, brak pilota do tv w pokoju, sejfy tylko przy recepcji, w restauracji brak podstawowych tunezyjskich owoców typu melon, czy innych przysmaków - dostępne za opłatą w restauracjach wewnątrz. Na plaży bar płatny z ogromnym wyborem drinków, a obok buda niby all in. 13) Wszechobecny brud, biegające karaluchy, ogromny syf na plaży, niedomyte talerze i kubki, pokoje Pani tylko prosi zeby nie sprzątać, o papier toaletowy trzeba się prosić. I POWTÓRZĘ - PRĄD W WODZIE W WANNIE DYSKWALIFIKUJE HOTEL W 100%. Na mały plus bliskość do morza i centrum miasta. Aquapark ok - bez szału, stary, łączenia elementów powodowały dyskomfort w trakcie zjazdu, ale parę godzin zabawy zapewnił. Odradzam, jeśli się zastanawiasz, to nie jedź do Marabout, zostaw kasę, zainwestuj, albo wydaj na cokolwiek innego.

0.5/6

ALEKSANDER, RUDA SLASKA 25.08.2019

tragedia

Nieudane wakacje

0.5/6

ALEKSANDER, RUDA SLASKA 06.09.2019

Tragedia

Ten hotel to porażka. Brak klimatyzacji w lobby i stołówce. Wi-Fi nie działało praktycznie wogole. Baseny brudne, pływające kłaki włosów i resztki posiłków. Plaża również nie sprzątania. Brud wszędzie stoły na tarasie wcale nie wycierane. Samo wejście do hotelu to porażka drzwi drewniane jak do schronu. Ogólny brud no i problemy z kanalizacja szambo płynące po ulicach. Sama Tunezja tonie w śmieciach. Wakacje niestety nieudane.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem