Opinie klientów o Nour Palace

5.1 /6
259 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Karolina 26.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Nie jest zle

Jeśli liczycie , ze napis w Rainbow ekskluzywny opisuje ten hotel to jesteście w błędzie. Mocno daje się we znaki czas, który upłynął od ostatniego remontu. Natomiast basen fajny, głęboki duży. Jedzenie smaczne i duży wybór niestety kolejki ogromne. Zachowanie niektórych ludzi tzn. Napychanie pełnych talerzy, które później lądują w koszu to dramat. Animatorzy serdeczni , muzyczka w ciągu dnia leci przy basenach. W hotelu jest tez dużo rodzin z dziećmi, niestety wieczorne animacje to głównie zabawy dla nich. Plaża mała ale piękna .

4.0/6

Jacek, Poznań 23.10.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Mógłby być perłą w koronie, ALE

Hotel mógłby być perłą w koronie hoteli tunezyjskich i oferty Rainbow Tours ze względu na swoje położenie, rewelacyjne widoki, piękne otoczenie basenowe, duże, świetnie sprzątane pokoje, ogólnie znakomitą obsługę, bardzo dobre jedzenie, nienaciągany all inclusive, ALE: 1, brak stref dla niepalących, palić (poza restauracją) wolno wszędzie, z czego zwłaszcza rosyjsci i arabscy liczni turyści w pełni korzystają, łącznie w paleniem szisza w pokojach - musiałem 2 razy zmienić pokój aby się nie uwędzić od sąsiadów (większość pokoi jest łączona wewnętrznymi niezbyt szczelnymi drzwiami), ale i to niewiele pomogło bo dym niemal wszędzie; 2, plaża hotelowa (bezkresne piaszczyste plaże są jedną z największych atutów Tunezji) jest jakby z innej planety – walące się pseudoparasole, wyleniałe leżaki, nieuprzejma obsługa i po prostu bród - przez 14 dni pobytu nie zauważyłem, aby plaża była chociaż raz uprzątnięta czy chociażby zagrabiona, a wyrzucone przez sztorm glony i odpadki spokojnie cały czas leżały na plaży, żenada; 3, restauracja bez włączonej klimatyzacji, wentylowana przeciągami – alernatywa posiłku w upalnym zaułku, albo na wydmuchu nie przystoi hotelowi szczycącemu się 5 gwiazdkami; 4, podobnie jak nie przystoi 5 gwiazdkom brak… boya hotelowego – recepcjonista był zdziwiony i niemal przerażony gdy po przyjeździe przez wiele minut twardo domagałem się zaprowadzenia mnie do pokoju oraz zaniesienia mojego bagażu; doprawdy nie wiem, śmiać się, czy płakać; 5. wybór hotelu w Mahdii ma walor wypoczynku poza zmasowanymi centrami turystycznymi, miejscowośćjest piękna, spokojna, sympatyczni nie „zepsuci” mieszkańcy, ale ceną jest odległość ok. 100 km od lotniska Enfidha; problem został przez władze tunezyjskie rozwiązany poprzez zbudowanie łaczników lotniska i Mahdii z biegnącą z północy na południe autostradą, dzięki czemu dojazd powinien mieścić się w 90 minutach. Cóż z tego, skoro z tego rozwiązania korzystają tylko zachodnie biura podróży, natomiast Raibows 8 osobom z warszawskiego samolotu udającym się do Mahdii nie zaoferował podobnego dojazdu np. mikrobusem, ale zorganizował przejazd zapełnionym do ostatniego miejsca autokarem i rozwoził pięćdziesiątkę turystów bocznymi drogami przez zatłoczoną Suzę i Manastir do licznych hoteli „po drodze”, a ostatni odcinek z Monastiru do Mahdii pokonując jakimiś dziwnymi wertepami (30 km w ponad godzinę), co łącznie zajęło prawie niemal 4 godziny – WSTYD! Tak więc, zamiast znaleźć się, dzięki rozlicznym niewątpliwym walorom, w pierwszej dwudziestce w rankigu zaliczonych przeze mnie kilkuset hoteli, do czasu usunięcia powyższych mankamentów Nour Palace spada niestety na odległą pozycję, a i dalsze korzystanie z ofert Rt staje pod pewnym znakiem zapytania.

4.0/6

Tomasz, Smolec 15.09.2022

fajny hotel ,ale.....

Wakacje w Nour Palace spędzaliśmy 21.08-29.08 2+2 .Końcowa ocena wg nas to dobra 4 ze względu na świetny basen , szybkie urozmaicone zjeżdżalnie , codzienna czystość na terenie całego Hotelu oraz mili i pomocni pracownicy ;) Z tego co usłyszeliśmy od innych Polaków każdy miał duży przestronny i świetne wyposażony pokój. Nam się trafił z widokiem na Morze bez żadnej wcześniejszej dopłaty;) Niestety oprócz pozytywów muszę napisać i negatywy co bardzo rzadko nam się to zdarza. Dużym minusem była "bitwa o jedzenie" w restauracji podczas każdego posiłku. Niestety jak na tak duży hotel to jedna restauracja ogólna i 1 a' la carte (z której można skorzystać raz na pobyt ) to jest stanowczo za mało.Ogromne kolejki do wszystkiego ,które tworzyły się głównie przez rodziny arabskie ...niestety potwierdziło się to,że z kulturą u nich jest na bakier.Przeładowane stoły z talerzami z jedzeniem , którego w żaden sposób nie byli w stanie zjeść powodowało ,że dla innych brakło jedzenia i trzeba było stać nawet po 20 min za kawałkiem pizzy czy mięsa .Niekomfortowe było również to , że trzeba było pilnować swoich kolejek do wszystkiego bo "tutejsi " mają przywileje i w ich mniemaniu kolejki nie obowiązują .Niemiłym zaskoczeniem była restaruracja a'la carte ,która ma z tym niewiele wspólnego ,ponieważ nie było wyboru dań z karty tylko otrzymaliśmy narzucony posiłek.Na pewno hotel warto odwiedzic nie w sezonie kiedy jest spokojniej i nie ma tyle tłumów .;)

4.0/6

Tatiana, Piekary Śląskie 08.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Dobrze ale mogło być lepiej

Hotel wizualnie ładny, duży i piękne duże pokoje.Morze ciepłe,pogoda gwarantowana i tyle z plusów.Niestety jedzenie monotonne ale gorszy problem był z obsługą, większość pracowników w barach robiła łaskę że nas obsługuje,jeden wymuszał notorycznie aby mu dać napiwek to wtedy będzie full serwis.Bary przy plaży nie miały piwa lanego tylko ciepłe butelkowe.O 5 rano leżaki na basenie były już rezerwowane ręcznikami. Wieczorem wyjście do morza było zamykane , o 7 rano pracownik otwierał furtkę i znowu była walka o leżaki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem