Opinie klientów o One Resort Aquapark & Spa

5.3 /6
105 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.1
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Alicja, Pomlewo 27.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Pierwsze wakacje w Tunezji

To mój trzeci raz w Afryce i pierwszy w Tunezji. Hotel odwiedziłam z mamą w maju. Lokalizacja na duży plus, około 10/15 min trwa transfer z lotniska. Pomimo nocnej pory na terenie hotelu znajduje się bar 24/h, do którego zostałyśmy skierowane zaraz po przyjeździe. Pokoje znajdują się w bungalowach. Nasz był czysty, z odnowioną łazienką, położony wśród palm i kwiatów. Minusy w pokoju : jedno gniazdko użytkowe w pokoju, rozłączające się wifi, zablokowany sejf. Na terenie obiektu znajduje się kilka restauracji. Były dania, które niektórzy uznaliby za monotonne, ale to must have w restauracji jak frytki czy te same sałaty, płatki na śniadanie, naleśniki, jajka, omlety. Natomiast były również dania , które się zmieniały m. in mięsa, ciasta, krewetki, dania z kuchni tunezyjskiej. Więc każdy znajdzie coś dla siebie. Do posiłków jak i w barach lane są napoje oryginalne z butelki. Obsługa we wszystkich restauracjach miła i pomocna. Nie mieliśmy żadnych dolegliwości więc mogłyśmy się cieszyć wakacjami. Minusem w głównej restauracji to jest oczekiwanie na sprzątnięcie stolika w porze kolacji. Jednak nie można za to winić hotelu ani obsługi bo naprawdę robili co mogli, aby nadążyć nad ruchem i gdyby goście zostawiali tylko jedzienie na talerzu, nie jeszcze na stole, pod stołem i krzesłach to napewno przyśpieszyłoby to rotację gości na posiłkach. Naprawdę duże ukłony dla kelnerów. Na terenie hotelu znajduje się kilka basenów. Przy każdym bar i toaleta. Jest zarówno strefa ciszy dla dorosłych, basen rekreacyjny jak również ze zjeżdżalniami. Na każdym zawsze dostępne leżaki ! Podczas pobytu wraz z mamą skorzystałyśmy z oferty spa. Przy 6 masażach wynegocjowałyśmy naprawdę fajny rabat. W spa nie ma dużego tłoku więc na spokojnie można dopasować godziny, my zamówiłyśmy m.in po wycieczce fakultatywnej co było strzałem w 10 dla zregenerowania się. Jeżeli wybierasz różne masaże, naprawdę każdy jest inny nie tak jak w większości hoteli - różne ceny, a masaż identyczny. Dużo aktywności w ciągu dnia. Wieczorem muzyka i wspólne tańce na dziedzińcu hotelu, a po nich show w amfiteatrze. W Tunezji jest zakaz wywożenia waluty więc przed wylotem należy wymienić każdy dinar. Niestety kurs nie jest zadawalający bo za 102 dinary otrzymałam 27 euro. Naprawdę polecam wymieniać małe kwoty, aby później nie stracić na przewalutowywaniu. Podczas pobytu, nie korzystałam jedynie z plaży, a to przez fakt, iż woda była jeszcze w maju zimna, a plaża przez glony i wyrzucone na brzeg śmieci nie zachęcała do przebywania na niej. Na terenie hotelu znajduje się również sklepik z artykułami zarówno pierwszej potrzeby jak i pamiątkami. Odradzam ! Robiłyśmy do niego trzy podejścia. Za każdym razem spotkałyśmy się z niemiłymi sytuacjami i krętactwem. Obsługa jest miła do momentu, aż nie zrezygnujesz z zakupu jakiegoś artykułu. Oczywistym faktem jest zawyżanie ceny i chęć negocjacji. Ale w przypadku po negocjacji wyboru tylko połowy artykułów panowie już stają się chamscy. Polecam jeżeli już musicie tam kupować to poprosić o nabicie artykułu na czytnik. Tam okaże się, że olejek do opalania nagle będzie w takiej cenie w jakiej oczekiwałeś, że go kupisz ( cytrynowy tunezyjski olejek 15 dinarów - polecam ;) ) A gdzie zrobić zatem zakupy ? Śmiało wychodzicie przed bramę i tam czeka gromadka uśmiechniętych taksówkarzy. Mówisz gdzie chcesz jechać i za ile. Oni, że zawiozą Cię za dwa razy tyle. Dziękujesz zatem i idziesz w kierowniku przystanku autobusowego, który jest zaraz obok. Po chwili panowie zapraszają Cię do taksówki za cenę, którą zaproponowałaś i tak do pobliskiego miasteczka Sahline max 5 dinarów, Monastyr lub Susa max 20 dinarów. Panowie z pewnością zaproponują, że już na miejscu poczekają na Ciebie 2 h i również Cię odwiozą płacąc za całość 50. Ale nie polecam. W mieście jest na tyle dużo taksówek, że z pewnością znajdziecie powrotną, a tym samym nie będziecie czuli się uwiązani czasowo i będziecie mogli zwiedzać w swoim tempie. Polecam również wybrać się do Al-Dżamm np z wycieczką 1/2. Na miejscu wspaniale zachowany amfiteatr oraz małe muzeum mozaiki. Podczas tej wycieczki również jedziecie do Manastyr, ale tam jest tam na mało czasu, że nie odkryjecie go w całości. Fajnym rozwiązaniem jest w tym przypadku również zgłoszenie przewodnikowi chęć odłączenia się tam po zwiedzeniu Mauzoleum od grupy i udanie się samemu później na Ribat, Marine i Bazar. Hotelowi daje mocną 4 ! Polecam zarówno dla rodzin z dziećmi jak i znajomych. Z pewnością wrócę do Tunezji, aby odkryć teraz Tunis

4.0/6

Joanna 02.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wypad rodzinny

Hotel dość spory , duży plus za basen tylko dla dorosłych chociaż brakowało przy nim leżaków. Basen dla dzieci w pełnym obłożeniu , leżaków brak bo od godz. 6,00 już pozajmowane. Wielki plus za bar EXPRES czynny całodobowo. Lodówka w pokoju jest , ale tylko jako ozdoba bo nie chłodziła. Mini barek , który miał być uzupełniony o napoje cały czas pusty. Wodę można było otrzymywać w każdym barze lub na posiłkach w dowolnej ilości. Wyżywienie urozmaicone , każdy coś dla siebie znajdzie. Dużo świeżych owoców morza. Bardzo dobre jedzenie z grilla. Zorganizowana animacja przy basenie dla dzieci . Opłatę klimatyczną lepiej zapłacić w dinarach , bo w dolarach jakoś dziwnie im wychodzi zaniżony kurs i się przepłaca zamiast 14 $ trzeba zapłacić 16$.

3.0/6

Rogas97 04.07.2024

Szału nie ma

Hotel nie pierwszej świeżości. Po przylocie o 9.00 zakwaterowanie dopiero o 14.00. Nikt w tym czasie się tobą nie interesuje. Każdy z obsługi tylko czeka na napiwki inaczej traktuje cię jak powietrze. Człowiek w kantorze w recepcji oszust i łapówkarz. Żeby się zakwaterować trzeba zapłacić z góry klimatyczne. Zapłaciłem i dorzuciłem od siebie żeby dostać szybciej pokój. Oczywiście nagle się znalazło miejsce. Przy wymeldowaniu chciał ode mnie ponownie pieniądze za klimatyczne twierdząc, że mu nie zapłaciłem. Na szczęście miałem potwierdzenie na piśmie. Jedzenie dla mnie nie jadalne bez smaku jałowe, codziennie to samo. Napoje to pomyje. Automaty do nich ciągle popsute lub po wyłączane. Alkohol kilka rodzaji ale w przypadku whisky często słyszałem że się skończyła. Nie nalewają po więcej niż jeden drink na osobę i trzeba się ostać w kolejkach. Sztućce na stołach tylko w początkowych godzinach posiłków potem trzeba prosić kelnerów. Talerze wiecznie brudne jak i kubki do napojów i sztućce. Totalna porażka pod względem czystości. Plaża pełna różnego rodzaju drobnych śmieci : nakrętki, pety, patyki, kamienie. Tego nikt nie sprząta a na dodatek morze wyrzuca mnóstwo zieleniny. Było tego tyle, że jednego dnia koparka zbierała to i wywoziła. W morzu bardzo dużo meduz które co jakiś czas parzyły kąpiące się tam osoby. W express barze kucharz który był wiecznie niezadowolony ze swojego kolegi który podrzucał mu zamówienia. Tam też często brakowało poszczególnych rzeczy do jedzenia. Lody które były obok budki z hamburgerami poroztapiane. Ogólnie pracownicy wszystkich barów są tak niezadowoleni ze swojej pracy jak by tam byli za karę. Hotel ma dużo miejsc noclegowych ale do takiej ilości osób za mało jest leżaków, miejsc przy fontannie ogólnie za ciasno. Jednego dnia kosili cały dzień trawę ale kosiarkę to mają taką głośną że nie dało się nawet rozmawiać. Kolejnego dnia cały dzień dymownicą spalinową wyganiali karaluchy z kanalizacji. Smród był przy tym ogromny i pełno dymu. Najważniejsza rzecz dla gości to Wi-fi. Oczywiście jest tak słabe, że dobrze to działa tylko przy recepcji. Mini pole golfowe fajnie jak by odmalowali bo wygląda paskudnie to samo z boiskiem do piłki nożnej pełno jest dziur w siatce. Jak czytam opinie innych o tym hotelu to się zastanawiam czy ludzie są ślepi czy piszą tylko same pozytywy ale żeby nie było teraz plusy. Aquapark super. Baseny kilka rodzajów też spoko. Każdy znajdzie jakiś dla siebie. W poniedziałki mini targ na ośrodku. Są też mini sklepiki. Można pograć na automatach oraz zajarać hisze. Ekipa od rozrywki daję radę. Codziennie jakieś występy artystyczne lub dyskoteka, karaoke itp. Pan który sprzątał nasz pokój codziennie zmieniał ręczniki, pościel, zmywał podłogę oraz sprzątał łazienkę. Duży plus dla Pana. Duże uznanie dla jednego Pana menadżera. Odniosłem wrażenie że człowiek jest tam zawsze i robi wszystko. Pracownikom zabierał robotę i jak najwięcej robił sam. Ogólna ocena 3 na 6.

3.0/6

LUKASZ, GDYNIA 24.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Ogólnie ok gdyby nie karaluchy

Hotel ogólnie ok,, bardzo ładna plaża, super baseny i zjeżdżalnie, dużo ratowników i rożnych zajęci organizowanych przy basenach. Jedzenie smaczne wybór może nie olbrzymi ale każdy znajdzie coś dla siebie. I wszystko to jest psute przez dwie rzeczy. Po pierwsze obsługa w restauracji i w barach która zachowuje się jakby miała strajk włoski. Wszystko robi bardzo wolno i niezorganizowanie. Po pierwszej godzinie wydawania posiłków zwykle brakowało czystych szklanek i sztućców. Aby wziąć napój z dystrybutora trzeba ustawić się w kolejce po szklankę którą wydaje znudzony pan w tempie ślimaczym. Kolejna rzecz to karaluchy które są w pokojach w częściach wspólnych po prostu wszędzie. Hotel nadgryziony zębem czasu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem