Opinie o One Resort Aquapark & Spa

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(316 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.9
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Cały pobyt

    Daga 03.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Byłam w hotelu pod koniec czerwca. Jeśli chodzi o sam hotel jest ok. Obsługa hotelowa dobra. Panie sprzątające bardzo dobre, obsługa na posiłkach i w barach przemiła i bardzo dobra (starają się nadążyć ze wszystkim pomimo ogromnej ilości osób) animatorzy są rewelacyjni. Jedzenie dobre. Ogromny minus to wszechobecne KARALUCHY!!! To był koszmar!!! Były wszędzie !!! W pokoju, przy basenie, w jadalni. Jednego nawet przywiozłam do domu w ubraniach! Nie wiem skąd ich tam tyle. Dodam że nie jest to mój pierwszy pobyt w Tunezji i ogólnie bardzo dużo podróżuje i nigdy czegoś takiego nie miałam. No i problem z leżakami. Jeśli nie pójdziesz między 5 a 6 zarezerwować leżaka to zwyczajnie o 9 nie ma już nic wolnego.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Atrakcje tak hotel tak - stołówka porazka;(

    P Ja 08.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    ogólnie hotel na poziomie dobrym , czysto bez robaków itp. Animatorzy super;) atrakcje dla dzieci też dobre. Niestety w stołówce porazka brak sztućców,szklanek, brudne stoły, przepych i brud;( Najlepiej brać swój kubek bo pijesz lub jesz po kimś;(( często widać jak kelnerzy podają brudne naczynia;(((

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie kupie ponownie w tym miejscu

    Joanna, Legionowo 04.08.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Przylecielismy 13 czerwca. Do 15 bylo w miare odnosnie baru, restauracji. Od 15 czerwca najechalo sie turystow. Barmani, mega na kase nastawieni. Przy barze na plaży to juz masakra... np o 22 mowili, ze nie ma frytek, przychodzil anglik z napiwkiem i nagle sie znajdowaly. Mieszkalismy w bungalow, my na szczescie my mielismy obok siebie rodzina 2+2, inni co meldowali sie ok 15 juz nie mieli takiego szczescia. Wiele osob mialo karaluchy, my na szczescie nie. Plus taki, ze przed kazdym domkiem 2 krzeselka stolik, lodowka, klimatyzacja, TV, ladna lazienka. Sprzatane przez 7 dni (8 nocy) 2 razy! O papier toaletowy trzeba sie prosic, reczniki, plyny do kąpieli podobnie. Czujemy sie oszukani co do lotniska, bo nie bylismy 5 km od lotnika transferowani tylko na Enfidha (2h transport) tam macie 2h jazdy. Macie 3 restauracje w ciagu niedziela-pon ala carta z rezerwacja min 24h wczesniej. Rybna najsmaczniejsza. Wieczory od 18 fajne kolacje, Sniadania gdyby nie Pan z omletem, to wedlina nie wiem jakiej jakosci, jajko gotowane, fasolka. Nic specjalnego. Duzo coast. Owoce to arbus, jabłko, daktyle, nektarynka.Wszedzie daleko. Jak dostaniecie domek daleko to 10-15 min do restauracji, a do basenow jeszcze dalej. Max 2 drinki/napoje na osobe i mega dluga kolejka 1-2 barmanow. Czesto brakowalo lodu, alkoholu. Przy basenach macie tylko piwo, mozecie zamowic makarony, frytki, hamburgera (tragiczny), lody, w batze przy plarzy 24h to zalezy o ktorej godzinie. Generalnie to nie jest 4* tylko 2? Baseny: zjezdzalnie jedna wlaczyli na koniec wyjazdu inne ok, tylko ze ratownicy co mowili do ludzi do nich nie docieralo: zbyt malo dosadnie, ludzie zjezdzaja z duza predkoscia, a ludzie, dzieci plywali obok. 2 cos ala rzeka, jeden dla maluszkow, w drugiej czesci terenu jeden dosc spory gdzie od maluchow po duzych mozna bylo plywac i jeszcze jeden w dole 16+. Lezaki mozna bylo cos znaleźć choc po 14 bylo ciezej. Animacje: Tunezyjczycy robili program. Na basenie, wieczorem cos na bardzo slabym poziomie, np.miss (trzeba sie zglosic wczesniej), karaoke... Polskich animacji nie doswiadczylam, nie widzialam: wg oferty powinny byc od 15. Nawet szukalismy, pytalismy. Podobno Pani byla z dziecmi na basenie tymi maluszkami... nie bylo animacji na kategorie wiekowe jak w opisaniu oferty. Tunezejczycy, tragedia... wszedzie chca sie targowac, zawyzaja ceny o 300 raxy. Sa 2 sklepy w okolicy, rezydentka nam pomogla taki namierzyc, gdzie mozecie kupic pamiatki z cena (naprawde dobra), ale taxi pod hotelem to kolejna porazka. Pamietajcie placicie tylko w 1 strone, a nie w dwie! Targowac sie trzeba. Przed hotelem sa autobusty. Bylismy na jednej wykupionej wycieczce gdzie miedzy innymi bylismy w stolicy. No generalnie porazka. Nie polecam. Wyjazd o 6 powrot ok 16, gdzie od 12 masz samemu sobie pochodzic po stolicy, nastepnie wioza Cie na zakupy. Stoliki jak chccesz wieczorem posiedziec to.ok 17.30 musisz sobie zarezerwowac. W dodatku sa brudne. Ogolnie wykazd oceniam slabo jakosc vs cena Plaza duzo glonow. Duzo lezakow, znajdziesz miejsce. Mozliwosc wypozyczenia recznikow

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niekoniecznie dla bezdzietnej pracy

    Daria Wioletta, Warszawa 25.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Byliśmy 10 dni w tym hotelu. Na początku zrobił na nas dobre wrażenie, ale im dłużej tam przebywaliśmy tym więcej zauważyliśmy. Jedzenie - teoretycznie było go dużo, ale nie było nikt konkretnego. Wiecznie były kolejki do ciepłych dań. Jednak z ciepłych dań większość stanowiły ziemniaki (w różnej formie) i mięso w jakimś sosie. Poza tym reszta serwowanych dań, to były przekąski. Bardzo mało warzyw i owoców. Co do smaku, to go tam nie było. Soli i pieprzu trzeba było szukać po całej sali bo na większości stolików jej nie było. Często musieliśmy czekać na wolny stolik, a później szukać kelnera, aby go posprzątał i nakrył. Zdarzało się, że stolik był wolny, ale nie przetarty i nie nakryty, więc odbywało się szukanie sztućców. Pokoje - dość standardowe. Jednak trafiliśmy na dwa, ulewne dni, po których nasz pokój pływał - zalało nas. Za pierwszym razem czekaliśmy około 30 minut, aż ktoś posprząta, ale za drugim razem musieliśmy sami, za pomocą ręczników, wylewać wodę z pokoju. Dopiero po kilku godzinach (i naszych skargach), ktoś przyszedł posprzątać pokój. Jednak nie pozbył się wody spod m.in łóżka, więc w całym pokoju była mocna wilgoć i przez to nasze ubrania pachniały stęchlizną. Cieszę się, że to się stało przedostatniego dnia naszego pobytu. Obsługa - animatorzy zagadywali, ale widać, że średnio ogarnią temat rozrywek ;) Animacje wieczorne były ok, ale widać było, że nie są to profesjonaliści - często mylili kroki lub muzyka gasła w trakcie występu. Hotel jest skierowany głównie do rodzin z dziećmi. Na basenie 18+ jest ciut spokojnie, ale muzyka z głównego basenu niesie się i na ten basen. Plaża jest mała, piaszczysta, a leżaki są nawet ok.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Tragedia

    GRACJAN, CHOJNOW 29.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel wymaga gruntownego remontu , lata świetności dawno ma za sobą . Każdy z obsługi czeka tylko aby dać napiwek , a jak już dostanie to nagle znika i człowieka nie ma . Poza hotel bez sensu wychodzić bo nic w koło nie ma wszędzie trzeba jeździć ich taksówka przez co ceny za kurs są bardzo mocno wygórowane . Na stołówce ciągle to samo czyli tzw . odgrzewane kotlety . Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki .

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Tragedia!!!

    P 15.09.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    . Już na samym początku oszukano nas na dobie hotelowej, co zgłaszaliśmy w biurze. Z pierwszego dnia straciliśmy obiad i kolację, bo lot zaplanowano późnym wieczorem. W ostatnim dniu nie mogliśmy skorzystać ze śniadania, nie dostaliśmy nawet lunch box-u, bo wyjazd z hotelu zaplanowano o 1.20. Hotel tragedia. A polecany przez pracownika Rainbow. Brudno i syf. Nie dostaliśmy pakietu powitalnego, w pokoju brudno, kilka razy zapchana kanaliza, brak szkalnek (bo można je samemu przynieść; tak usłyszeliśmy), brak krzeseł. Ręczniki żółte i nieładnie pachnące. Miejsce wydawania posiłków to tragedii ciąg dalszy: brudne szklanki; często ich brak, brudne talerze (często nie myte, tylko wycierane), brudne sztućce (często ich brakowało), brudne klimatyzatory (o ile działały), w jedzeniu pojawiały się czarne, długie włosy. Baseny brudne, czasami można było wyłowić z nich np. plastikowe kubeczki po napojach. Animacje dla dzieci, za które płaciliśmy w cenie wyjazdu poniżej krytyki. Atutem pogoda i ciekawy kraj. Fajne wycieczki fakultatywne- szczególnie wyjazd na Saharę. Gdzie po całodziennym zwiedzaniu można było odpocząć w fajnym miejscu. Przewodnik po Saharze świetny!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Hotel zapuszczony i słaby

    Paweł, Warszawa 17.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pierwszy raz w życiu chyba piszę opinię z wakacji. Tylko po to aby ostrzec potencjalnych zainteresowanych hotelem. Zjeździłem już trochę świata, ale takiego syfu za 16 000PLN to nigdy nie widziałem. Jakbym zapłacił za wycieczkę 6 000-10 000PLN to bym się nie odzywał. Początek wyjazdu, to duży zgrzyt ze strony Rainbow, który nie wie jaki pokój może sprzedać mnie i mojej rodzinie. Zamówiliśmy pobyt pół roku wcześniej i opłaciliśmy pokój Superior. Na 3 tygodnie przed wyjazdem zostaliśmy przekierowani do mniejszego Family. Info z Rainbow, "dostaniesz 2,5% zwrotu albo rezygnuj i oddajemy całość". Mega proklienckie podejście. Na miejscu okazuje się, że jakość pokoju to jakiś dramat. Łazienka brudna i zapuszczona - może Wam zdjęcia podesłać?. Dzięki Wam miałem możliwość przypomnienia sobie kolonii szkolnych z lat 90-tych, gdzie ostatni raz kąpałem z w klapkach w wannie. Syf, zacieki i brud. Klamka od drzwi łazienki naderwana. Suszarka do włosów nie działa. Mrówki w pokoju. Cerata po prysznicem (?!) lepi się. Deska od toalety co dwa dni odpadała. Smród co kilka godzin w łazience - pewnie przez syfon od sąsiada. Nie zamykające się drzwi od tarasu na parterze w ogródku - można było wejść z zewnątrz. Czytnik kart wejściowych - wyrwane gniazdko, z kablami na wierzchu. Klimatyzacja zagrzybiona - ale działa. Naprawdę byłem bliski rezygnacji już po pierwszym dniu. Moim zdanie hotel od kilkunastu lat - tj. od momentu zmiany brandingu nie przeszedł remontu, tylko miejscowe odświeżenie lub naprawy. Zdjęcia Rainbow ze strony - gratulacje dla fotografa, wyciągnął maksa. Dziwnym trafem nie można w opinii zamieszczać zdjęć dodających opinię. Travel Planet np. nie ma z tym problemu. Przypadek? Nie sądzę. Skonfrontowalibyśmy rzeczywistość z tym co prezentujecie i obiecujecie. Druga wtopa Rainbow? Zgodnie z umową miał być w restauracji kącik do jedzenia dla dzieci (mam 5 i 7-latka). Kącik Kids Crack czy coś takiego. Kącik był, ale... zamknięty, bez... jedzenia. Śniadania dla dzieci? Od biedy da się coś zjeść - naleśnik, dżem, pieczywo z masłem, omlet i koniec. Reszta to udziwnienia lokalnej kuchni. Parówki, czy lokalne "wyroby wędlinopodobne" to jakiś dramat. Obiad i kolacja dla dzieci to dramat i loteria. Tutaj już tylko frytki i raz na 2-3 dni pieczona pierś z kurczaka, jeśli nie była przyprawiona lokalnymi przyprawami. Pizza? Zazwyczaj już zimna i dziwnie doprawiona. Lepsze jadałem na Dworcu PKP, w latach 90-tych. Rainbow deklarujecie coś co nie występuję w rzeczywistości. Wiedząc to, nigdy byśmy tego hotelu nie wybrali. Mając małe dzieci, akurat jedzenie jest dla nas kluczowe. A te było naprawdę słabej jakości. Szczególnie irytujące gdy trzeba było stać w długich kolejkach lub zaraz po otwarciu restauracji jedzenie było już tylko ciepłe. Jeśli ktoś nie lubi lokalnych potraw będzie miał naprawdę problem. Byłem w życiu w kilkunastu hotelach. Jedzenie w tym stawiałbym jako 2 najgorsze od końca. Hotel niby 4-gwiazdki, za wycieczkę zapłaciliśmy ponad 16 000PLN a to był dramat po prostu. Może tak jest po prostu w Tunezji? Byłem tam pierwszy raz. Ale nie, ciekawostką jest to, że jadąc na 2-dniową wycieczkę na Saharę i śpiąc i jedząc w innym lokalnym hotelu 3-gwiazdkowym, czuliśmy się znacznie lepiej. Hotel schludny, czysty, jedzenie dobre. Miał swoje lata, ale miło wspominam - Golden Yasmin. A tutaj? Restauracja? 3 sale, jedna klimatyzowana. Zgadnijcie gdzie gromadzili się turyści? Czystość szklanek i talerzy? Pewnie urok lokalny, nie jest winą Rainbow. Ale drażniło mnie to, jako mężczyznę - a nie mam fioła na punkcie czystości. Na plus - 2 animatorki z Polski. Bardzo miłe i pozytywnie nastawione dziewczyny, które moje dzieci bardzo polubiły. Plaża? Jeśli Rainbow zamieszczacie zdjęcia z plaży, piękne i czyste, to miejcie też choć trochę przyzwoitości. 60% czasu te plaże są pokryte glonami, a woda 15-25m od wejścia jest nieprzezierna z uwagi na czarny muł. W bezwietrzne dni, plaża czysta. W wietrzne dni (owe 60%) glony i syf w wodzie. Nikt normalny wtedy nie pływa. 100m od hotelu, plaża pokryta śmieciami. Leżaki oraz materace przy basenach. Myślałem, że zajmowanie leżaków o 7.00 rano to specjalność Polaków. Ale nie. To wynika po prostu z potrzeby. Hotel miał ich za mało w ofercie. Wiec nawet Algierczycy, Francuzi, Brytyjczycy też kładli ręczniki od rana. Skutkiem od 7.30 80% miejsc była zaklepana. Zalecam abyście jako biuro podróży raz na jakiś czas wizytowali te hotele i aktualizowali zdjęcia. Chyba, że to w nie Waszym interesie. Tak, zgłaszałem uwagi rezydentce. Zaproponowała mi, że może spróbować załatwić mi bungalow w zamian - czyli... 3-osobowy pokój. Kupiłem 5-osobowy, zakwaterowaliście mnie w 4-osobowym, a jak zgłosiłem uwagi to proponujecie 3-osobowy. Możecie wywiesić sobie hasło jako motto przewodnie "STOIMY OTWOREM DO KLIENTA". Każdy niech interpretuje po swojemu. Pobyt wykupiony jako 11-dniowy. Na miejscu byliśmy o północy - czyli 1 dzień zaliczony. Taki mały zabieg marketingowy. W hotelu byliśmy po północy. 30 stopni w powietrzu. Lodówka pusta (choć miały być napoje powitalne). Na stole... otwarte wino oraz winogrona. No dzieci, nie udało się przekonać. 45 minut chodziłem, po 16ha działce aby znaleźć bar z wodą. Rainbow pierwszy raz korzystałem z Waszych usług w 2012 roku. Dzięki Waszemu przewoźnikowi, spędziłem 16h na Okęciu. Nawet słowa przepraszam, wyjaśnień. Odcięliście się od Enter Air. Obiecałem sobie nigdy więcej z Wami. Po 11 latach straciłem czujność. To co mi sprzedaliście i forma obsługi potwierdza tylko moje zdanie o Was. Raczej pechem bym tego nie nazwał, bo w innych biurach tego nie miałem, a regularnie z nich korzystam. Jeśli się zainteresujecie tematem z chęcią podeślę Wam zdjęcia i skonfrontujecie to sobie z Waszą reklamą tego hotelu. Podsumowując. One Resort Aquaprk & Spa - nigdy więcej. Tunezja - może, ale hotele tylko TOP i pięć gwiazdek. Choć ten jest drugim najlepszym ocenianym w Monastyrze. Rainbow Tours - nigdy więcej.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Tunezyjskiej wakacje

    Anetta, --- 30.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Tunezja nie dla nas:) Zdecydowanie nie w sezonie. Organizacja wyjazdu przez biuro, bez zastrzeżeń. Na miejscu w hotelu jakość tunezyjskiej obsługi pozostawia wiele do życzenia. Wyjazd ratowało smaczne urozmaicone jedzenie, dużo i wszędzie :) Choć nie do zaakceptowania panujący brud w restauracji głównej, brak szklanek , talerzy I sztućcy.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wyjazd rodzinny

    Dariusz Karol, ŻELAZKÓW 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Opinia moja jest taka że wyjazd nieudany począwszy od standardu hotelu 4 gwiazdki ale 20 lat temu , stoły w sali bufetowej brudne na bierząco nie sprzątane pokoje zresztą tak samo w łazience śmierdzi szambem. Drinki podawane w plastikowych kubkach nie myte tylko płukane . Pierwszy mój wyjazd po za granicami Polski i ostatni . Nie wspomnę o wykupionej wycieczce przewodnik siedział tylko w autokarze a rezydent polski opowiadał zadwkowe rzeczy . Żałuje wydanych pieniędzy i za pobyt cały i wycieczkę .

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Mieszane uczucia

    Marcin Antoni, Karczew 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Na zdjęciach i folderach wyglądało całkiem miło. Musimy pamiętać że 4 na Rainbow to nie 4 w rzeczywistości. Jakbym miał dawać gwiazdki to uczciwe 3. moze 2.8. Jedzenie bardzo słabe. Pogoda połowicznie dopisała. Nie jestem wymagającym człowiekiem, jednak za 11000 zł myślałem, że bedzie coś znacznie lepszego.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem