5.0/6 (173 opinie)
5.0/6
Hotel typowo 4*- cena adekwatna do jakości. Na plus jedzenie było na prawdę smaczne jeśli chodzi o drinki - zależy kto je zrobił jednak nie oczekiwałabym po Tunezji dobrego alkoholu. Personel miły i całkiem pomocny - nie wszyscy dobrze mówią po angielsku (za to śmigają po francusku). Ale dogadać się idzie bez problemu. Na plus kontakt z rezydentką i organizacja ze strony Rainbow, transfer lotnisko-hotel-lotnisko nowiutkim autokarem i wszystko o czasie. Pokoje sprzątane codziennie, codziennie czyste ręczniki jednak widać już lekkie zużycie pokoi (mi to nie przeszkadzało - wszystko było sprawne). Basen czysty (regularnie widzieliśmy, że czyszczony). Czasami obok basenu dla dorosłych brzydko pachniało (mieli jakieś problemy z kanalizacją) ale są do dyspozycji pozostałe baseny jeśli komuś to przeszkadzało. Całkiem niezłe animacje nie tylko „pod dzieci”. Na plus dużo personelu. Plaża z ochroną (byli zawsze), Panowie ochroniarze pomagali nawet przestawiać leżaki. Hotel posiada dobrze wyposażony sklep - kupicie tam wszystko od magnesu po leki.
5.0/6
Polecam ten hotel dla rodzin z dziećmi. Fajne baseny i aquapark, tuż przy hotelu piękna i zadbana plaża. Restauracje dobre, choć tłoczne i hałaśliwe. Warto dawać napiwki, zwłaszcza kelnerom i sprzątającym. Od razu poziom usług wzrasta x2 ;) Panie animatorki z Figloklubu świetnie się bawiły z naszymi dziećmi.
5.0/6
Odczucia trochę mieszane. Hotel po pandemii wymaga poprawek zwłaszcza łazienki i baseny ze zjeżdżalniami jednak obsługa jest rewelacyjna, a Animatorzy naprawdę zasługują na pelne uznanie. Atrakcje na każdym kroku.
5.0/6
Przygotowanie naszych wakacji oceniam na wysokim poziomie. Transfer, hotel wszystko według naszych oczekiwań. Bardzo smaczne posiłki. Miła obsługa. Animacje i wycieczki fakultatywne przemyślane i zapewniające wspaniałe wspomnienia. Polecam!