Opinie o One Resort Aquapark & Spa

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(308 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.9
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wyjazd rodzinny

    Dariusz Karol, ŻELAZKÓW 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Opinia moja jest taka że wyjazd nieudany począwszy od standardu hotelu 4 gwiazdki ale 20 lat temu , stoły w sali bufetowej brudne na bierząco nie sprzątane pokoje zresztą tak samo w łazience śmierdzi szambem. Drinki podawane w plastikowych kubkach nie myte tylko płukane . Pierwszy mój wyjazd po za granicami Polski i ostatni . Nie wspomnę o wykupionej wycieczce przewodnik siedział tylko w autokarze a rezydent polski opowiadał zadwkowe rzeczy . Żałuje wydanych pieniędzy i za pobyt cały i wycieczkę .

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Mieszane uczucia

    Marcin Antoni, Karczew 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Na zdjęciach i folderach wyglądało całkiem miło. Musimy pamiętać że 4 na Rainbow to nie 4 w rzeczywistości. Jakbym miał dawać gwiazdki to uczciwe 3. moze 2.8. Jedzenie bardzo słabe. Pogoda połowicznie dopisała. Nie jestem wymagającym człowiekiem, jednak za 11000 zł myślałem, że bedzie coś znacznie lepszego.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje ...

    Joanna, Myślibórz 11.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Już tam nigdy nie pojadę jestem nie zadowolona i to bardzo. Pokoje straszne stołówka straszna obsługa na średnim poziomie

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    One Resort Aquapark & Spa

    Krysia 13.06.2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt w hotelu odbył się w czerwcu 2023, pokój nie zgodny z opisem, brak mini baru w dniu przyjazdu, w pokoju chodziły wielkie mrówki, czuć było świeżą farbę i pościel wyglądała jak by była brudna. Jedzenie średniej jakości, na plaży w barze podawana pizza z surowym ciastem. Co do alkoholi słaba jakość, udzielają po dwa centymetry alkoholu, kelnerzy w barach bardzo nie mili. Dodam jeszcze że dopatrzyłam się jednej istotnej rzeczy, alkohol który był dostępny w barach był rozrabiany by zawartość alkoholu była mniejsza. Kelner oryginalny alkohol zabierał na zaplecze, po czy przynosił otwarty i ewidentnie było widać że jest pomieszany z czymś. Jadąc na wakacje i płacąc za All inclusive nie powinno dochodzić do takich sytuacji. Woda w basenach zimna. Zraziłam się Tunezją i więcej tam już nigdy nie polecę. Dlatego odradzam ten hotel.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Najgorszy pobyt! Ostrzegam!

    Paweł, Kraków 01.11.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    1. Na początek Rainbow nie rezerwuje pierwszej doby po przylocie - oznacza to konieczność wielogodzinnej wegetacji w lobby hotelowym po całonocnej podróży. Przybyliśmy o 6 rano, a zameldowanie oficjalnie odbywa się od ....15. Chyba że dacie w łapę cwaniczkowi na recepcji to może dostaniecie pokój szybciej. 2. Czystość u Tunezyjczyków to pojęcie obce, więc w 4-gwiazdkowym (omg) hotelu nawet sprawianie pozorów im nie wychodziło, bo drzwi wejściowe były brudne. Musieliśmy kupić mydło i papier toaletowy oraz umyć łazienkę. 3. Standardem jest, iż coś nie działa. Nie tak jak mówiący pan na recepcji już w pierwszym dniu pobytu "no problem". Należy liczyć się z regularnymi wizytami na recepcji w zgłaszaniu, że coś nie działa, u nas: brak prądu, migająca żarówka w łazience powodujaca półmrok, brak sprzątania, stoły bilardowe połykające monety i nie wydające bil. 4. Rezydentka bardzo nieuprzejma - na uwagę jednej z uczestniczek wycieczki, że niedopuszczalne jest niezapewnienie noclegu po całonocnej podróży powiedziała: "Czy reszta z Państwa też nie przeczytała umowy przed przyjazdem?". 4. W trakcie fakultatywnej wycieczki na Sahare dostaliśmy bardzo gburowatego i agresywnego Tunezyjczyka o imieniu Abdul. Facet zachowywał się od początku tak jakby ludzie byli dla niego bydłem a on szefem. Do chłopaczka, któremu wiało powietrze z nawiewu powiedział w bardzo niegrzeczny sposób aby się przesiadł. Osoby lekko spóźnione zgarniał dopiero jak zaczęły pukać do autokaru. W sytuacji gdy nie korzystaliśmy z żadnych atrakcji fakultatywnych (wizyta w oazie palmowej, jazda na wielbłądach i quadach) skomentował: "To po co tu przyjechaliście". No i wisienka na torcie. Rezydentka zapewniała nas zarówno ustnie jak i na chacie, że w przypadku nie korzystania z atrakcji fakultatywnych zostaniemy odwiezieni do hotelu tymczasem przewodnik odpowiedział, "że jego rezydentka nie interesuje". Pozostaliśmy w autobusie domagając się odwiezienia do hotelu. Wobec agresywnego zachowania się tego męźczyzny poczuliśmy się zagrożeni więc zacząłem go nagrywać. W reakcji wyrwał mi telefon i zaczął grozić (udało mi się to nagrać). Musiałem interweniować u konsula. Tylko dlatego został nam jeszcze w tym samym dniu zmieniony przewodnik. Gdyby nie to, to rezydentka narażała nas na pozostawanie z agresorem. Drugi dzień kontynuowaliśmy z innym przewodnikiem Nourim, który był bardzo sympatyczny. Rezydentka oraz jej osoba przełożona można by powiedzieć, iż po tej sytuacji wręcz nas zastraczały pisząc, że nagrywanie w Tunezji jest zabronione. Dzięki naszej determinacji w sprawę zaangażowanych było dwóch konsulów a czyn przewodnika zakończył się zgłoszeniem zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa na posterunku Policji.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje 2025

    Angelika Maria, ** 24.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nie polecam absolutnie tego miejsca , brud , smród, wydzielane drinki( max 2 na osobę w jednym barze) obsługa bezczelna i chamska , pokoje dramat w łazienka pod prysznicem mega grzyb . Wnoszone skargi do rezydenta polskiego nic nie wnoszą ! Odradzam wszystkim ten hotel !!!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    NIE POLECAM

    12345 16.06.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Na wstępie, przyjazd 2 tydzień czerwca (jak później zobaczyliśmy nie było dużo gości) o godzinie 3 rano czekaliśmy na pokój do godziny 14j w lobby, pomimo, że zwalniały się pokoje w międzyczasie. Pierwszy raz się spotkaliśmy z takim "dbaniem o klienta" i tym samym dobrą opinię. Infrastruktura ok, obsługa ok, jedzenie mało urozmaicone ale głodnym się nie chodziło. Ale czystość to obce pojęcie w tym hotelu. Pokoj mielismy posprzątany raz w ciągu 7 dni, ręczniki i pościel brudna ( kołdry bez poszewek więc śpimy po kimś), ręczniki wymieniane dopiero po prośbie. Morze ciepłe ale jak bałtyk z glonami. Teraz najlepsze: KARALUCHY, KLIMATYZACJA nie dość, że wbudowana na wprost łóżek to BRUDNA.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ocena hotelu

    Szymon, Wrocław 23.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Pokój ładny, ale nie był sprzątany i z kraluchami. W pokoju czyc byli szambem. Przez cały czas pobytu kosze na śmieci pełne. Umywalka od początku brudna jeszcze po poprzednich gosciach. Jedynie ręczniki były codziennie wymieniane. Obsluga hotelowa nastawiona na napiwki. Na plaży bardzo dużo wodorostów, które nie są sprzątane, aby wejść do morza wejść trzeba przejść przez " gnojowisko". Na plus jest duży wybór jedzenia, które jest smaczne.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem