Opinie o Vincci Saphir Palace & Spa

Kategoria lokalna 5

4.1/6
(28 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.2
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
3.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    CECYLIA BARTŁOMIEJ 51LAT

    CECYLIA, ZŁOTORYJA 17.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Byliśmy we wrześniu .HOTEL nadaje się do remontu .Jedzenie nakłada obsługa co w konsekwencji powoduje chaos i gigantyczne kolejki wkurzonych, głodnych gości. .Brak codziennie talerzy na które się czeka długo ,brak łyżek do zupy .Jedzenie nieprzyprawione ,dużo potraw smażone na głębokim tłuszczu .Brak podstawowych przypraw oliwa sól ,pieprz .Mało warzyw tylko gotowe sałatki ohyda. Brudno na stówce ,Brak wyparzarki do szklanek na piwo, alkohol ,płukali wodą tylko szok .Nikomu nie polecę tego hotelu .WSZYSTKO na nie .Nawet się nikt tam nie przejmuje tym brudem .TEN HOTEL TO TRZY GWIAZDKI. Brudna nie sprzątana plaża .Walka o materace na leżaki bo za mało dla wszystkich gości .Toalety na plaży do remontu ,wszystko śmierdziało.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Niedotrzymane 5 gwiazdek: tydzień rozczarowań w hotelu

    ILLIA, Warszawa 13.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Chciałbym podzielić się swoimi wrażeniami z tygodniowego pobytu w tym hotelu. Hotel reklamuje się jako pięciogwiazdkowy, ale w rzeczywistości ledwo zasługuje na trzy gwiazdki. Zacznijmy od tego, że w hotelu jest bardzo brudno: po korytarzach toczą się kłęby kurzu, stoły w restauracji są lepkie. W pokojach przy zameldowaniu była już brudna armatura z osadem z kamienia. Przez cały tydzień pobytu w hotelu pokój ani razu nie był sprzątany. Całe sprzątanie polegało na tym, że sprzątaczki zmieniały ręczniki, zostawiały wodę, mydło i papier toaletowy oraz wynosiły śmieci. Nic więcej nie było sprzątane — nawet podłoga nie była odkurzana ani myta. Pościel również nie była zmieniana, jedynie poprawiana. W pokoju była wanna i prysznic, ale korek w wannie nie działał, a odpływ w prysznicu był zatkany. Przez cały tydzień nikt się tym nie zajął. Wybór jedzenia był przeciętny, można było coś dla siebie znaleźć, ale większość potraw była mdła i niesmaczna. Były owoce morza: krewetki, ryby, małże, które przygotowywano na grillu przy gościach, ale często były one niedogotowane. Być może działo się tak dlatego, że powierzchnia do gotowania była bardzo mała, a kolejka po te dania — ogromna. Kucharz starał się jak najszybciej wydać gotowe produkty. Zdarzały się przypadki, że ryba na zewnątrz była przypalona, ale w środku nadal surowa. Dobre okazały się pizza i makaron, które przygotowywał jeden kucharz. Napoje, zarówno alkoholowe, jak i bezalkoholowe, były w porządku. Kelnerzy i barmani są uprzejmi, przyjaźni i starają się dobrze pracować, ale kelnerów jest bardzo mało, więc nie nadążają obsługiwać wszystkich stolików, sprzątać naczyń, przynosić napoje i sztućce. Szczególnie trudna sytuacja była z kelnerem, który obsługuje stoliki na dziedzińcu — tam jest tylko jeden i po prostu nie nadąża ze wszystkimi gośćmi. W hotelu jest również restauracja A-la carte. Pewnego wieczoru, niestety, zarezerwowaliśmy stolik i zjedliśmy tam kolację. Restauracja reklamuje się jako włoska, ale ma niewiele wspólnego z prawdziwą kuchnią włoską. Po wizycie w tej restauracji doznaliśmy lekkiego zatrucia i przez kolejne dwa dni zmagaliśmy się z niedyspozycją. Morze było bardzo brudne, z dużą ilością śmieci, które przybijały fale. Z pozytywnych stron można wymienić duży basen oraz bliskość morza. Jeśli oczekujecie pięciogwiazdkowej obsługi, nie polecam zatrzymywać się w tym hotelu.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje w Tunezji

    Emilia, Warszawa 25.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel brudny,nudny.Wycieczka droga w porównaniu z innymi biurami podróży.Zdecydowanie nie polecam !!!....

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Wypoczynek 6 osobowej grupy od 08.07.2024-15.07.2024

    P.P. 16.07.2024

    Nasz pobyt w hotelu był ogólnie w porządku, a jedzenie było całkiem smaczne. Niestety, nasza ocena została znacznie obniżona przez rezydentki z Rainbow. Ich rola wydaje się ograniczać wyłącznie do sprzedaży wycieczek i opowiadania o Tunezji podczas tych wycieczek, czy gdy zadzwonisz zapytać, gdzie się udać do bankomatu lub jak sobie poradzić w Tunezji. Kiedy pojawiają się jakiekolwiek problemy, rezydentki jedynie odsyłają do zgłoszenia reklamacji do Rainbow, zamiast udzielić realnej pomocy na miejscu. Przykładem jest problem z niewłaściwym zakwaterowaniem i miejscami w samolocie. Mieliśmy zarezerwowane i dopłacone trzy pokoje z widokiem na morze, ale tylko jeden z nich miał częściowy widok na basen. Pozostałe miały widok na palmę, chociaż zachód słońca był widoczny we wszystkich trzech pokojach. Pokoje pozostawiały wiele do życzenia, wyglądały na dość stare. W moim pokoju suszarka na ręczniki urywała się, gdy powiesiłem ręcznik – na szczęście nikogo wtedy nie było w wannie. Lodówka grzała zamiast chłodzić, a w sezonie klimatyzacja była wyłączana z powodu awarii. W jednym pokoju klimatyzacja w ogóle nie działała, co uniemożliwiało spanie. Balkony w trzech pokojach nie zamykały się, co było szczególnie niebezpieczne, ponieważ na piętrze można było przejść z jednego balkonu na drugi. Każdy mógł je otworzyć od zewnątrz. Leżaki były zajmowane już o 6 rano i pozostawiane z ręcznikami przez cały dzień. W sezonie było dużo muzyki i aktywności wokół hotelu co dla mnie na plus. Podczas naszego lotu powrotnego z Enter Air, próbowano zmienić nam miejsca w samolocie, na co się nie zgodziliśmy. Niestety, również w tej sytuacji rezydentki nie były w stanie pomóc i stwierdziły, że trzeba to zgłosić do linii lotniczych. Zdecydowanie oczekiwałem lepszej obsługi i pomocy ze strony rezydentek, które powinny wspierać turystów w razie realnych problemów. MAX 3 GWIAZDKI

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem