Opinie o Vincci Saphir Palace & Spa

Kategoria lokalna: 5

4.4/6
(38 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.5
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
4.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt 08.2023

    Rafał, Częstochowa 07.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Z zewnątrz i hall główny, oraz pokoje w miarę.... Strefa basenowa bardzo fajnie zagospodarowania.. Plaża natomiast DRAMART... Brudno, wszędzie odchody wielbłądów... Drugi raz tam nie wrócimy.... Kuchnia i żywienie.... Do dupy....

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Opinia o Saphir Palace

    JAROSLAW DARIUSZ, DYWITY 20.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Słaby hotel .Plaża tragedia,brudno nie sprzątane parasole w stania rozkładu jedzenie bez smaku zimne

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje2025

    Dorota, 30.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Pokój śmierdział stęchlizną . Jedzenie tragedia na śniadanie 2 rodzaje bułek Mało kiedy można było zjeść coś dobrego. Jedynie słodycze ok. Przekąski mało i kurczak surowy . Na przekąskach kucharz bardzo nie miły dawał spalone naleśniki. Nie polecam rozczarował nas. Jedynie basen i plaża na plus i kelnerzy mili .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Rozczarowanie hotelem

    Andrzej, --- 12.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    pozytywy: -cieple morze , piaszczysta plaża -czysty basen w otoczeniu pięknej zieleni -przestronne pokoje -ciepła woda w łazience Negatywy: -restauracja: brak organizacji, wydawanie jedzenia przez obsługę przez co tworzyły sie gigantyczne kolejki bardzo mały wybór potraw, za mało punktów z jedzeniem, brak szklanek sztućców ,brak kawy i herbaty przy obiedzie i kolacji-dostępna w barze wydawana przez barmana co znowu powodowało kolejki -ręczniki i sprzątanie pokoju po godzinie 19 -plaża brudna , nie sprzątana przez obsługę-wszędzie duże kawałki plastików, reklamówek itp, -brak ręczników plażowych na wymianę -na przekąski między obiadem a kolacją tylko bardzo tłuste pączki i przypalone placki naleśnikowe Ogólnie hotel z potencjałem, ale bardzo zaniedbany, z bardzo słabą organizacją pracy i obsługą. najgorsze wrażenie wywarła na nas restauracja, nie spotkaliśmy sie nigdzie z taką nieporadną obsługą i tak małym wyborem a podróżujemy bardzo dużo. W naszej ocenie hotel zasługuje na maksymalnie 2,5 -3 *

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem