Opinie klientów o SUNSOL Punta Blanca

5.7 /6
67 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.9
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

KRZYSZTOF, KOSTKI 04.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

polecam

to wyjazd życia : wszytko było na 10 ! byłem na najlepszym sylwestrze w życiu . wyżywienie obsługa itp na wysokim poziomie . jedyny minus to że od 1 do 6 nie ma wody ale wtedy się śpi

4.5/6

Przemyslaw Dariusz, Warszawa 18.01.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Hotel pięknie położony i z potencjałem

Hotel ma swoje plusy i minusy, ogólnie jak najbardziej godny rozważenia. Ma duży potencjał, po pewnych zmianach mógłby być bardzo atrakcyjnym hotelem. Domki położone w zadbanym, ładnym ogrodzie wśród palm. Pokój standardowy stanowi 1/4 domku a suite to sypialnia i salon-pokój dzienny i stanowi połowę domku. Pokoje przestronne ale z podstawowym umeblowaniem: małą szafa, komoda, lodówka, łózko a w przypadku suite - w salonie sofa, dodatkowe łóżko i stolik. Na tarasie są krzesełka i stolik oraz hamak. Pokoje wymagają zdecydowanie odświeżenia, ale ich zaletą jest przestronność. Plaża duża, szeroka i piaszczysta. Na plaży czysto, woda w morzu czysta. Jest wydzielone kąpielisko, piaszczyste dno łagodnie opada, co daje komfort podczas kąpieli a zatem są bardzo dobre warunki do rekreacyjnego pływania. Podczas całego pobytu na plaży nie było fal, może to wynikać z usytuowania plaży. Na morzu po drugiej stronie wyspy Coche widoczne były fale a spotkani na wycieczce mieszkańcy hotelu na Margericie mówili, że u nich były znaczne fale. Duża liczba leżaków wokół basenu a dodatkowo leżaki na plaży. Niektórzy zajmowali leżaki wcześnie ale ok. godz. 8 - 9 nie było problemu ze znalezieniem leżaków. Jedzenie oceniam na dostatecznie. Część dań było niesmacznych, bywały zupełnie bez smaku albo przesolone (np. przesolone filety grilowane na bieżąco) ale można było znaleźć coś dla siebie. Kolacje tematyczne na przyzwoitym poziomie, ale bez zachwytu. Hotel ma dwa bary: przy basenie i na plaży, czynne od 11 do 23. Brak jest czegoś, co można by nazwać barem w budynku głównym (lobby bar) a zatem jeśli ktoś wieczorem chciałby posiedzieć w barze na wygodnych sofach czy fotelach, to takowego baru nie ma. Wbrew opisowi na stronie Rainbow, hotel ma jedną restaurację (a nie trzy) a dodatkowo jest bar z przekąskami (w godz. 16-18). W tym barze, są oferowane również lunche/obiady dla wybranych grup (Polacy mieszkający w hotelu nie są zaliczani do wybranych). Opisany w ofercie gabinet masażu to obszerne łóżko zaopatrzone w baldachim, umieszczone w pobliżu basenu i alejki łączącej basen z restauracją i budynkiem głównym, co powoduje że masowana osoba jest wyeksponowana na widok każdego przechodzącego. Warto wziąć preparaty przeciw komarom. Plusy Przyjemna plaża, dobra do kąpieli, nie ma problemu z leżakami ładnie zaaranżowana część mieszkalna, w której sa domki, przyzwoite drinki, w barach jest lista drinków, rezydentka Rainbow pani Dorota - bardzo miła i rzeczowa - jest na miejscu, co jest dużym plusem i ułatwieniem. Minusy Brudno w restauracji, stoliki lepią sie od brudu, na krzesłach odchody wszędobylskich ptaków, pokoje do odnowienia, wskazana wymiana mebli, ewentualnie ich uzupełnienie, personel w recepcji nie zna angielskiego, wypadałoby jednak przeszkolić go w zakresie kilkudziesięciu podstawowych zwrotów (jak np. "late checkout") gdyż translator nie zawsze jest skuteczny a uzgodnienie późnego wymeldowania nie obyło się bez problemów. Reasumując, w hotelu można przyjemnie odpocząć ale patrząc na to, co oferuje, to zdecydowanie nie jest wart, aby zapłacić ponad 20 tys. zł za dwa tygodnie pobytu. Pisząc recenzję hotelu trudno pominąć kwestię linii lotniczej Plus Ultra wybranej do obsługi rejsów: samolot ma bardzo niewygodne, wąskie i ciasno rozmieszczone fotele w klasie ekonomicznej, co sprawia, że długi lot (prawie 12 godzin tam, 10 godzin powrót) jest bardzo uciążliwy. Mam nadzieję, że linia ta nie będzie w przyszłych sezonach świadczyć usług przewozów dla Rainbow w rejsach dalekiego zasięgu, gdyż nie zamierzam więcej z niej korzystać z ofert biura, gdy Plus Ultra będzie przewoźnikiem w tak dalekich lotach.

4.5/6

Balbina 03.12.2023

Ocena pobytu

Wyjazd bardzo udany, super miejsce do wypoczynku na miejscu jak i zwiedzania okolicy jak i kontynentalnej Wenezueli. Niezapomniane wrażenia z lotu nad kanionem z najwyższym wodospadem świata, spacer pod wodospadami w towarzystwie wodza miejscowego plemienia.

4.0/6

PIOTR 13.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Punta Blanca

Nie jest to hotel oferując luksusowy wypoczynek więc osoby spodziewające się standardu 5* mocno się rozczarują. Wyżywienie monotonne oprócz kolacji które były tematyczne związane z kuchnią z różnych krajów ale mało smaczne szczególnie dla dzieci.Plaża ładna szeroka.Dobra restauracja na plaży poza hotelem podają owoce morza których brak w hotelowej stołówce.Wszyscy bardzo mili i pomocni.Generalnie urlop uważam za udany.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem