Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety dużym minusem hotelu był brud , roje much a nawet zdarzały się karaluchy. Przez 2 tygodnie pobytu nie widziałem aby ktoś przeprowadzał desynsekcję
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel- w remoncie i rozbudowie. Wszędzie ślady po farbie itp. Jedzenie do wytrzymania na parę dni, monotonne , problemy żołądkowe występowały nagminnie i wielu turystów w tym i u mnie. Wezwany lekarz stwierdza że to z głodu :) Obsługa hotelowa- oceniam pozytywnie i tutaj nie mam uwag. Barmani- pracują tak szybko i dokładnie jak umieją czyli + Na weekend jest obłożenie w roli tubylców- głośno ,tłoczno ale do zniesienia (bardzo sympatyczni ludzie) Przekąski- to jakaś masakra, Codziennie hot dog lub hamburger gdzie pieczywo jest słodkie a mięso to nie mięso. Rezydent- jest od wycieczek a od pomocy jesteś sam ( obsługa zlewa pracownika biura podróży na maxa) zamiana pokoju na normalny załatwiona samemu po 10 interwencjach w recepcji! W ostatnią noc skradziono nam telefony - do dnia dzisiejszego biuro ani hotel nie chcą przesłać nam raportu z kradzieży!!
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Usytuowanie hotelu I jego atrakcje - ciekawe i godne polecenia. Natomiast postawa rezydentów, brak jakiegokolwiek wsparcia dla osoby, która doznała wypadku lub problemów ze zdrowiem - tragiczna. Zerową empatia czy jakąkolwiek chęć pomocy
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo słabej jakości jak na karaibskie warunki. 1. Wyżywienie bardzo niskiej jakości , monotonne , brak czarnej herbaty, brak pieczywa nie słodzonego do sniadania, brak warzyw (poza sałata i pomidorami), jedna wędlina i jeden ser żółty przez cały tydzień. Rano w restauracji latają ptaki nie sposób zostawić talerza bez opieki , cała gromada zasiada na talerzu . Jest to bardzo nie higieniczne, 2. Pokoje ubogie nawet nie skromne. Brak czajnika , brak suszarki do włosów( można wypożyczyć w recepcji), brak lampek nocnych przy łózkach , brak krzesełka w pokoju .Pościel stara zużyta poplamiona. Koce stare zużyte zmechacone. Pokoje w strefie ciszy w jeszcze gorszym stanie. Klimatyzacja musi być włączona non stop z uwagi na dużą wilgotność więc polecam ciepłą piżamę i dla kobiet szlafrok . 3.Basen czynny od godziny 10 do 19 , bary basenowe i plażowy czynny od godz 11. 4. Animacje bardzo słabe. 5. Plaża z wydzielona częścią kąpielową - brak możliwości pływania z uwagi na duże fale i prądy silne. 6. Rezydent Pan Wiktor - bardzo nie miły , wręcz nie grzeczny , nie pomocny . Może to zmęczenie ? byłam na przed ostatnim turnusie... Hotel nie wart ceny jaką zapłaciłam. Personel nie miły , jak jest problem udają że nic nie rozumieją po angielsku. W weekend podczas najazdu lokalnych gości turyści z Polski są wręcz ignorowani przez obsługę barową i kelnerską.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Už let byl předzvěstí toho,že vše bude špatně. Hotel zanedbaný,pokoj plesnivý,přestože jsme si připlatili, pokoj který nám dali byl děsný. Vlastně ani neřeší kam vás nacpou. Byli jsme velmi zklamáni.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wyjazd jako wyjazd oceniam pozytywnie. Wokół hotelu bajecznie i na okolicy ta bajka się kończy. W pokojach dramat biorąc pod uwagę iż jest to Wenezuela mimo wszystko jakiś standard minimalny byłby mile widziany.W pokojach wilgoć do tego stopnia ,że polecam ładowarki bezprzewodowe (telefony odmawiają podłączenia)ponieważ zawilgnięte wejścia do ładowania. ,ciśnienie wody w każdym pokoju inne w jednych minimalne w innych wodospad :). Zasięg internetu dramatyczny , jedzenie monotonne .szału nie ma jeśli chodzi o hotel. Wycieczki : jeśli chodzi o wyspę Cubagua polecam w 100% piękne plaże .Wycieczka Margarita w pigułce warta polecenia,ale Smaki Margarity strata czasu . Czy wrócilibyśmy do tego hotelu raz jeszcze? Zdecydowanie NIE.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój standard na 2*,łazienka syf,jedzenie monotonne ,kontakt w języku angielskim z personelem mizerny, samolot duzy ale miejsca mniej niż w czarterach kilkugodzinnych męczarnia, posiłek w samolocie parodia ,jednym słowem naciąganie ludzi na pieniądze chyba że ktoś to kupi w laście za grosze regularna cena nie adekwatna do jakości wycieczki
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podczas mojego pobytu na wakacjach w hotelu trwała budowa w godzinach od 7-22 pracowały głośne maszyny - odpoczynek w takich warunkach nie jest łatwe. Pokój bardzo brudny, pleśń na ramię łóżka, łazienka pokryta grubą parszywą kurzu oraz kamienia. Przez cały mój pobyt nie doprosiłam się naprawy spłuczki w toalecie oraz sejfu do pokoju. Jest to kraj dość nie bezpieczny więc jak jest brak dostawy prądu to nie działa monitoring, nie mając sejfu w pokoju cały dobytek musiałam nosić ze sobą.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z przykrością muszę przyznać, że mój pobyt w Sunsol Isla Caribe był jednym z najbardziej rozczarowujących doświadczeń wakacyjnych, jakie miałam okazję przeżyć. Poziom świadczonych usług w wielu obszarach pozostawiał wiele do życzenia i daleko odbiegał od standardów oczekiwanych przez europejskich turystów. Choć wad jest sporo, chciałabym zwrócić uwagę na te, które uznaję za najistotniejsze. 1. Wyżywienie – dalekie od podstawowych standardów • Monotonia i brak jakości: Śniadania były skandalicznie ubogie – brak jajecznicy, bekonu, parówek, tostera czy świeżego pieczywa - tylko słodkie bułki i chleb tostowy bez tostera. Zamiast tego oferowano dania, które trudno uznać za odpowiednie do codziennego wyżywienia. Dodanie owoców takich jak banany czy podstawowych składników europejskiej diety jest absolutnym minimum. • Mięso: Przesuszone, momentami niejadalne. Przekąski, takie jak hamburgery, były tak niskiej jakości, że mój mąż doznał zatrucia pokarmowego. • Herbata: Brak podstawowych napojów, takich jak czarna czy miętowa herbata, to zaskakujące niedopatrzenie. Dodanie czajników do pokoju powinno być standardem. 2. Obsługa – brak profesjonalizmu i komunikacji • Brak komunikacji w języku angielskim: W międzynarodowym hotelu, gdzie przyjmowani są turyści z całego świata, brak podstawowej znajomości języka angielskiego przez obsługę jest nie do zaakceptowania. • Postawa personelu: Obsługa była niechętna do pomocy, momentami wręcz ignorowała potrzeby gości. Takie podejście wymaga pilnych szkoleń z zakresu obsługi klienta. 3. Wyposażenie pokoju – brak podstawowego komfortu • Balkon: Jeden plastikowy taboret na balkonie dla dwóch osób to nieporozumienie. Brak stolika i możliwości rozwieszenia prania (nawet prostego sznurka) to kolejny przykład braku dbałości o komfort gości. • Wyposażenie pokoju: Pokój był wyposażony w sposób minimalistyczny, ale nie w stylu nowoczesnego minimalizmu, tylko oszczędności kosztem wygody klientów. 4. Ogólne wrażenia – polecam jako wczasy odchudzające.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel cały czas w remoncie o którym nie byliśmy poinformowani jedzenie okropne ogólnie pracownicy nie są tam przygotowani na przyjazd Europejczyków brak higieny prz przygotowaniu ichniejszych posiłków co skutkowało licznymi zatruciami i wymiotami ,brak pieczywa brak masła podstawowych produktów i nie wspomnę już o wodzie którą trzeba było samemu zdobywać w hotelu obsługa okropna ,wigilia którą tam spędziliśmy to był jakiś koszmar liczyliśmy że chociaż w ten wyjątkowy dla nas dzień jedzenie będzie inne i oczywiście tak nie było nigdy w życiu nie polecę biura Rainbow ani tego hotelu który oszukuje klientów nie informując ich o zainstniałych tam sytuacjach w tym o okradaniu klientów