Opinie o SUNSOL Ecoland

5.2/6 (246 opinii)

5.2/6
246 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.8
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Luty 2024

    Super wyjazd, fajny program wycieczek margarita light, Minusem było położenie hotelu na północy wyspy. Silnie wiało co powodowało duże fale i duże trudności w korzystaniu z kąpieli w morzu. Sama plaża super duża, piaszczysta i niezatłoczona, a momentami wręcz pusta,

    MACIEJ, GDYNIA - 12.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Pobyt bardzo ok, obsługa biura wymaga dopracowania

    Pobyt po wycieczce objazdowej tylko na 2 dni. Jak w tytule - ogólnie ok, na duży plus sam hotel, obsługa, wyżywienie, na minus organizacja po stronie Rainbow. Ale po kolei. Hotel. Sam hotel to bardzo duży obiekt, a właściwie cały kompleks. Kilka restauracji, barów, obiekty sportowe, jeziorko z rowerami wodnymi, różne baseny, długa plaża, sporo budynków z pokojami. Ja trafiłam do laguny, nie mam zastrzeżeń do pokoju, duży, widny, klimatyzacja, lodówka, balkon z widokiem na jeziorko, łazienka bardzo ok, ale nie daję max punktacji, bo nie dało się u mnie skorzystać z sejfu, szafa lekko zatęchła jak chodzi o zapach (duża wilgoć) i musiałam się mocować z drzwiami. Obsługa zawsze uśmiechnięta, pomocna, po zgłoszeniu problemu na recepcji panowie technicy byli u mnie w pokoju po 3 minutach. Jedzenie jak na warunki w Wenezueli bardzo dobre, duży wybór, świetne owoce i napoje. Kto był ma objeździe, ten naprawdę doceni. Plaża bardzo ładna, ale warunki do kąpieli dla mnie trudne - silne fale plus chłodniejsza woda niż w Choroni. Obsługa Rainbow. Zostaliśmy przetransferowani do hotelu po wycieczce objazdowej, ale na recepcji nie było ani rezydenta (za duży wysilek po stronie rezydenta żeby dopilnować aby check-in był bez problemów?), ani osoby ze znajomością języka angielskiego i powstało małe zamieszanie, przez co check-in się trochę wydłużył. Brak info o kontakcie do rezydenta na recepcji Laguna. Przy wyjeździe i transferze na lotnisko opiekunka z Rainbow słabo zorganizowana. Procedura, która mogłaby zająć max 20 minut zajęła jej godzinę i była chaotyczna... wszyscy tłoczyli się do autobusów, ekipa pakowała bagaże, pani liczyła pasażerów W ŚRODKU AUTOBUSU przez co np. mój bagaż wyjechał jednym autobusem, ja pojechałam innym i potem stał samotnie na płycie przed lotniskiem. Słabo. W dodatku stał tam w widocznym miejscu tylko dlatego, że zaopiekował się nim inny pasażer, bo odstąpiłam mu miejsce (w autobusie były już jego walizki i małe DZIECI, a pani beztrosko uznała, że co to za problem, mogą jechać osobno). A skoro zbiórka była o 18, to wystarczyło podzielić nas od razu na 3 grupy po 50 osób w kolejności jak kto docierał na miejsce, ustawić odpowiednio walizki, a nie uskuteczniać wolnej amerykanki, żadna filozofia. Polecam na przyszłość. Będzie mniej stresu dla wszystkich.

    Martyna - 30.11.2024  | Termin pobytu: listopad 2024

    15/21 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Karaibski klimat

    To nie jest hote, w którym wieje luksusem... wyposażenie pokoi jest podstawowe, skromne, ale dla nas było wystarczające. Koniecznie częśc Dunas. Na stołowlach nie ma frytek ani ksczupu, natomiast wybór dań lokalnych nam odpowiadał. soki swieżo wyciskane, zdrowa kuchnia, pdzyzwoity wybór alkoholi. Sam obiekt robi wrażenie. Bary kryte strzechą, duża ilość restauracji, basenów, roślin. Bajeczna plaża, choć kąpiel w morzu utrudniona ze względu na duże fale. Dla mnie spory minus to muzyka i animacje- bardzo głośno, czasem z dwóch różnych końcoŵ obiektu dudni coś innego, nie da się poczytać książki... Duże zastrzeżenia do rezydentek. ogólnie godny polecenia.

    Marcin, Wierzchowisko - 01.01.2024  | Termin pobytu: grudzień 2023

    8/10 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Hotel super ale przeloty tragiczne

    Hotel pięknie położony w dużym zadbanym parku z mini lasem namorzynowym po którym można popływać łódką, z cudowną dużą plażą. Kilka restauracji/barów, kino, siłownia, sklepy, kilka basenów, dzienne i wieczorne animacje. Hotel położony na uboczu, przyjazny dzieciom - sale zabaw, place zabaw, opieka animatorów. Około 1 km od hotelu jest urokliwa zatoczka z kolejną plażą i małą alejką z restauracjami, sklepikami, sprzedawcami rękodzieł, co wytwarza iście karaibski klimat. Wyżywienie dobre - wieczorki regionalne typu: dzień meksykański, dzień hiszpański, sushi. Mięsa/ryby z rusztu, sałatki, dania regionalne,owoce, ciasta. Dla chętnych live cooking. Klimatyzacja działa bez zarzutu. Jedynym zastrzeżeniem może być oszczędne umeblowanie pokoju, sprzątany codziennie. Generalnie hotel można ocenić jako bardzo dobry. Natomiast całe pozytywne wrażenie psują przeloty. Podczas zawierania umowy zapewniano nas, że lot będzie się odbywał Dreamlinerem. Niestety okazało się, że Rainbow zapewnił przeloty tanimi liniami hiszpańskimi a samolot nie został przygotowany do ok.11 -godzinnego lotu transkontynentalnego. Ogólna ciasnota, walające się na podłodze jakieś części, brak monitorów do pokładowej rozrywki (dostępna na własnych smartfonach czy tabletach pod warunkiem posiadania odpowiedniego oprogramowania). Nawet jeśli już udało się uruchomić to filmów z polskim lektorem nie dało się oglądać, bo jego głos był niesłyszalny. Podczas lotu podano dwa posiłki - śniadanie i lunch. O ile lunch był w miarę dobry to na śniadanie podano rozmoczoną, niejadalną bułę.

    Mariusz, --- - 16.12.2023

    17/18 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem