Opinie o SUNSOL Ecoland

5.2/6 (246 opinii)

5.2/6
246 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.8
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    boska plaża piękne widoki pokój 2 gwiazdki

    przepięknie położony hotel, w częściach odnowiony lub wciąż odnawiany. jedzenie jest w porządku, czysto, ale wybór słaby, choć można wyjść sytym, widziałam 4 hotele i zawsze jest coś za coś. tutaj widoki, obsługa, plaża rekompensują pokój, byłam w części Dunes/ łazienki z zasłonkami i częściowo odnawiane, różne wielkości i położenie pokoju w ramach tego samego standardu

    Katarzyna, Mysłowice - 28.11.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    46/52 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    listopadowy wypad do Wenezueli

    Rozległy kompleks hotelowy jest czysty i zadbany. Drinki i jedzenie smaczne, ale niezbyt urozmaicone. Nie brakuje soków i owoców. Obsługa hotelowa sympatyczna i chętna do pomocy, jednak nieco powolna. Piękna, szeroka i bezpieczna plaża. Woda w morzu ciepła, ale duże fale ograniczają możliwość pływania. W razie czego ratownicy zawsze spieszą z pomocą. Nie brakuje leżaków. Pracownicy hotelowi starają się zapewnić gościom rozrywkę: w ciągu dnia animacje a wieczorem przedstawienie. Wycieczka do Canaimy z Panem Aleksandrem - udana- niestety, dosyć droga. Komfort podróży samolotem Plus Ultra porównywalny z Dreamlinerem ( z wyjątkiem braku rozrywki pokładowej). Wiele zastrzeżeń za to wzbudzają pokoje hotelowe. Nasz pokój był mały, bardzo skromnie wyposażony. Nie było nawet krzesła. Łazienka bez wentylacji; zasłona prysznicowa. Niektórzy mieli gorzej, ponieważ przypadł im pokój np. bez balkonu/tarasu. Z tego względu, naszym zdaniem, hotel nie zasługuje na 5*. Co do minusów, to przykrą niespodziankę zafundowało nam biuro Reinbow. Na 2 dni przed wylotem anulowano nam miejsca w samolocie opłacone ok.1 miesiąca wcześniej. Rozczarowała mnie także postawa Pani Rezydentki, po naszym przylocie do Wenezueli, która całkowicie zbagatelizowała mój problem. Wprawdzie później zmieniła nastawienie, ale niesmak pozostał.

    dana - 02.12.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    25/28 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    udany pobyt choć z przygodami

    Hotel na dużym terenie, jest sporo atrakcji, jest czystko, obsługa się stara, ale jeśli ktoś jedzie tam z nastawieniem na europejskie 5 gwiazdek czy tureckie albo chociaż dominikańskie, to niestety będzie rozczarowany. Duży plus: obsługa się stara, wszyscy są mili, a jak jeszcze zna się hiszpański to faktycznie można dużo załatwić. AI - jedzenie średnie, ale mniej wybredni znajdą coś dla siebie, głodnym się nie chodzi, dla dzieci można domówić frytki u obsługi w restauracji. Brak wina w ofercie AI poza kolacją w restauracji, po tym żadnym barze nie serwują, klasycznych bąbli również. Za to robią bardzo dobre drinki, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Dla dzieci trochę problem z sokami: nie ma jabłkowych czy pomarańczowych, brak tez wody w butelkach niby jest tak z dużych baniaków, ale powiem szczerze że przez cały pobyt zjedliśmy dużo węgla leczniczego. Plaża przepiękna, zawsze są jakieś leżaki, jak nie ma to za dolara zawsze obsługa coś zorganizuje. W zależności od miesiąca morze jest wzburzone jak ocean atlantycki albo jest taką typową taflą. My trafiliśmy na wzburzone co oczywiście był wielką atrakcją dla dzieci. Ostatnie kilka dni bardzo się uspokoiło. Animacje raz są raz ich nie ma, ale to raczej kwestia ilości gości, były takie dni że naprawdę były pustki a potem najazd turystów i wszystko się kręciło. Dużo muzyki na żywo. Pokoje bez szału, raczej 3 gwiazdki w porywach, ale nie ma większego problemu ze zmianą pokoju. Rano zgłoszenie, o 17.00 nowy pokój do akceptacji, duużo lepszy, widać że odświeżony. Prace remontowe trwają cały czas, ale to nie przeszkadza w urlopowaniu. Aktualnie "Spa" jest na świeżym powietrzy, w ofercie tylko masaże relaksacyjnie, bardzo polecam, niski koszt. Ogólnie jestem zadowolona, Wenezuelą wprost oczarowana. Podziękowania dla Pani Izabeli rezydentki, za bardzo sprawne rozwiązywanie problemów, bardzo nam się podobała wycieczka do Caracas. Podsumowując: Margaricie jeszcze daleko do standardu np. takiej Dominikany, ale ma to swój urok i jest też taniej i spokojniej ze względu na małą ilość turystów.

    PIOTR, Warszawa - 12.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Pokój i jedzenie to słabe punkty, wszystko inne super

    Pokój i jedzenie to zdecydowanie najsłabsze punkty hotelu. Pokój stary, brudny, łazienka bez wentylacji, kotara prysznica brudna, jak jakąś szmatka. Jedzenie monotonne , już po tygodniu ciężko było na nie patrzeć, więc cieszyłam się na jedzenie podczas wycieczek. Hotel powinien oferować więcej owoców morza, kurczaka je się na codzień w Polsce ;) Poza tym spoko infrastruktura, piękna plaża, a także świetne drinki w barze przy basenie w części dunas. Obsługa miła I pomocna. Miałam sprzęt elektroniczny na wierzchu -nic nigdy nie zginęło. Zdarzyło mi się wypadek i rozcięłam kolano dosc mocno. Ratownik opatrzyl ranę, ale widzę, że lepiej byłoby ją zszyć, bo będę miała sporą bliznę. Ale obsługa nie zdecydowała się wezwać lekarza. Dobrze że to już było pod koniec wakacji. Genealnie wyjazd oceniam dobrze

    Weronika, --- - 15.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem