Opinie klientów o Hesperia Playa el Agua

4.3 /6
59 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

KATARZYNA, SARNÓW 05.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Hotel bardzo slaby. Nie polecam.

Hotel najwyzej na 3 *. Co prawda pokoje sprzatane codziennie, teren ładny, ale sposób podawania napoi do posilkow i w lobbi cos okropnego. Plastikowe miękkie kubeczki , do kawy plastukowe połamane slomki zamiast łyżeczek. Czuliśmy się jak na kempingu jedzenie bardzo słabe. Na plus plaża i baseny. Najslabszy hotel w jakim byłam. A trochę swiata zwiedziłam. Ogolnie wczasy udane, ale to za sprawą towarzystwa. Poznalismyfantastycznych ludzi a reszta zeszła na dalszy plan.

3.0/6

KAZIMIERZ, TYCHY 25.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

opinia

Hotel wymaga remontu, wszystko zniszczone . W pokoju brak suszarki, lodówki i zestawu do parzenia kawy. Jedzenie okropne , mało i cały czas to samo. Każdy napój podawany w plastiku. Leżaki brudne i zniszczone. Jedyna rzecz w hotelu to przepiękna plaża

3.0/6

Agata, Gniezno 19.01.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Wakacje Wenezuela

Wyjazd zaliczam do udanych ze względu na krajobraz. Rezydentka w hotelu pomocna i bardzo operatywna nie mam zastrzeżeń. Lot - samolot na tak długą trasę powinien być bardziej komfortowy. Mało miejsca w samolocie brak ekranów na plus posiłki podczas lotu i miła obsługa. Hotel - z pewnością nie był wart tych pieniędzy. Nie wybierałam najtańszej bazy hotelowej jaka pojawiła się w ofercie. Niestety biorąc pod uwagę kraj do którego leciałam bo nie był to mój pierwszy raz w Ameryce Południowej mimo wszystko spodziewałam się lepszych warunków. Na plus piękna plaża ładny ogród hotelowy. Pokoje przestronne, skromne. Drzwi na taras otwierały się tragicznie na tarasach brak krzeseł aby usiąść. Przez cały pobyt taras nie był sprzatany. Zdezelowane leżaki nad basenami. Posiłki kiepskie ale nikt z głodu nie umrze na plus świeże soki z owoców. Ogólnie z pewnością hotel moim zdaniem ma zawyżoną cenę biorąc pod uwagę standard oraz wyżywienie cena do jakości jest nieadekwatne.

3.0/6

Dorota 05.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Daleko id oferty biura.

Od początku nie było opieki rezydenta. Na lotnisku w Wenezueli nie było nikogo kto by się kompleksowo zajął uczestnikami. Chociaż były problemy z odbiorem bagażu, nie miał też kto pokierować do odpowiedniego autokaru. Hotel odbudowujący się po kryzysie. Pokoje skromne ale czyściutkie. Przez 5 dni nie było w dwóch budynkach ciepłej wody. Zgłoszone to było miejscowej rezydentce, która nie zareagowała. Dopiero po kilkukrotnych zgłoszeniach do managerów hotelowych (nie mówiących po angielsku) i linii alarmowej Rainbow udało się wymusić naprawę usterki. Jedzenie na bardzo niskim poziomie. Widoczny brak produktów spożywczych. Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta. Kilka basenów do wyboru. Hotel położony przy pięknej plaży. Ogromnym minusem rezydentka, która nie potrafi rozmawiać z ludźmi. Na lotnisko zawieziono nas 6 godzin przed odlotem samolotu!!!! MASAKRA
111121315
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem