4.8/6 (131 opinii)
4.0/6
Standard hotelu oceniam na 3/5, niestety lata świetności ma za sobą, nie mniej mam wrażenie, że starają się wrócić do nich. Personel bardzo uprzejmy, staraja się jak mogą. Uśmiech wynagradza niedogodności na które sami nie mają wpływu. Jedzenie, no nikt głodny nie chodził, czepilabym się tylko pewnych standardów jak np, brak saszetek z cukrem, zamiast tego cukierniczka z której wszyscy korzystali. Rewelacyjna długa plaża, palmy, drinki brak natłoku w hotelu i super ludzie których można poznać sprawiły, że oceniam pobyt w hotelu na 4/5 :D Polecam bardzo również wycieczki fakultatywne, ja wybrałam margaite w pigułce (super dużo fajnych informacji, świetnie zorganizowany czas), i konna przygode- jeśli ktoś lubi adrenalinę to emocje level hard!:) Gdybym miała wrócić na wyspę to koniecznie wykupuje tą wycieczkę!
ALEKSANDRA, OŁAWA - 09.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023
15/16 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Przelot -samolot zapchany w całości, dość ciasno przez całą trasę przelotu. Dwa posiłki bardzo smaczne obsługa samolotu bardzo miła, zawsze jest ktoś w samolocie kto zna język Polski. -Transfer z lotniska około pół godziny autokar czysty wszystko sprawne , trochę ostro klime podkręcają -Hotel -Podobno 12 lat był nieczynny i od kilku miesięcy dopiero odpalony, widać wciąż, że wiele brakuje jeszcze roboty. Otwarta połowa hotelu. Na miejscu głównie Rosjanie i Polacy. pokój ładny czysty codziennie sprzątane, no ale szafy i toalety trochę zaniedbane. W hotelu bywają problemy z brakiem wody i elektryczności , ale raczej są to krótkie przerwy godzina czy dwie. (taki kraj , taki folklor) Obsługa bardzo miła, ale mają braki w Angielskim i Polskim. Ratują się translatorami. bardzo się starają, na miejscu jeden taksowkarza zawsze który wozi do pobliskiej miejscowości gdzie można kupić leki inne suveniry. -Jedzenie bardzo smaczne, sporo dań do wyboru , codziennie coś nowego , więc to na duży plus -Alkohole serwowane przez barmanów, dużo rumu i dużo słodkiego na to trzeba sie nastawić. -opieka rezydanta na wysokim poziomie, codziennie ktoś z rainbow jest na miejscu, można na miejscu za dolarki kupić wycieczki -MArgharita w pigułce to takie minimum jakie trzeba wziąć i obowiązkowy program całość oceniam 4/6 Polecam
Adrian, Gliwice - 15.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024
6/6 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Mocne i słabe strony hotelu i całego wyjazdu w skrócie. Na plus: Położenie hotelu, piękna plaża i okolice, darmowe leżaki. Bardzo miły i pomocny personel. Duży basen ze słoną wodą. Na plaży wielu sprzedawców pamiątek (bransoletki, naszyjniki z perłami). Najpiękniejsze perły można kupić tanio u Hosefina (Można też skorzystać z masażu - polecam Doris, która profesjonalnie wykonuje masaż tajsko/balijski (1 godz. 30 USD). Warto wybrać się na wycieczki po wyspie z lokalnymi przewodnikami. Ja korzystałem z usług Ronniego, kontakt najlepiej przez WhatsApp) który świetnie zna angielski. Mieszkańcy Wenezueli żyją bardzo skromnie, ich sytuacja ekonomiczna jest bardzo trudna, dlatego warto im pomagać kupując u nich pamiątki lub robić zakupy w lokalnych sklepach . Polecam kawę, kakao, rum, czekoladę. Warto zabrać z Polski drobne upominki i słodycze dla dzieci. Każdy najmniejszy gest spotyka się z wdzięcznością i radością. Na minus: Hotel wymaga odświeżenia i drobnych remontów, ale nie powinno się tego robić w czasie gdy jest dużo gości. Malować elewacje można po sezonie. Zbyt głośna muzyka w barze i przy basenie. Bardzo mało owoców i warzyw. Brak soków ze świeżo wyciskanych owoców. Pokoje hotelowe wymagają odświeżenia. Linie lotnicze Plus Ultra oceniam średnio. Rozrywka pokładowa z wykorzystaniem własnego smartfona to porażka. Wyjazd z hotelu na 5 godzin przed wylotem to nieporozumienie, ale pewnie dlatego, że lokalne lotnisko Porlamar nie ogarnia jednocześnie 300 pasażerów. Podsumowanie: Wyspa Margarita jest bardzo ładna. Czuć karaibski klimat. Pogoda idealna, w dzień gorąco, w nocy przyjemny chłód. Lokalni mieszkańcy mili i chętni do pomocy. Hotel ma potencjał i pomimo wielu słabych ocen warto na niego postawić, bo uważam że z czasem będzie coraz lepiej. Stosunek jakości do ceny tygodniowego pobytu oceniam na 3. Uważam, że powinno być taniej.
Krzysztof, - 26.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel ok. jak na 3 gwiazdki , obsługa super. wyżywienie monotonne smaczne i świeże ,za mało owoców jak na taki kraj. Minus ,częsty brak wody i prądu
WALDEMAR WITOLD, PISARY - 08.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023
9/11 uznało opinię za pomocną