Opinie o Costa Caribe Beach Hotel & Resort

Kategoria lokalna 3

4.8/6
(135 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Intensywność programu
1.0
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
1.0
Plaża
5.4
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.0
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.0
Transport
2.0
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
2.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Najgorszy hotel w moim zyciu

    Iga 01.01.2025

    Uwaga, ten hotel nie powinien być w żadnej ofercie ze względu na standard, który naprawdę woła o pomstę do nieba. Posiłki z łażącymi karaluchami, pomijam wszechobecne muchy, to już nie jest kwestia biedy tylko brudu. Szkoda, rzeczywiście usytuowany jest przy plaży jakich mało, czystej i zjawiskowo pięknej. Niestety ten hotel nie nadaje się absolutnie do mieszkania nawet na kilka dni. Skandaliczne, że znajduje się w ofercie Rainbow. Dodatkowo tak głośna muzyka z basenu dociera nawet w najodleglejsze zakątki plaży należącej do terenu hotelu. Tym chamskim łubudu dokładają jeszcze dodatkowo dyskomfortu, nie ma się gdzie schować. Jestem zawiedziona i zniesmaczona. Dodam, że byłam w kilkudziesięciu krajach na świecie i ten hotel oceniam najgorzej.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    2 tygodnie męczarni

    Ewelina, Wrocław 28.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Dużo podróżuję, a pierwszy raz w życiu żałuję, że byłam na „wakacjach” - ciężko to nazwać wakacjami … najgorszy hotel, w którym kiedykolwiek spędziłam czas. Jedzenie monotonne, niesmaczne, zimne, stare. Burgery , pizza i hot dogi podawane jako snaki - ZIMNE. Jajka zielone, szarpany kurczak stary, często z cienkimi kośćmi. Obsługa nie reagowała na prośbę o zmianę menu. Muzyka tak głośna, że wzajemnie się nie słyszeliśmy - znów obsługa nie reagowała na prośby o ściszenie. W ostatni nasz dzień 2-tygodniowego pobytu zrobili imprezę pod naszym balkonem - znów prosiliśmy o ściszenie, ponieważ cały pokój skakał od basów, a obsługa stwierdziła, że sorry ale impreza była planowana. Muzyka nawalała do 5 rano… Pokoje brudne i zaniedbane. W pokoju mieliśmy karaluchy i mrówki. Łóżko poskręcane na druty, z zapleśniałym materacem. Łazienka przypominająca robotniczą. Posiadam dokumentację zdjęciową na potwierdzenie swojej opinii. Atrakcje opisane przez hotel i rainbow, które nie istnieją lub nie działają - tenisa stołowego nie ma w hotelu, jacuzzi nie działa. Co do biura Rainbow - mimo próśb o zmianę hotelu, o interwencję w menu, o interwencję w zmniejszenie decybeli podczas puszczanej muzyki - zero skuteczności i wsparcia. Działanie na zasadzie „nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi”. Za lokalizację mogę dać punkt, ponieważ mieliśmy 20 minut spacerem do restauracji, w której mogliśmy w końcu coś zjeść smacznego… W skrócie - polecam omijać ten hotel z daleka!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    nie polecam

    Anna, Warszawsa 30.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024

    hotel jest w ruinie, pokoje w pleśni. moja córka straciła sandały bo zarosły pleśnią, wszędzie śmierdzi pleśnią. my tym oddychaliśmy,, łazienki są całe w pleśni. ściany w pokojach brudne,czujemy stęchliznę, plaża wygląda makabrycznie skała bez piasku, jest ogólnie bardzo źle, mając powyższe na uwadze liczymy na rekompensatę

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem