Opinie klientów o SUNSOL Ecoland

5.3 /6
213 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.8
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Elzbieta, Ruda Sląska 18.03.2024
Termin pobytu: marzec 2024

udane wakacje

Zostałam mile zaskoczona pobytem w Ecoland .Dla nas wszystko były ok ,mieliśmy pokój w części Oasis a nasi znajomi mieli pokoje w częściach Laguna i Dunas i również byli zadowoleni .Hotel może nie był na 5 gwiazdek ale był czysty ,zero wilgoci ,codzienne zmienianie ręczników i sprzątanie pokoi ,smaczne jedzenie ,animacje dyskoteka muzyka na żywo , piękne widoki super plaża .Małym minusem była klimatyzacja na korytarzu która była nastawiona na 18 stopni .Każdemu polecam ten hotel .

5.5/6

ELZBIETA, BIELSKO-BIAŁA 05.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Margarita - wyspa kontrastów

W tym roku zdecydowaliśmy się na Wenezuelę, nowy kierunek zaproponowany przez biuro, a konkretnie jedną z wysp - Margaritę Z lekką obawą, bo to jednak jeden z mniej bezpiecznych i biedniejszych krajów karaibskich. Wybór padł na hotel Sunsol Ecoland i była to dobra decyzja. Ogromny, dobrze zagospodarowany teren z wszystkimi atutami Karaibów – palmy, biała szeroka plaża i turkusowe morze. Dodatkowo baseny, duża ilość leżaków, których nigdy nie brakowało, bary w każdym zakątku hotelu. Drinki w barach całkiem smaczne, trochę szkoda, że wszystko i zawsze podawane było tylko w małych plastikowych kubeczkach. Rozumiem, że względów bezpieczeństwa jest to wskazane, zwłaszcza przy basenach i na plaży, ale brakowało trochę możliwości, aby wieczorem usiąść i napić się zimnego piwka czy drinka podanego w szkle. Wybór jedzenia w restauracjach nie powalający, ale wszystko smaczne, na kolację zawsze znalazły się ryby i owoce morza, nieśmiało wprowadzane są także wieczory tematyczne. Pokoje nieduże, ale wystarczającej wielkości z podstawowym wyposażeniem i indywidualnie sterowaną klimatyzacją (należy pamiętać o przejściówkach do kontaktu). Czasem szwankowały pewne elementy wyposażenia np. sejf, czy suszarka, ale po zgłoszeniu do recepcji były natychmiastowo naprawiane. Obsługa porozumiewa się generalnie tylko po hiszpańsku, ale z użyciem translatorów nie ma problemu z komunikacją. Na terenie hotelu można znaleźć kilka dobrze zaopatrzonych sklepików, gdzie polecam zakup rumu, czekolady i kawy, nie ma natomiast sklepu z pamiątkami. Można jednak zaopatrzyć się w wyroby z pereł u sprzedawców na plaży, niektóre naprawdę piękne, możliwe jest również wykonanie biżuterii na specjalne zamówienie (do odbioru na następny dzień) – polecam pana o imieniu Alejandro. Dodatkowo codziennie na plaży po godzinie 11 można zakupić świeże ostrygi (16 sztuk za 5 $) – gorąco zachęcam do degustacji. Jako atrakcję można potraktować „wspinaczkę” do latarni morskiej - każdego dnia o 17 zbiórka przy recepcji, warto ubrać obuwie sportowe, klapki, czy sandałki raczej się nie sprawdzą. Muszę również wspomnieć o tej mniej wakacyjnej i atrakcyjnej stronie pobytu – poza hotelem widoczna na każdym kroku ogromna bieda, śmieci dosłownie wszędzie, wszędzie również mnóstwo bezdomnych psów, również przychodzących pod restauracje na terenie hotelu. Widok wychudzonych, karmiących suczek łapie za serce. I tu moja prośba – zabierzcie kawałek mięsa, czy wędliny, który zostaje na talerzu i nakarmcie te biedactwa, dla nas to tylko resztki jedzenia, dla nich możliwość przetrwania kolejnego dnia dzięki naszej pomocy. Cóż, Wenezuela to jeden z biedniejszych krajów w tym rejonie, dobrze, że powoli odbudowuje się tu turystyka, bo daje możliwość lepszych zarobków dla tamtejszych mieszkańców (średnia pensja w Wenezueli wynosi 30$). Jeszcze sporo muszą się nauczyć w tym zakresie, ale warto wybrać się tam, żeby zobaczyć ten mało znany nam kraj, który dzięki Rainbow możemy bezpiecznie odwiedzić. Organizacja od strony biura bez zarzutu, miłe, kompetentne rezydentki, codzienne dyżury, opieka od początku do końca. Czuliśmy się bezpieczni i zaopiekowani. Polecam wycieczkę „Margarita w pigułce”, w trakcie której można zobaczyć wszystkie najważniejsze punkty na wyspie, zrobić zakupy i zjeść pyszną płaszczkę podczas lunchu na plaży.

5.5/6

DANUTA, Gdynia 19.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Doskonały hotel

Profesjonalna obsługa, natychmiastowe przyjęcie, chociaż na pokój trzeba było poczekać do 15 tej, to od razu otrzymaliśmy bransoletki i informację że możemy w międzyczasie zjeść obiad. Jedzenie wyborne i różnorakie, z pewnością dla każdego coś dobrego się znajdzie. Obsługa bardzo przyjaźnie nastawiona do Polaków, chociaż Rosjan tam też nie brakuje. Hotel położony na dużym obszarze, do wyboru 3 restauracje, kilka barów, przekąski między posiłkami. Polecam.

5.5/6

Arkadiusz Jacek, Gniewkowo 11.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Super wakacje

100% na tak wszystko było b.dobrze rezydentki Super Luiza i Iza pełen profesjonalizm plaża przepiękna czasami duże fale ale 200m w prawo jest zatoczka idealna do pływania 😁
128293054
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem