Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
1.5/6
Sylwester 19.03.2024 Termin pobytu: luty 2024
Wenezuela Sunsol isla caribe
Pokój standard na 2*,łazienka syf,jedzenie monotonne ,kontakt w języku angielskim z personelem mizerny, samolot duzy ale miejsca mniej niż w czarterach kilkugodzinnych męczarnia, posiłek w samolocie parodia ,jednym słowem naciąganie ludzi na pieniądze chyba że ktoś to kupi w laście za grosze regularna cena nie adekwatna do jakości wycieczki
1.5/6
Dominika, Kraków 26.12.2023 Termin pobytu: grudzień 2023
Wakacje w Wenezueli
Podczas mojego pobytu na wakacjach w hotelu trwała budowa w godzinach od 7-22 pracowały głośne maszyny - odpoczynek w takich warunkach nie jest łatwe. Pokój bardzo brudny, pleśń na ramię łóżka, łazienka pokryta grubą parszywą kurzu oraz kamienia. Przez cały mój pobyt nie doprosiłam się naprawy spłuczki w toalecie oraz sejfu do pokoju. Jest to kraj dość nie bezpieczny więc jak jest brak dostawy prądu to nie działa monitoring, nie mając sejfu w pokoju cały dobytek musiałam nosić ze sobą.
1.0/6
Monia 07.01.2024
Koszmar minionego grudnia 2023
Hotel cały czas w remoncie o którym nie byliśmy poinformowani jedzenie okropne ogólnie pracownicy nie są tam przygotowani na przyjazd Europejczyków brak higieny prz przygotowaniu ichniejszych posiłków co skutkowało licznymi zatruciami i wymiotami ,brak pieczywa brak masła podstawowych produktów i nie wspomnę już o wodzie którą trzeba było samemu zdobywać w hotelu obsługa okropna ,wigilia którą tam spędziliśmy to był jakiś koszmar liczyliśmy że chociaż w ten wyjątkowy dla nas dzień jedzenie będzie inne i oczywiście tak nie było nigdy w życiu nie polecę biura Rainbow ani tego hotelu który oszukuje klientów nie informując ich o zainstniałych tam sytuacjach w tym o okradaniu klientów