Opinie o SUNSOL Isla Caribe

4.9/6 (132 opinie)

4.9/6
132 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Sunsol isla Caribe Marcela. Gr

    Obsługa- doskonała, czysto, codziennie wycierane, zmiana ręnczników, uzupełnianie szamponów, żów pod prysznic. 1,5 l wody pakowanej dziennie. Ciepła woda była. Personel- pomocny, miły. Jeśli czegoś potrzebujesz, nigdy nie było problemu. Jedzenie- wyśmienite, urozmaicone. Napoje świetne. Pokoje- problem z klimatyzacją, która jest centralnie ustawiona na 22°C. Było naprawdę zimno, wiało zimne powietrze. W pokoju było zimno. Kiedy klimatyzator wyłączył się lub zwiększył, przez kondensację, wszystko było mokre. Zajmowaliśmy się tym w nocy. Pokoje na parterze Cascady są zimne, mokre, ciemne. Problem z całkowicie mokrą podłogą. Poprosiliś my o zmianę pokoju, niechęć recepcji, okłamywano nas, fabrykację, zajmowaliś my się tym przez prawie 20 godzin. Delegat zabezpieczył się 1 raz, ale potem nie był już nami zainteresowany. Nie obchodziło go nawet, jak nam wyjdzie. Ciągle obiecywali, że zmienią pokó j, dawali coraz więcej godzin do tej pory, pokój nigdy nie był gotowy. Wymianę zorganizował dla nas wieczorem hiszpańskojęzyczny turysta z naszej wycieczki. Nagle wszystko zadziałało. Niestety miałam wrażenie, że nikt w hotelu nie chce tak bardzo mieć do czynienia z polskojęzycznymi turystami i że oddają najgorsze pokoje, jakie tam mają. Niestety, nawet delegat nie zadał sobie wiele trudu, aby pomóc w tak stresującej sytuacji. W końcu wymiana była naprawdę udana, gdy mój mąż był już zdenerwowany, dostaliśmy pokój na górze, w kompleksie Real, naprawdę piękny i mimo że wyłączyliśmy klimatyzację, wszystko było w porządku. Ale najwyraźniej mają te pokoje dla innych gości.

    Marcela Gr. - 18.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    9/10 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Dużo do nauki przed SIC

    Byliśmy pierwszymi Polakami od dawien dawna, witani na lotnisku z wielką pompą! Szampan, czerwony dywan, dygnitarze, uśmiechy, ech, ochy. Kontrola paszportowa: gościu z kartką i długopisem spisywał dane, tak tak! Zapowiadalo się ciekawie, hm. Pokój 4. Gdyby nie fakt, że po 11 dniach na suficie i na ścianach wylazł czarny parchaty grzyb to ocena byłaby większa. Pani która sprzątała najwyższą ocena i to ONA nabiła tą ocenę. Wyżywienie tylko 3,5. Przez 2 tyg pobytu pomidory udało się zdobyć 3 razy, świeże ogórki jeden raz. Jedzenie smaczne ale bardzo monotonne. Świeże soki tylko dla tych pierwszych w restauracji. Pieczywo to jakaś porażka ... białe tostowe i jakieś biała mały bułki. Była smaczna ryba z grilla, pozostałe mięso z grilla to podeszwa. Mało surówek. Po obiedzie tzw bar przekąskowy to jakiś żart. Hot dog i hamburger z suchą surówka i już. Herbata czarna tylko na śniadanie... Obsługa hotelowa 4,5. Nie więcej gdyż j.angielski na bardzo słabym poziomie, choć ludzie uśmiechnięci, chętni do pomocy. Pozostałe oceny jak poniżej. Poza tym: basen otwarty od godz 9.00 a bar przy nim o godz. 11.00 totalne nieporozumienie, brama z hotelu na plażę równie, otwierana o 9.00 bar przy plaży ...też od 11.00. Do basenu z rana gościu wlewał coś co śmierdziało jak chlor lub wybielacz ache. W ciągu dnia 🤔 potrafili szczotkami czyścić ściany basenu podczas kąpieli osób 😭 Przy leżakach brak stolika i możliwości powiększania swoich rzeczy. Nie ma żadnych szans napicia się kawy poza godz otwarcia restauracji. A szkoda. Hotel czysty, zadbany, z dnia na dzień było widać że się starają i są delikatne zmiany ... na stronie "R" miał być telefon, nie było. Miała być suszarka, trzeba było iść do recepcji się upomnieć, a można było zadzwonić ...I NA KONIEC NAJCIEKAWSZE: ROBOTY BUDOWLANO REMONTOWE NA TERENIE HOTELU, BRAK INFO OD STRONY RAINBOW! SMUTNE, ŻENUJĄCE - czy polecam... po raz pierwszy z chęcią (nie tylko MY) wracaliśmy do Kraju po wakacjach. PS. Za rok będzie zapewne już inaczej / lepiej.

    DARIUSZ, Bydgoszcz - 28.11.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Piękna Margarita, średnia organizacja

    Wyspa Margarita jest pięknym i wartym odwiedzenia miejscem. Jednak ze względu na organizację polecam zdecydować się na inny rodzaj objazdu niż „Egzotyka light” lub wykupić pojedyncze wycieczki na miejscu. W związku z tym, że do wycieczek byli nam przydzielani rożni przewodnicy, wyjazd nie tworzył spójnej całości. Hotel Sunsol Isla Caribe ma duży potencjał, jednak jeszcze sporo do nauczenia się po długiej przerwie od przyjmowania zagranicznych gości. Osoby, które nie wyglądały na pochodzące z Ameryki Południowej były najczęściej ignorowane przez kelnerów (czego na szczęście nie można zarzucić barmanom). Jedzenie było nieco monotonne i z mocno ograniczonym wyborem, choć zazwyczaj smaczne. Na śniadaniu sytuację zawsze ratowała stacja z omletami robionymi na świeżo. Hotel nadrabia położeniem przy pięknej plaży oraz bardzo uroczym barem na niej. Dobry serwis plażowy. W hotelu oprócz kilku animacji nie ma dodatkowych atrakcji, więc planując dłuższy pobyt należy raczej nastawić się na brak rozrywek. Jeśli chodzi o czarter, biuro Rainbow zdecydowało się na hiszpańskie linie lotnicze Plus Ultra, które znacznie odbiegają standardem od lotów dreamlinerem PLL LOT. Od niewygodnych foteli z małą ilością miejsca na nogi, przez brak ekranów po problemy techniczne - wszystko to jest zdecydowanie gorsze, niż w samolotach, do których byliśmy przyzwyczajeni na tego typu wakacjach.

    Anna, Łódź - 29.11.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    21/23 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Egzotyka na słabym poziomie

    Hotel średni ,na zdjęciach wygląda lepiej niż naprawdę .Fajne baseny i otoczenie koło basenów .Pokoje nie mają standardu **** może **/*** łazienki stare ,woda letnia ,brak suszarki. Jedzenie średnie , mały wybór na śniadaniu brak warzyw , obiady i kolacje też mały wybór jedzenia , czasem długo trzeba było czekać na uzupełnienie owoców . Plus za pyszne drinki w barach i miłą obsługę choć słabo mówiącą po angielsku. Plaża przy hotelu wąska trochę palm ale nie jest to Dominikana… około 2km od hotelu ładna i szeroka plaża z restauracjami ale trzeba do niej dojść ulicą . Polecam wycieczkę na Cubagua -piękne Lazurowe morze ,kajaki ,hamaki w wodzie,prawdziwe Karaiby.Ogólnie Wenezuela bardzo egzotyczna ,taka dzika nie odkryta przez masowego turystę ale biedę widać na każdym kroku…

    ELIZA - 27.11.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    20/26 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem