Kategoria lokalna 4
5.0/6
Wyleciałem 10.11.2023 z Katowic do Wenezueli-hotel Isla Caribe. Wylot z Katowic był w asyście tv, szampana, maskotek ponieważ był to lot inauguracyjny. Po przylocie transfer do hotelu i zakwaterowanie w pokoju. Pokój był czysty ale nie było w nim telefonu, suszarki a także krzesełka/są na foto na stronie Rainbowa/.Drzwi na taras nie udało mi się otworzyć przez cały pobyt. Sejf był zamknięty i dopiero hotelowy spec go otworzył. Ale sejf nigdzie nie był przytwierdzony tak że można było go sobie wynieść z pokoju !!!! A więc po co mi sejf? Jedzenie w hotelu bardzo dobre, wieczorami do kolacji była muzyka-ktoś zawsze grał a to na saksofonie, gitarze, harfie czy trąbce. Do tego przed wejściem do restauracji hotelowej były różne alkohole na próbę-codziennie inny alkohol. Teren hotelu bardzo czysty i zadbany/ na zewnątrz tragedia/. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna.4 bary hotelowe otwarte od godziny 11.00 i w nich różne drinki.3 baseny dla wszystkich, piękna plaża- nie należy jej opuszczać gdyż 20.11 jeden Polak został poza plażą hotelowa napadnięty i ograbiony. Ale miejscowa policja odzyskała skradzione przedmioty. Z fakultetów polecam wylot do Canaimy-wodospady/rewelacyjna pilotka p. Ania/ i wylot do Caracas. Wycieczka do Caracas cały czas była w asyście policji cywilnej i mundurowej!!!!!Miejscowe na wyspie fakultety bardzo przyjemne i nie męczące /świetny p. Sebastian/. Wg mojej opinii i opinii innych uczestników to jest najlepszy hotel na wycieczce. Wróciłem 25.11.2023 do Katowic zadowolony z wprawy. Przez cały czas świetna pogoda, temp. powyżej 30 stopni. Codziennie były animacje. Jeden zgrzyt na wyjeździe-wylot z Wenezueli był o godz.17.30 a my wyjechaliśmy z hotelu o godz.11.30 i i godz.13.05 byłem już po odprawie. Czyli 4,5 h czekania w malutkiej salce. W samolocie byliśmy już o 17.40 a odlot nastąpił o 18.40. Byliśmy przez to niepotrzebnie umęczeni i bez obiadu. I to jest wpadka Rainbow.
Janusz - 26.11.2023
47/48 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Rajska wyspa godna polecenia. Hotel raczej nie zachwyca, ale wyposażony we wszystko, co potrzebne, by spędzić spokojny urlop. Obsługa hotelu uprzejma i w przeciwieństwie do innych egzotycznych kurortów (np. Zanzibaru) nie oczekuję napiwków za każdą wykonaną usługę. Zupełnie nie zrozumiale pozostaje dla mnie straszenie tubylcami i przestępczością przez rezydentów.
Mariusz, śląskie - 19.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
1/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Ogólnie wrażenia bardzo dobre, sprawne zameldowanie, czekająca na nas kolacja Przestronne pokoje, skromne ale czyste Ciepła woda dostępna zawsze Miła obsługa sprzątająca i kelnerska Słabo u nich z angielskim, ale bez problemu posługiwali się translatorem w swoich telefonach albo na wesoło i migowo dochodziliśmy o co nam chodzi Jedzenie bardzo smaczne, dużo owoców morza , lokalnych przekąsek i owocow Alkohole i drinki ok. Hotelowe spa na duży plus. Piękna zieleń Leżaki przy basenach i na plaży zawsze dostępne, muzyka tez Naprawdę nie ma się do czego przyczepić :) Uważam pobyt za udany, Iguany przy basenie byly dodatkowa atrakcja
Agnieszka, Poznań - 08.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024
1/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Wenezuela-wyspa Margarita jest bardzo ładna. Piękne morze czysta plaża. Sam hotel okej super obsługa mili kelnerzy pyszne jedzenie fajne animacje .obiekt cały czas sprzątany.przemili ludzie dbają o turystów
TOMASZ, DABROWA GORNICZA - 01.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023
3/4 uznało opinię za pomocną