Opinie o Amarin Resort & SPA

Kategoria lokalna: 4

5.7/6
(75 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    Bardzo udany pobyt.

    ANETA, LIPOWA 19.01.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Hotel bardzo ładny i czysty. Śniadania bardzo dobre. Personel bardzo miły i pomocny. Ogólnie pobyt bardzo udany.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    HOTEL SUPER - RAINBOW JUZ NIE

    Marcin (mąż Anny). 29.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    WITAM PIERWSZE CO BYLO WPADKA RAINBOW - BRAK INFORMACJI DO BUISSNESS LOUNGE O TYM ZE MAMY ZAPLACONE - NAJEDLISMY SIE WSTYDU NA LOTNISKU W KATOWICACH - ZARAZ BEDZIE ZE TO MY ZAWALILISMY, OJ NIE BO NA STANOWISKU RAINBOW NIE OTZYMALISMY ZADNEGO DOKUMENTU, NA MAILA NIC NIE PRZYSZLO W WIETNAMIE CZEKALISMY NA MAILA OKOLO 2-3 DNI ABY WYSLAC NA LOTNISKO. TRAGEDIA Z TAKA OBSLUGA. PRZY WYLOCIE REZYDENT 2-3 DNI WCZESNIEJ DOSTAL INFORMACJE ZE POTRZEBUJEMY NA LOTNISKU ASYSTY OSOBY NIEPELNOSPRAWNEJ - COZ, TRZEBA BYLO SAMEMU ZALATWIC BO JAK REZYDENT ZJAWIL SIE NA LOTNISKU ZAPYTAL CZY NADAL POTRZEBUJEMY POMOCY OTRZYMAL ODPOWIEDZ ZE TAK. ZAGINAL JAK SAMI PODESZLISMY DO CHECK-IN POPROSILISMY O ASYSTE I JA OTRZYMALISMY. WIDZIALEM ZE REZYDENT BYL ZADOWOLONY A O NAS ZAPOMNIAL BO ROZMAWIAL CHYBA ZE SWOIMI ZNAJOMYMI. PODSUMOWUJAC ZALATWILI HOTEL A RESZTE ZALATW SOBIE SAM JAK CHCESZ TO MIEC. LATAMY Z RAINBOW DLUGO ALE TA WPADA POWINNA BYC CHOCIAZ ZREKOMPENSOWANA 10% RABATEM NA NASTEPNE WAKACJE.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Amarin - na TAK..

    Ewa Agnieszka, ŁÓDŹ 08.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel Amarin położony jest niedaleko lotniska (krótki transfer) oraz centrum miejscowości. Przy głównej ulicy usytuowanych jest mnóstwo sklepików, barów i restauracyjek oferujących owoce morza i inne dobrodziejstwa kuchni wietnamskiej. Około 25 min spaceru znajduje się największy sklep KingKong - ogromny wybór artykułów spożywczych (polecam kawę), napojów, pamiątek i tekstyliów. Jeśli zaczynacie objazd po pobycie na wyspie to polecam zakupy zrobić właśnie tam, bo potem kiepsko z marketami. Sam hotel jest nieduży, przy wąziutkiej plaży na której można skorzystać z masaży. Leżaków jest niestety zbyt mało i czasem nie ma się gdzie położyć. To samo przy basenie. Przy basenie jest mały bar, gdzie można zamówić pyszne drinki i koktajle. Śniadanie było pyszne, jest duży wybór potraw wietnamskich i europejskich. Każdy znajdzie coś dla siebie. Wybór owoców oszałamiający! Pokój z widokiem na morze lekko nadgryziony zębem czasu ale jest wszystko, co potrzeba. Suszarka, kosmetyki, czajnik, wifi dobrze działa. W recepcji pracują bardzo przyjaźni ludzie, zawsze pomocni. Można u nich zamówić taxi np. do kolejki linowej lub plaży rozgwiazd. Można też korzystać z aplikacji Grab (tutejszy Uber). Dla mnie minusem jest teren przed hotelem, który jest śmieciowiskiem, gruzowiskiem i wygląda fatalnie. poza tym wyspa jest brudna, jest dużo śmieci bo nikt nie dba o czystość. To tak ku przestrodze, jeśli ktoś nie był w Azji. Poza tym świetne miejsce na relaks. Polecam Amarin za obsługę, śniadania i położenie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Fajny hotel

    MARTA, Oława 19.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Hotel raczej z tych mniejszych , kameralny ale niczego nie brakuje . Dobre jedzenie , jest zlokalizowany w połowie wyspy więc stosunkowo blisko do atrakcji które znajdują się na jej końcach. Jeśli ktoś chce być w ścisłym centrum to należy wybrać hotele bardziej na północy wyspy . Blisko knajpy i sklepiki. Polecam masaż w hotelu na plaży. Obsługa bardzo miła .

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Świetne wakacje

    Izabela Lidia, Łódź 30.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Wbrew przeczytanym opiniom, wybraliśmy na wypoczynek wietnamskie Phu Ouoc. Wyspa spełniła nasze oczekiwania w 100 %. Ominęła nas jedynie wycieczka kolejką ( obiekt był serwisowany), lecz jest to powód by wrócić tam ponownie. Hotel bardzo ok, śniadania urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa hotelowa idealna! Codzienne sprzątanie pokoi i wymiana ręczników. Dostępne: woda butelkowana, serwis kawowy, minibarek, suszarka, szlafroki (kąpielowy i plażowy),klapki pod natrysk oraz torba plażowa i parasolka. Jedyna wada, dość istotna, to paskudny widok "na wzgórza", z którym Rainbow oferuje pokoje. Wgórza to w rzczywistości sterta śmieci, paskudna rozlana kałuża oraz zaplecze baru i ruchliwa ulica. Wybór pokoju podczas rezerwacji nie możliwy, a w hotelu za dopłatą 300 000 dongów za noc. Ale widok na morze wart każdej ceny. Plaża czysta, niezbyt szeroka. Basen również. Rezydentka, Pani Klaudyna przesympatyczna i bardzo pomocna. Fakultety ok. Sądzę że jest to miejsce warte powrotu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pozytywna 2024

    Wojciech, --- 29.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Wyjazd, super. Plaża ładna, hotel bardzo dobry, dużo restauracji w pobliżu. Wycieczki fakultatywne ekstra zwłaszcza 4 wyspy z przejazdem kolejką linową.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Żal było wyjezdzac

    Ewa, Warszawa 23.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Wyjazd bardzo udany. Pogoda super, woda w morzu idealna. Aż żal było wyjeżdżać. Wietnamska obsługa wyjątkowo miła, wręcz kłaniający się w pas. Pierwszy raz spotkalam się z czymś takim. 10 minut przed końcem śniadania kelner podchodził do wszystkich i uprzedzał, że za 10 minut zamykają

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel

    Tomasz Zygmunt, Wodzisław Śląski 06.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Hotel spełnił wszyskie potrzeby na okres pobytu 5 dniowego miało być po objeździe a było przed. Bliskość miasteczka na duży plus

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    70

    Kameralny hotel

    Aldona 24.03.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Hotel położony w spokojnym miejscu, plaża dosyć wąska, ale wystarczająca dla wszystkich. Na plaży leżaki, siedziska, ręczniki do wypożyczenia. Pokój zadbany, czysty, w pokoju czajnik, kawa, herbata, codziennie woda. Kosmetyki codziennie uzupełniane, ręczniki wymieniane. W restauracji śniadania, ale można również we własnym zakresie zjeść inne posiłki. Po sąsiedzku bardzo ładna restauracja przy samej plaży z lokalnym jedzeniem, jak również serwowane są makarony, pizza. W pobliżu mały market, nieco dalej duży sklep King Kong ze wszystkim (picie, jedzenie, pamiątki). Okolica cicha i spokojna.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo przyjemnie

    Boz, Kraków 19.03.2025 | Termin pobytu: listopad 2024

    Hotel oraz śniadania bardzo mocno na plus. Do centrum i night market można dojechać bezpłatnym autobusem ‚, który kursuje bardzo często. Od razu jak się wyjdzie z hotelu są restauracje z całkiem niezłym jedzeniem, restauracja hotelowa też ma bardzo dobre jedzenie, jednak jest na pewno droższa niż te na ulicy. Hotel bardzo czysty, miła i pomocna obsługa. Jedyny minus to bardzo malutka plaża, leżak na leżaku, jak przyjechali Rosjanie to leżaki pozajmowane od rana oraz hałas - nie jest to cichy naród. Na pewno wróciła bym do tego hotelu jeszcze raz, gdyby plaża była większa. Dlatego na nastepny pobyt wybrała bym hotel również położony w tej części wyspy, tylko z większą plaża.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem