Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo spokojny, bez głośnej muzyki. Czasem brak leżaków- bo pozajmowane ręcznikami od rana. Miły i uprzejmy personel. Pokoje spore. Kawa ,herbata i woda codziennie uzupełniane. 10 minut spacerkiem i już zaczynają się pierwsze knajpki. Na Sniadaniach spory wybór. A przez cały dzień można w restauracji zamówić sobie jakieś dania, kawe czy drinki w nie za dużych cenach. Hotel bez atrakcji i bez dzieci . Ale jest spa i masaże na plaży.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel odpowiednio do kategorii . Obsługa b.uczynna pomocna sympatyczna uśmiechnięta. Kuchnia b.dobra.i bogata .B .dużo owoców
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładny i czysty. Śniadania bardzo dobre. Personel bardzo miły i pomocny. Ogólnie pobyt bardzo udany.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
WITAM PIERWSZE CO BYLO WPADKA RAINBOW - BRAK INFORMACJI DO BUISSNESS LOUNGE O TYM ZE MAMY ZAPLACONE - NAJEDLISMY SIE WSTYDU NA LOTNISKU W KATOWICACH - ZARAZ BEDZIE ZE TO MY ZAWALILISMY, OJ NIE BO NA STANOWISKU RAINBOW NIE OTZYMALISMY ZADNEGO DOKUMENTU, NA MAILA NIC NIE PRZYSZLO W WIETNAMIE CZEKALISMY NA MAILA OKOLO 2-3 DNI ABY WYSLAC NA LOTNISKO. TRAGEDIA Z TAKA OBSLUGA. PRZY WYLOCIE REZYDENT 2-3 DNI WCZESNIEJ DOSTAL INFORMACJE ZE POTRZEBUJEMY NA LOTNISKU ASYSTY OSOBY NIEPELNOSPRAWNEJ - COZ, TRZEBA BYLO SAMEMU ZALATWIC BO JAK REZYDENT ZJAWIL SIE NA LOTNISKU ZAPYTAL CZY NADAL POTRZEBUJEMY POMOCY OTRZYMAL ODPOWIEDZ ZE TAK. ZAGINAL JAK SAMI PODESZLISMY DO CHECK-IN POPROSILISMY O ASYSTE I JA OTRZYMALISMY. WIDZIALEM ZE REZYDENT BYL ZADOWOLONY A O NAS ZAPOMNIAL BO ROZMAWIAL CHYBA ZE SWOIMI ZNAJOMYMI. PODSUMOWUJAC ZALATWILI HOTEL A RESZTE ZALATW SOBIE SAM JAK CHCESZ TO MIEC. LATAMY Z RAINBOW DLUGO ALE TA WPADA POWINNA BYC CHOCIAZ ZREKOMPENSOWANA 10% RABATEM NA NASTEPNE WAKACJE.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Amarin położony jest niedaleko lotniska (krótki transfer) oraz centrum miejscowości. Przy głównej ulicy usytuowanych jest mnóstwo sklepików, barów i restauracyjek oferujących owoce morza i inne dobrodziejstwa kuchni wietnamskiej. Około 25 min spaceru znajduje się największy sklep KingKong - ogromny wybór artykułów spożywczych (polecam kawę), napojów, pamiątek i tekstyliów. Jeśli zaczynacie objazd po pobycie na wyspie to polecam zakupy zrobić właśnie tam, bo potem kiepsko z marketami. Sam hotel jest nieduży, przy wąziutkiej plaży na której można skorzystać z masaży. Leżaków jest niestety zbyt mało i czasem nie ma się gdzie położyć. To samo przy basenie. Przy basenie jest mały bar, gdzie można zamówić pyszne drinki i koktajle. Śniadanie było pyszne, jest duży wybór potraw wietnamskich i europejskich. Każdy znajdzie coś dla siebie. Wybór owoców oszałamiający! Pokój z widokiem na morze lekko nadgryziony zębem czasu ale jest wszystko, co potrzeba. Suszarka, kosmetyki, czajnik, wifi dobrze działa. W recepcji pracują bardzo przyjaźni ludzie, zawsze pomocni. Można u nich zamówić taxi np. do kolejki linowej lub plaży rozgwiazd. Można też korzystać z aplikacji Grab (tutejszy Uber). Dla mnie minusem jest teren przed hotelem, który jest śmieciowiskiem, gruzowiskiem i wygląda fatalnie. poza tym wyspa jest brudna, jest dużo śmieci bo nikt nie dba o czystość. To tak ku przestrodze, jeśli ktoś nie był w Azji. Poza tym świetne miejsce na relaks. Polecam Amarin za obsługę, śniadania i położenie.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel raczej z tych mniejszych , kameralny ale niczego nie brakuje . Dobre jedzenie , jest zlokalizowany w połowie wyspy więc stosunkowo blisko do atrakcji które znajdują się na jej końcach. Jeśli ktoś chce być w ścisłym centrum to należy wybrać hotele bardziej na północy wyspy . Blisko knajpy i sklepiki. Polecam masaż w hotelu na plaży. Obsługa bardzo miła .
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wbrew przeczytanym opiniom, wybraliśmy na wypoczynek wietnamskie Phu Ouoc. Wyspa spełniła nasze oczekiwania w 100 %. Ominęła nas jedynie wycieczka kolejką ( obiekt był serwisowany), lecz jest to powód by wrócić tam ponownie. Hotel bardzo ok, śniadania urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa hotelowa idealna! Codzienne sprzątanie pokoi i wymiana ręczników. Dostępne: woda butelkowana, serwis kawowy, minibarek, suszarka, szlafroki (kąpielowy i plażowy),klapki pod natrysk oraz torba plażowa i parasolka. Jedyna wada, dość istotna, to paskudny widok "na wzgórza", z którym Rainbow oferuje pokoje. Wgórza to w rzczywistości sterta śmieci, paskudna rozlana kałuża oraz zaplecze baru i ruchliwa ulica. Wybór pokoju podczas rezerwacji nie możliwy, a w hotelu za dopłatą 300 000 dongów za noc. Ale widok na morze wart każdej ceny. Plaża czysta, niezbyt szeroka. Basen również. Rezydentka, Pani Klaudyna przesympatyczna i bardzo pomocna. Fakultety ok. Sądzę że jest to miejsce warte powrotu.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo pozytywne wrażenia z pobytu w Wietnamie na wyspie phu quoc egzotyczny pobyt wraz z biurem podróży rainbow jestem wybrednym klientem ale nie mam się do czegoś przyczepić
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd, super. Plaża ładna, hotel bardzo dobry, dużo restauracji w pobliżu. Wycieczki fakultatywne ekstra zwłaszcza 4 wyspy z przejazdem kolejką linową.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo udany. Pogoda super, woda w morzu idealna. Aż żal było wyjeżdżać. Wietnamska obsługa wyjątkowo miła, wręcz kłaniający się w pas. Pierwszy raz spotkalam się z czymś takim. 10 minut przed końcem śniadania kelner podchodził do wszystkich i uprzedzał, że za 10 minut zamykają