Opinie o Amarin Resort & SPA

5.7/6 (55 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.7/6
55 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    Amarin Resort

    Wyjazd uważam za bardzo udany, hotel ze spokojną atmosferą, można się wyciszyć. Plaża piękna, woda w morzu czysta i ciepła. Ogólnie bardzo mi się podobało

    Natalia, Ruda Śląska - 14.03.2023  | Termin pobytu: marzec 2023

    141/159 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Czego chcieć więcej?

    To był jeden z najlepszych wakacyjnych wyjazdów! Ciężko szukać w nim negatywów począwszy od samego hotelu, obsługi, standardu wyżywienia, czystości a kończąc na lokalizacji, przyległej plaży czy ogólnych wrażeń. Począwszy od podróży samolotem, który sam w sobie jest komfortowy, to zważywszy na długość lotu warto rozważyć podwyższenie standardu do klasy premium, (zrobiliśmy to w drodze powrotnej), i była to bardzo dobra decyzja. Transfer z lotniska jak i opieka rezydenta, Pani Klaudyny, sprawna i na wysokim poziomie. Hotel jak na tamtejsze warunki nowoczesny, bardzo czysty ze wspaniałą i przyjazną obsługą. Nasz pokój wyposażony we wszystkie niezbędne elementy, w pełni sprawny z bardzo wydajną klimatyzacją i przepięknym widokiem na ogród, basen i ocean. Lobby i korytarze bardzo przestronne i zadbane. W restauracji bufetowej, która również była bardzo zadbana jedliśmy jedynie śniadania. Taka była sugestia biura podróży i było to bardzo dobre rozwiązanie pomimo, że śniadania były bardzo smaczne i niesamowicie bogate. Dzięki temu nie byliśmy ograniczeni godzinami serwowania pozostałych posiłków a jednocześnie mogliśmy dowolnie korzystać z restauracji i barów w pobliżu, których w okolicy jest bez liku. Hotelowy ogród, basen, plaża bardzo zadbane i czyste z wyjątkiem uliczki prowadzącej do samego hotelu przy krócej była masa śmieci ale to już urok azjatyckich krajów. W hotelu było jeszcze jakieś centrum sportowe ale z braku czasu nawet do niego nie zajrzeliśmy. Hotel usytuowany przy głównej ulicy biegnącej wzdłuż wybrzeża niby w centrum a jednocześnie troszkę na uboczu miejskiego zgiełku. Moim zdaniem lokalizacja idealne tym bardziej, że tuż obok hotelu znajdował się przystanek autobusowy z którego odjeżdżał co 10 minut darmowy, klimatyzowany, nowoczesny autobus, którym można było w kilka minut dojechać do Night Marketu- obowiązkowy punkt zwiedzania, jak również w 55 minut dostać się na samą północ wyspy do miejsca zwanego Grand World, również miejsce obowiązkowe ;-) Z Rainbow wykupiliśmy wycieczkę „Esencja wyspy” i mieliśmy bardzo mieszane uczucia. Ze względu na dużą ilość uczestników czas na zbieranie grupy po hotelach, później łapanie wszystkich przy kolejnych przystankach zajmuje mnóstwo czasu. Zdecydowanie polecam szukanie wycieczek w lokalnych biurach na własną rękę. Są zdecydowanie tańsze i bardziej dopasowane do indywidualnych potrzeb. Co do przemieszczania się to polecam aplikację „ Grab” gdzie w łatwy sposób zamówicie taksówkę znając z góry cenę za kurs. W ten sposób z hotelu pojechaliśmy na plażę rozgwiazd gdzie taksówkarz czekał na nasz powrót jeszcze 3 godziny. Koszt całego kursu w obie strony, (60km), i postój wyniósł 700000 dongów czyli około 120 PLN. Ogólnie ujmując wycieczka warta swej ceny, gorąco polecam.

    Michał, Rumia - 18.01.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    151/152 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Pobyt w hotelu

    Świetny hotel dobra lokalizacja bardzo wysoki standard usług bardzo miła obsługa hotelowa świetne i bardzo smaczne wyżywienie ogromny wybór.Czystosc na 10+ Polecam ten ten hotel

    Krystyna TERESA, Gorzów - 19.12.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    26/26 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Hotel Amarin

    Jesteśmy pod wysokim wrażeniem czystości hotelu, obsługi hotelu , przepysznego i świeżego jedzenia ( bardzo urozmaicone menu) ; Same plusy hotelu, bliskość plaży, jest dosłownie przy hotelu, gdzie na plaży można skorzystać z masażu relaksującego - [polecamy] , leżaki i parasole na plaży i przy basenie dla wszystkich gości; Obsługa hotelu naprawdę przemiła, uśmiechnięta, pomocna, nienachalna. Pokoje z widokiem na morze, widok zapiera oddech. Pokoje czyste, wyposażone we wszystko co potrzeba, kosmetyki, zestaw do parzenia kawy, lodówka, klimatyzacja, codziennie sprzątane; Hotel będzie nam się kojarzył z zapachem ananasa i limonki, w tak czystem hotelu dawno nie byliśmy. Obok hotelu główna ulica, na któej znajdziecie restauracje ( polecamy Linda - świeże owoce morza, ryby, homar ), sklepy, bary, kawiarnie, wszystko trzeba potrzeba. Dodatkowo na wyspie można odwiedzić dwa parki rozrywki Grand Word ( przypominjący Wencecję) , VinWord z Safari oraz kolejka która można zobaczyć wyspę i wybrzeże, i do celowo dojeżdża do kolejnego parku wodnego. Zboczyliśmy wszystkie i rozmach z jakim zostały stworzone, warty zobaczenia i przeżycia niesamowitych przygód. Polecamy szczerze hotel dla rodzin z dziećmi, świetne miejsce , pyszne jedzenie i super lokalizacja. Do lotniska z hotelu ok 10 minut. Rezydentka Adrianna - przemiłą osoba, pomocna, z pasją; Polecamy wszystkim

    Dawid Krzysztof, Kamionki - 07.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    33/33 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem