Opinie o Amarin Resort & SPA

5.6/6 (72 opinie)
5.6/6
72 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    HOTEL AMARIN PHU QUOC

    Bardzo dobry hotel: nie za duży (70 pokoi), ładne/czyste pokoje z balkonami, super obsługa, rewelacyjne śniadania, blisko do centrum z barami/restauracjami. Na plaży mogłoby być nieco więcej leżaków, bowiem rano trzeba o wolny zawalczyć. Inna sprawa, że plaża nie jest duża, więc może więcej upchnąć się nie da... Natomiast basen fantastyczny - piękny, czysty, duży.Po prostu hotel bez wad. Polecam.

    Liliana Maria, Warszawa - 11.03.2025  | Termin pobytu: luty 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Amarin Resort & SPA

    Świetny hotel ze znakomitym położeniem w spokojnym miejscu przy ładnej plaży i zarazem niedużą odległością od centrum miasta. Piękny, czyściutki basen z bezpośrednim widokiem na morze (trochę za mało leżaków przy basenie). Rewelacyjne i bogate śniadania. Mieliśmy pokój z widokiem na morze co bardzo polecamy. Widok z pokoi położonych z drugiej strony hotelu na sadzawkę, budynki, wzgórza i nieco oddaloną ulicę. Wiem, że podczas wakacji w pokoju się mało przebywa, ale jednak widok z okien pokoju na morze robi swoje.

    Dariusz, Słupsk - 23.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    21/24 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Amarin Resort & SPA

    Hotel bardzo dobry położony nad samym morzem a przy tym prawie w mieście gdzie było można dotrzeć w pięć minut do restauracji, sklepów oraz salonów masażu a serwowane śniadania bardzo obfite i urozmaicone, duży wybór świeżutkich owoców. Ręczniki i leżaki bezpłatne tak nad basenem jak i nad morzem. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna, dbająca o gości. Infrastruktura bardzo dobra i czysta tak samo pokoje. Zastanawiam się dlaczego ten hotel nie posiada pięciu gwiazdek bo chyba na to zasługuje

    KRYSTYNA, Lębork - 20.03.2025  | Termin pobytu: styczeń 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    pobyt na Phu Quoc

    Hotel Amarin lata największej świetności ma za sobą, ale mieliśmy świadomość tego, wybierając najtańszy hotel z oferty. Pomimo tego nic nie wzbudziło naszych zastrzeżeń. Personel jest życzliwy i pomocny, pokoje naprawdę czyste i zaopatrzone we wszystko, co potrzebne, łóżka bardzo wygodne, śniadania urozmaicone i ciekawe. Większość gości w czasie naszego pobytu stanowili Azjaci, więc plaża i okolice basenu były praktycznie puste. W okolicy jest kilka przyjemnych restauracji, kantory, bankomaty i cała potrzebna infrastruktura, a spacerek w okolice nocnego targu zajmuje ok 45 min. Wyspa jest świetnie przygotowana na przyjęcie turystów, jest bardzo bezpiecznie, a miejscowi są pomocni i przyjaźnie nastawieni. Nasza podróż odbywała się w ostatnim terminie sezonu zimowego 2022/2023 i w momencie zakupu wycieczki nie były już dostępne bilety na lot powrotny bezpośredni, co spowodowało konieczność skrócenia pobytu na wyspie o 1 dzień. Rainbow zrobiło nam jednak miłą niespodziankę, organizując kilkugodzinne zwiedzanie Sajgonu oraz zapewniając możliwość odpoczynku i odświeżenia się w hotelu, przed wylotem do Doha. O plusach podróżowania Qatarem wspominać chyba nie trzeba ;-).

    Marcin i Kasia, Gdańsk - 07.04.2023  | Termin pobytu: marzec 2023

    151/165 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem