Opinie o Mercury Phu Quoc Resort and Villas

5.7/6
(95 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w pięknym hotelu w niezbyt pięknej okolicy

    Michal, Warszawa 07.04.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Po tygodniowej wycieczce objazdowej po wyspie Phu Quoc i nocowaniu w hotelu klasy turystycznej w centrum miasta Duon Dong, drugi tydzień pobytu w hotelu Mercury był prawdziwą przyjemnością. Na ośrodek składają się parterowe, jedno- i dwu-piętrowe wille, a w nich duże, przestronne pokoje, te na parterze z dostępem do własnych basenów, te na piętrze z dużymi tarasami z widokiem na plażę, może i pięknie zachodzące słońce. Wille ukryte są w pięknym, bujnym ogrodzie, kończącym się budynkiem restauracji i niedużą, ale czystą i zadbaną hotelową plażą. My wybraliśmy opcję tylko ze śniadaniem, chcąc jak najwięcej korzystać z dobrodziejstw miejscowej kuchni. Śniadania były smaczne, różnorodne i ładnie podane - najedzą się nimi zarówno miłośnicy kuchni europejskiej, jak i wietnamskiej. Dania obiadowe w hotelowej restauracji były smaczne a porcje duże, codziennie też można było skorzystać z wieczornego grilla z bogatym wyborem ryb i owoców morza. Nie korzystaliśmy jednak z tej opcji zbyt często - hotel położony jest kilka kilometrów od Duan Dong, taksówka do centrum miasta ze świetnym jedzeniem to koszt ok. 15 zł (aplikacja Grab) i ok 15 minut jazdy. Po wyspie kursują też bezpłatne autobusy, dotarcie nimi do centrum wraz ze spacerem z hotelu zajmuje ok 40 minut. Bardzo polecamy - szczególnie owoce morza, miejscową kawę i pyszny szpinak wodny Morning glory! Sama wyspa ma swoje minusy (i nie ma tu żadnej winy organizatora). Phu Quoc jest dość brudne, wszędzie poza hotelami walają się śmieci i resztki plastiku - w odróżnieniu od Tajlandii tu się nimi nikt nie interesuje. Plaża poza hotelem jest brudna i dotyczy to w zasadzie wszyskich odwiedzanych miejsc. Po plażach przechadzają się bezdomne psy, które jednak nie stanowią zagrożenia dla ludzi. Innym minusem (choć akurat dla nas to był plus) jest niewielka oferta atrakcji dla dzieci, stąd niewiele rodzin z dziećmi w hotelu. W hotelu (jak i na całej wyspie) była też duża grupa hałaśliwych Rosjan. Mnie to przeszkadzało, podobnie jak niestarannie sprzątane pokoje. Mimo wszystko jednak pobyt uwazam za bardzo udany!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel ma fajne wakacje!

    LIDIA, ZGIERZ 01.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Piękny tropikalny ogród to główny atut hotelu. Pokoje z dużym tarasem, codziennie sprzątane. Cisza, spokój, bez głośnych animacji. Miłą niespodzianką jest popołudniowa kawa z przekąskami dla wszystkich gości hotelu. Plaża mała, ale każdy znajdzie miejsce. Obsługa pomocna. Doskonałe śniadania z lokalnymi przysmakami. Generalnie chce się wrócić.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam -spokój ,morze i plaża.

    Wladyslaw Wojciech, Warszawa 19.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Hotel dla osób ceniących odpoczynek w ciszy i spokoju.Wygodne domki z tarasami.Bardzo dobre śniadania.Plaża i morze OK.Nie ma tłoku.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super miejsce tylko recepcja daje dużo do myślenia

    Robert Tomasz 19.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Hotel zrobił na nas bardzo dobre wrażenie – świetna lokalizacja blisko morza, czyste i komfortowe pokoje oraz pyszne śniadania. Organizacja ze strony biura Rainbow również bez zarzutu – transfer z i na lotnisko przebiegł sprawnie i bezproblemowo. Niestety, minus za recepcję – musieliśmy czekać na pokój aż do godziny 16, mimo że doba hotelowa zaczyna się od 14. Dodatkowo obsługa słabo mówi po angielsku, co utrudniało komunikację. Mimo tych niedogodności, pobyt był naprawdę udany i ogólnie polecamy ten hotel!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem