5.5/6 (84 opinie)
3.0/6
Pięć gwiazdek RAIBOW to gruba przesada. Hotel mocno przechodzony. Pokoje czyste i jasne, ale w łazience nie działały przełączniki słuchawek prysznicowych, automatyczny korek do wanny. Pomieszczenie wanny i prysznica oddzielone od przedpokoju przezroczystymi drzwiami, tak że każda osoba wchodząca z korytarza do pokoju mogła widzieć wszystko. Łazienka od części pokojowej oddzielona była szybą z zasłoną. Nasz pokój narożny miał oddzielną umywalkę bez jakichkolwiek drzwi i toaletę zamykaną szklanymi matowymi drzwiami jak od kabiny prysznicowej (góra i dół otwarte zero intymności jak kto lubi). Niewątpliwy plus duży przestronny taras z fotelikami i mini stolikiem, ale pomieścił jeszcze dwa duże leżaki będące na wyposażeniu pokoju. Wspaniałe łóżko, widok na zachody słońca. Wyposażenie pokoju trochę przypominało meble IKEA, hotele ETAP i Formuła. Otwarte półki i wieszaki. Uwaga na basen. Szara szorstka glazura z ostrymi krawędziami bez jakiegokolwiek oznaczenia stopni i krawędzi. Śniadania monotonne, ale można było sobie coś wybrać z kuchni europejskiej jak i lokalnej. Restauracje hotelowe i bary drogie. Jedzenie lokalne jest, ale trzeba dość dziurawą ciemną drogą. Plaża piaszczysta, ale brak leżaków i parasoli. zejście do morza łagodne, ale woda mało przejrzysta. stojąc w wodzie po ramiona nie było już widać stóp. Radzę wybierać inne hotele
MARCIN, Warszawa - 07.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023
13/15 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel ma chyba 2 gwiazdki za dużo, pokoje duże ale wymagają odświeżenia, obsługa bardzo słabo mówi po angielsku, jedzenie dobre, soki do śniadania super, drinki w lobby to dramat , pani przy mnie uczyła się je robić z internetu , przy basenie też drinki dramat, przy basenie miło i zadbana roślinność, leżaki dostępne, plaża jak na Wietnam przy hotelu ładna, do miasteczka trzeba dojechać taxi.
Monika Genowefa, Płock - 25.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Niestety jak na hotel ,który jest stosunkowo nowy- otwarty 2 lata temu, pozostawia wiele do życzenia ,pokoje ok ,ale niestety reszta hotelu strasznie zaniedbana i brudna. Leżaki przy basenie zużyte - czuć każdy pręt metalowy ze stelaża. Wszędzie rdza i zajdzione okna, popękane płytki w basenie oraz brudny basen . Bardzo długi czas oczekiwania na dania z opcji all in ,nawet do godziny ,gdzie dostaliśmy surowe burgery. Dodatkowo trzeba tracić czas na podpisywanie rachunków za napoje/posiłki. Obsługa mówi bardzo słabo po angielsku w restauracjach i często zamówienia były niekompletne. Brak animacji wieczorem ,więc niestety nie było co robić ,ostatni bar zamykali 23.30 a w informacji, którą dostaliśmy od hotelu miał być otwarty do 24. Nie polecam, napewno nie jest to hotel 5 gwiazdkowy
Karolina Agata, Kraków - 03.03.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024
2/5 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Hotel obsługa jest dobra Natomiast jedzenie nie jest dla europejczyków przez 2 tygodnie chodziłem głodny ponieważ nic nienadawalo się do jedzenia sniadznie stół szwecki bardzo marny o skąpy wędliny odpadowe z konserwy brak dobrego jedzenia Według większości Polaków to odpady a nie jedzenie Hotel 5 gwiazdek a jedzenie gorsze jak na ulicy Nigdy nie radze jechać do Wietnamu bo będziecie głodni Bra porządnej europejskiej knajpy Kasę biorą a umowę z hotelem Raibo podpisał taka że niema nic do jedzenia dla europejczyka i dla dzieci HAŃBA
EWA, WARSZAWA - 19.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025
1/1 uznało opinię za pomocną