Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety jak na hotel ,który jest stosunkowo nowy- otwarty 2 lata temu, pozostawia wiele do życzenia ,pokoje ok ,ale niestety reszta hotelu strasznie zaniedbana i brudna. Leżaki przy basenie zużyte - czuć każdy pręt metalowy ze stelaża. Wszędzie rdza i zajdzione okna, popękane płytki w basenie oraz brudny basen . Bardzo długi czas oczekiwania na dania z opcji all in ,nawet do godziny ,gdzie dostaliśmy surowe burgery. Dodatkowo trzeba tracić czas na podpisywanie rachunków za napoje/posiłki. Obsługa mówi bardzo słabo po angielsku w restauracjach i często zamówienia były niekompletne. Brak animacji wieczorem ,więc niestety nie było co robić ,ostatni bar zamykali 23.30 a w informacji, którą dostaliśmy od hotelu miał być otwarty do 24. Nie polecam, napewno nie jest to hotel 5 gwiazdkowy
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel obsługa jest dobra Natomiast jedzenie nie jest dla europejczyków przez 2 tygodnie chodziłem głodny ponieważ nic nienadawalo się do jedzenia sniadznie stół szwecki bardzo marny o skąpy wędliny odpadowe z konserwy brak dobrego jedzenia Według większości Polaków to odpady a nie jedzenie Hotel 5 gwiazdek a jedzenie gorsze jak na ulicy Nigdy nie radze jechać do Wietnamu bo będziecie głodni Bra porządnej europejskiej knajpy Kasę biorą a umowę z hotelem Raibo podpisał taka że niema nic do jedzenia dla europejczyka i dla dzieci HAŃBA