Opinie klientów o Włochy Klasyczne

5.0 /6
343 
opinie
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.5
Transport
5.0
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Artur, --- 09.06.2022

Włochy Klasyczne

Wycieczka Włochy Klasyczne w wykonaniu mojej rodziny była bardzo wartościowa kulturowo jednakże dużo do życzenia jest wobec zakwaterowania ponieważ nie jest to nawet poziom europejski. Ponadto trzeba uważać aby tak jak moja rodzina nie trafić na ostatnie miejsca w autokarze ponieważ jest to bardzo obciążająca podróż przy takich siedzeniach i warunkach jeżeli chodzi o sam przejazd nocny w jedną i drugą stronę. Niestety właśnie to spowodowało że raczej już na wycieczkę objazdową z tym biurem się raczej nie wybiorę.

3.0/6

Anna Brylska, Rawa Mazowiecka/ Australia 16.07.2014

Wrazenia z Wycieczki

Wycieczka byla wspaniala ale nie jest to zasluga organizatorow lecz miejsc, gdzie bylismy. Ogolnie slabo przygotowany pilot, ubogie wyzywienie i bardzo slaba informacja o programie wycieczki. Wycicieczka, ktora powinna trwac 10 dni, trwa tylo 8, bo 2 dni to przesiadka w miejscowosci Woszczowice.

2.5/6

Robert Krzysztof, Kraków 01.10.2021

zwiedzanie prawie tylko zewnątrz tragedia za co tyle się płaci

za co brane dodadkowe tą kase jak nigdzie nie wchodzi prawie wenecja zwiedzanie z przewodnikiem 105 minut a puzniej cały dzien czas wolny w programie wyglądało to inaczej

2.5/6

Michał 26.04.2016
Termin pobytu: kwiecień 2016

krótko i rzeczowo

1.Pilotka Ewa bez zastrzeżeń , organizacyjnie wszystko zapięte na ostatni guzik 2.Wszystkie panie przewodniczki bez zastrzeżeń z ogromną wiedzą ,umiejętnościami do jej przekazania 3.Świetny autokar i bardzo dobrzy kierowcy 4.Wyżywienie bardzo słabe , ale zgodne z ofertą 5.Program ciekawy , adekwatny do czasu , miejsca i obiektów ,bez zastrzeżeń 6.Hotel w okolicach Wenecji nie do przyjęcia , brud , kurz , brak ciepłej wody , śmierdzi starzyzną , wstyd dla takiej firmy jak Rainbow i jest to wina tejże firmy albowiem prawdopodobnie nikt nie pofatygował się aby obejżeć hotel i uzgodnić warunki - amatorszczyzna w pełnej krasie.Absolutnie ten hotel nie posiada 3 gwiazdek , ba nie posiada żadnej gwiazdki a jest tylko klasy turystycznej .Hotel w Montecatini Terme także smierdzi starzyzną ale przyajmiej była ciepła woda , najbardziej podobała mi się w wc umywalka w której wypływ ciepłej , bądż zimnej wody uruchamiało się nogą poprzez naciśnięcie odpowiedniej dzwigni.Pierwszy raz w życiu takie ustrojstwo widziałem !! Tenże hotel również tylko i wyłącznie klasa turystyczna.Hotel w Fiuggi Terme również bez kategoryzacji ale warunki do zaakceptowania.Hotel w okolicach Neapolu 4 gwiazdki jak najbardziej zasłużone.Ogólna ocena na 3 z racji skandalicznego hotelu na pierwszym noclegu , po 36 godzinnej podróży brak ciepłej wody żenada , drodzy decydenci w Rainbow kto za to odpowiada????
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem