Opinie klientów o Włochy - Top Italia - Od Neapolu po Wenecję

4.8 /6
177 
opinii
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.4
Transport
5.6
Wyżywienie
3.5
Zakwaterowanie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Karol 17.08.2019

Top Italia

Program wycieczki bardzo fajny naprawdę można zobaczyć bardzo dużo. Ostatnie 3 noce w hotelu w Caserta niedaleko Napoli były straszne. W pokoju nie było klimatyzacji ani nawiewu. Pod prysznicem nie było ciepłej wody. Grupa prosiła o zmianę hotelu ale pani pilot Grażyna powiedziała, że ona musi rano wstać i że idzie spać i zostaliśmy zostawieni sami sobie. Nie dostaliśmy numeru do rezydenta ani kontrahenta. Następnego dnia po kilku telefonach do centrali rainbow zostały włączone nawiewy. Ale w naszym pokoju nadal nie działało i nie mieliśmy ciepłej wody zgłosiliśmy do pani pilot Grażyny. Pani pilot przyszła do pokoju i kazała nam poczekać i że załatwi nam pokój. Po 20 minutach czekania zeszliśmy do recepcji a pani pilot jak by nigdy nic siedziała na restauracji i jadła kolację. Zostaliśmy po prostu zlekceważeni. Więc byliśmy zmuszeni na własną rękę i za własne pieniądze wynająć hotel. Jedzenie w tym hotelu było zimne i nie zjadliwe. Pan kierowca Maciej super pełen profesjonalizm co nie można powiedzieć o pani pilot.

2.5/6

jola 11.10.2016
Termin pobytu: maj 2017

Gdyby nie widoki byłaby katastrofa

Widoki bardzo ładne, ale ogólnie organizacja kiepska. O wyżywieniu szkoda mówić tak kiepskie. Byłam tylko na objeździe, więc o wypoczynku nie mogę nic powiedzieć. Ponieważ był to prezent od męża na rocznicę śluby to nie złozyłam reklamacji a naprawdę powinnam.

2.5/6

EWA, LUBLIN 27.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Pomysł na wycieczkę dobry wykonanie słabe

Skandaliczne niektóre hotele . Pierwszy hotel w którym zakwaterowano nas po późnym przylocie do Neapolu i dotarciu do niego około godziny 24 nie miał klimatyzacji, do windy mogło wejść jednocześnie 2 osoby z walizkami , co znacznie przedłużało zakwaterowanie i możliwość odpoczynku . W pokoju brak suszarki , jakiejkolwiek szklanki . Jedno mydło w łazience . Pod prysznicem wyłożona jakaś guma ,że z obrzydzenia nie dało się z niego skorzystać . Hotel Mundial w Wenecji W hotelu bez mojej zgody recepcjonistka zrobiła xero z mojego dowodu osobistego. Zareagowałam że sobie tego nie życzę , to Pilot mi mówi że włosi nie mają RODO , a przecież to nie o RODO chodzi , co nie wymaga na tym poziomie tłumaczenia bo dotyczy faktów powszechnie znanych . Na pytanie przy odbiorze kuczy do pokoju „niefortunnie”( bo Pani jak się okazało nie lubi pytań) zapytałam Pilotkę czy jest w pokoju klimatyzacja ( bo mogło jej nie być , mogła być odpłatna …) Na co uzyskałam odpowiedz. „Nie wiem” . Również „niefortunnie” odpowiedziałam , „ to szkoda”. W konsekwencji dowiedziałam się że moja odpowiedz była nie na miejscu, obraźliwa i Pani się na mnie obraziła jak dziecko. Nie znała – jak twierdzi ( a to źle o niej świadczy )albo udawała że nie wie jaki jest sztandar pokoi i jak nam się coś nie podoba to proszę składać reklamacje do Rainbow . Tak jakby nie reprezentowała firmy Rainbow i była tylko wynajętą osobą na chwilę żeby poprowadzić wycieczkę . Takie wrażenie miało się również w związku ze strojem który w żaden sposób nie był reprezentatywny dla firmy RAINBOW. Pilotka nie udzieliła informacji , że w hotelu nie działa Wi FI, a wiedząc o tym recepcjonistka podawała hasło do WiFi i nie widziała mnie przy kontuarze jak się zorientowała że jestem zainteresowana działającym internatem. W tej sytuacji szukałam Pilotki aby pomogła mi ustalić czy WIFI będzie działać , czy nie , a jak nie to może jak długi jest czas oczekiwania . Pilotka akurat jadła kolację . Ponieważ mieszkała w innym hotelu, co utrudniało jej ewentualne odszukanie i uzyskania pomocy pozwoliłam sobie poprosić ją o pomoc na miejscu . I to był mój błąd. co stało się przyczyną wymiany zdań na wyższych tonach bowiem – bo jak wówczas powiedziałam – oczekuję od pilota opieki i pomocy . Pokój w hotelu urągał wszelkim standardom . Pokój był skandalicznie mały na tyle że nie było miejsce aby położyć walizki aby ją otworzyć . Śmierdział stęchlizną . Łazienka tak mała że trudno się było w niej obrócić , nie było miejsca aby położyć kosmetyczkę . Klapa od sedesu popękana . Prysznic szeroki na 3 kafelki czyli jakieś 45cm. Pod prysznicem nie można się obrócić , nie ma miejsca na postawienie szamponu czy mydła, z trudem myło się głowę bo łokcie szorowały po ściankach, brudna podłoga Hotel Gimar pod Neapole . Pobyt 3 dni. Recepcja hotelu jest takiej wielkości że nie mogą się w niej zmieścić wszyscy uczestnicy wycieczki więc trzeba przekazywać informacje pozostałym osobom . Piloty od TV w recepcji na żądanie ale Pilota o tym nie mówi . W pokoju smród papierosów . Jedno łóżko małżeńskie i obok łóżko piętrowe a za nim lustro z którego nie można skorzystać . Wyposażenie pokoju stare i poniszczone. Suszarka nie jest przymocowana do ściany więc susząc włosy cała baza „lata” w górze. Brudna .Drzwi wejściowe się nie zamykają i trzeba je zamykać na klucz za każdym razem. Wykupiona klimatyzacja nie działała i została naprawiona następnego dnia ale już za dzień jej uszkodzenia nie zwrócono nam pieniędzy . Hotel położony przy trasie szybkiego ruchu, więc nie można otworzyć okna bo wzdycha się smród spalin i całą noc jeżdżą samochody, co powoduje że nie można odpocząć .Na śniadanie wydzielone dla każdego dwie małe kromki chleba co nawet dla dziecka nie jest wystarczające.

2.5/6

I.A. 29.08.2022

Włochy - Top Italia

Wycieczka trudna - długie trasy, miasta zwiedzane -super, niestety można rozchorować się od jakości wyżywienia, niezbędne okazało się kupowanie posiłków dodatkowych choć nie zawsze był na to czas i miejsce...schudłam 2 kg..
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem