Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo kiepski. Śniadania z bardzo małym wyborem - pierwszego dnia z ciepłych rzeczy były tylko gotowane jajka ;) W pokoju był grzyb z powodu braku wentylacji - przez co średnio dawało się spać. Jedyny sposób to spać przy otwartym oknie.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie mam zastrzeżeń do hotelu, rejonu narciarskiego itp. Problem miałem z biurem podróży, które naciągało mnie bezczelnie na dodatkowe koszty. Piszę tu o akcji z pakowaniem nart w systemie: jeden pokrowiec na pokój :-0. Czyli np. trzyosobowa rodzina miała spakować trzy komplety narciarskie w jeden pokrowiec. Za chęć spakowania nart w osobne pokrowce kazali sobie zapłacić. To samo jeśli chodzi o wybór miejsc w samolocie (opiekun wycieczki dzwonił, żeby dopłacić, bo inaczej nie będę mógł siedzieć razem z rodziną...) . Byłem na wielu wyjazdach z Rainbow, ale z czymś takim wcześniej nie miałem do czynienia. Czas zmienić biuro i podziękować naciągaczom. Ocena dotyczy tylko biura podróży.