Opinie klientów o Włoskie Wakacje - Comfort

4.6 /6
48 
opinii
Intensywność programu
4.8
Pilot
4.7
Program wycieczki
5.2
Transport
5.0
Wyżywienie
3.8
Zakwaterowanie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Rozczarowany 27.09.2016

Włoskie wakacje Comfort

Wycieczka fajna? predzej fajnie wyglądająca w katalogu. Płatność za wstępy 135 euro na osobę, jakie wstępy? same kościoły i kapliczki, Coloseum z zewnątrz, krzywa wierza z zewnątrz? Co za cymbał układał ten plan wycieczki? Do tego niestety pani pilot naraziła grupe na ogromne niebezpieczeństwo prowadząc nas do metra w Rzymie w ogromnej burzy, ulewa, 30cm wody na ulicach i błyskawice. Po czym cały dzień zwiedzaliśmy Rzym cali przelani, a nasza pani pilot siedziała i się suszyła gdzie chciała. Ogólnie pierwszy i ostatni raz. ! Raczej program nie dla młodych.

3.0/6

Aleksandra, Jarosław 14.10.2015

Comfort i samozadowolenie pracowników RT

Był to nasz 5. pobyt we Włoszech i po raz pierwszy ogromne rozczarowanie. Po powrocie z wycieczki złożyliśmy reklamację na pobyt w hotelu Criss w Rimini oraz zażalenie na postępowanie pilotki. W programie imprezy, jak i ogólnych warunkach uczestnictwa, pojawia się informacja nt. hotelu w części pobytowej w Rimini: (…)Pokoje: komfortowo urządzone 2-3 – osobowe z łazienkami i klimatyzacją”. Zakwaterowano nas w hotelu brudnym, z zagrzybionymi łazienkami, szarymi ręcznikami przypominjącymi ścierki, brudnymi obrusami, krzesłami, fotelami, jedzeniem poniżej wszelkich standardów żywieniowych, arogancką i chamską właścicielką, której zachowanie wpisywało się w najgorsze wyobrażenia o traktowaniu turystów. W odpowiedzi na reklamację przeczytaliśmy opinię pracownicy RT, że tak wygląda standard włoski w hotelach turystycznych, a dołączone przez nas fotki rażą zbliżeniami !!! Ręczniki muszą być szare, bo „odbijają się na nich efekty intensywnego użytkowania”(!!!) Poza jedną obiadokolacją, na której właściciel przepraszał turystów za żonę – cała reszta, na którą zdecydowaliśmy się przyjść, nie nadawała się do jedzenia. Na drugą obiadokolację składały się resztki pizzy przyniesione z pobliskiej pizzerii. W odpowiedzi na reklamację przeczytaliśmy opinię Państwa pracownicy, że to była pizzetta!!! Chaos organizacyjny wprowadzony przez pilotkę to kolejny minus wycieczki. Przed wyjściem z autokaru informowała o godzinie posiłku, po czym w hotelu podczas wydawania kluczy podawała inną, mówiąc do osób, którzy byli akurat w jej pobliży: ” Przekażcie innym”. W odpowiedzi na zażalenie przeczytaliśmy, że relacja pilotki. J. W. jest inna i to jej należy dać wiarę!!! Poziom cynizmu w odpowiedzi na reklamację jest odwrotnie proporcjonalny do poziomu profesjonalizmu personelu RT. Zachowanie pilotki to osobny rozdział, kwestia kultury i osobistej wrażliwości oraz kindersztuby. Dlatego też złożyliśmy zażalenie na brak profesjonalizmu pani J.W. Grupa nie powinna być przykrym dodatkiem do jej wakacji. Profesjonalista rozdziela swoje życie prywatne od zawodowego. A biuro RT nie powinno wysyłać na wspólne imprezy par narzeczonych (pilot-kierowca), bo dzieje się to ze szkodą dla turystów. Nie polecimy nikomu wycieczki z RT i ostrzegać będziemy przed biurem, którego pracownicy traktują turystów jak idiotów. Skutecznie zniechęciliście Państwo do korzystania z tzw. zorganizowanych wyjazdów. Szkoda, że dni, które miały być dla nas odpoczynkiem stały się przykrym doświadczeniem.

2.5/6

Krystyna, WARSZAWA 04.09.2016

Pobyt 06,08-16,08 2016

Pobyt w Rimini zaważył na ujemniej ocenie całej wycieczki.Nie zagwarantowano noclegów,grupę rozbito po sześciu różnych hotelach,brak organizacji,olbrzymi bałagan,zamiast wypoczynku jeden wielki stres. Pani pilotka w Rimini była jak na urlopie,Usiłowała przekonać grupę że przyjeżdzając w sezonie możemy się z takimi trudnościami spotkać.Zapomniała że za pobyt w sezonie zapłaciliśmy odpowiednio wyższą cenę.Wyżywienie w Rimini nie do zaakceptowania.Standard hotelu MeBe to nie 3 gwiazdki a zero.Standard pokoi to szok.

1.5/6

Katarzyna 20.07.2014

zadowolona

Ciekawy program,choc napiety.Duzo zwiedzania.Nieciekawy pilot wycieczki.Przewodnicy ok.Kierowcy super.Warunki zakwaterowania przyzwoite,choc grupe dzielono na"lepszych i gorszych"..Bardzo dobre wyzywienie.Polecam wykupic w biurze obiadokolacje.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem