Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko ok, z wyjątkiem braku wjazdu kolejką w kierunku Monte Bianco, o czym przed wycieczką nie zostałem nawet powiadomiony.Odwołanie jeszcze przejazdu kolejką przez Szwajcarię czyniłoby tą wycieczkę bardzo mało atrakcyjną Pozdrawiam.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ze względu na widoki zapierające dech w piersiach wycieczka godna polecenia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Widoki i miejsca przepiękne. Wyżywienie i hotele bardzo słabe, ale anglojęzycznyczni przewodnicy , którzy ledwo chodzili i mówili to porażka.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przepiękne i budzące zachwyt krajobrazy. Rzeczywiście europejskie cuda. Niestety ciekawie zapowiadająca się wycieczka z nieciekawymi wrażeniami. Alpy bez wjazdu na Monte Bianco. O tym, że w kwietniu/maju wjazd na górę nie jest możliwy Biuro nie informuje w Programie Wycieczki czy w momencie podpisywania umowy pomimo, iż co roku w tym okresie odbywają się tam remonty. Informację o tym, że nie będzie wjazdu na górę uczestnicy otrzymali 3 dni przed wyjazdem. Wczesne powroty do hoteli, które znajdują się poza miastem, w części przemysłowej, gdzie nie można nawet wyjść na spacer. Baza hotelowa słaba, poniżej wszelkich standardów, pokoje cuchnące. Pobieranie zawyżonych i nieuzasadnionych kwot w walucie euro na opłaty obligatoryjne, jak i wycieczki fakultatywne, których nikt nie rozlicza. Mierny Pilot, Pan Michał, który przekazywał szczątkowe informacje o kraju, w którym byliśmy i to czytane. Zła organizacja przesiadek w Pawłowicach i kilkugodzinne oczekiwanie na dalszą jazdę. Reasumując Biuro nie wykazuje troski o klienta, a jakość świadczonych przez Biuro usług drastycznie spada. Zdecydowanie lepiej dbają o klienta inne biura podróży, jak Logos Tour czy Itaka.