Opinie o Alua Village

5.3/6 (24 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
24 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Hotel w wysokim standardzie

    Piękny hotel, niedawno odnowiony. Wszystko jest czyste i niezniszczone. Pokoje znajdują się w mniejszych budynkach, do restauracji trzeba przejść ścieżką otoczoną kaktusami. Polecam dla osób ceniących fajną plażę oraz wysoki standard.

    Karol, Gdańśk - 16.07.2021

    23/27 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    ocena hotelu

    W hotelu byłem w październiku 2024. Hotel położony w spokojnej dzielnicy więc jest to plus dla osób ceniących spokój i brak hałasu w okolicy. Z drugiej strony po wyjściu z hotelu za bardzo nie ma gdzie iść. W odległości 10 minut pieszo jest namiastka miasteczka z dyskontem , dość dobrze zaopatrzonym. Plaża ładna , długa z barami i wypożyczalnią sprzętu. Dojście z hotelu dość niewygodne z uwago na podłoże bez jakiejkolwiek kostki czy płyt betonowych lub asfaltu ale da się przejść. Odległość od plaży ok. 300 metrów. Sam hotel no cóż - taki typowy na 3 max. 4 gwiazdki. Plusy - czystość, dość ładnie położony na wzgórzu , pokoje w domkach schodzących piętrowo w dół. Część bez widoku na ocean . Same pokoje w porządku, typowe dla tej klasy hotelu, Sprzątanie codziennie, nie ma się czego czepić. Dwa baseny na zewnątrz. Tutaj przydałby się remont. Gdzieniegdzie widać odpadnięte kafelki. Dla równowagi fajny basen wewnętrzny z podgrzewana wodą i strefa saun. Leżaków sporo i nie było problemów ze znalezieniem wolnego. Wyżywywienie i tutaj mam mieszane odczucia. Niby sporo i jest wybór ale praktycznie każdego dnia to samo. Wszystkie posiłki podobne bez jakiegokolwiek urozmaicenia typu wieczorek kuchnia jakieś tam, czy punkt z osobnym kucharzem przygotowującym danie dnia. Bywałem w hotelach o podobnej klasie ze zdecydowanie lepszą kuchnią, tym bardziej, że Hiszpania ma ją dobrą. Generalnie można się najść , nawet w miarę ze smakiem ale brak jakiegokolwiek urozmaicenia. Obsługa miła. Faktycznie hotel nastawiony na gości z Francji, animacje głównie w tym języku. Generalnie średni hotel bez ewidentnych wpadek ale też o pobycie raczej długo pamiętac nie będziemy.

    Paweł, Sieradz - 25.10.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pobyt Fuerteventura

    Witam, Na wstępie chciałam podkreślić że hotel jest ładnie urządzony, są 2 baseny zewnętrzne, oraz 1 wenetrzny... dodatkowy atut sauny i laznie parowe w pakie all inclusive. Bardzo miła obsługa, animatorzy również znają się na swojej pracy, lecz musze napisać że odczucie z mężem mieliśmy takie że jesteśmy na wakacjach we Francji ponieważ większość zabaw była prowadzona w języku właśnie francuzkim. W pokojach ogólnie czysto... codziennie Pani sprzątająca pytała czy może posprzątać i zmienić pościel lecz pierwszego dnia na wyspie mieliśmy w pokoju niechcianego gościa ( karalucha). Natomiast jeżeli chodzi o kuchnie .... była bardzo zróżnicowana, myślę że każdy dla siebie coś znajdzie;)

    Izabela, --- - 22.08.2022

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Wielkie rozczarowanie

    Kupiłam 14 dniowy pobyt.Zaplacilam 5.5090zl. Przyleciałam z Kanady,żeby spędzić wakacje z waszym biurem/wiele razy już korzystałam/.Powitanie 10 w nocy pokój na samym dole/krater,na samym dole/ musiałam długo prosić o pomoc w dojściu do pokoju bo.stroma i długa droga i schody do pokoju.Mam 74 lata. W pokoju lodówka a w niej żarówka. Nie miałam nawet wody do popicia moich leków.Rano podejście w górę do recepcji z prośbą o przeniesienie mnie do pokoju na innym poziomie.Po długich negocjacjach dostałam. Dalej koszmar dotyczący jedzenia,żadnego wyboru cały czas to samo. Wodę do picia butelkowa trzeba było kupować w supersamie. Po wodzie w hotelu miałam bóle brzucha.Dostep do plaży /nigdy nie byłam/ tak odległa i pusta,tylko dla młodych ludzi.Plaze widziałam na wykupionej wycieczce. Koszmarne kanapy w lobby /poduszki położone na wystające płyty paździerzowe wystające/gdzie przechodząc zachaczylam przewracając się ,przecinając mogę,tłukąc kolano,krew ból , lód,interwencja miłej na moje szczęście dziewczynie,która powiedziała,że to nie pierwszy wypadek. Wszystko działo się na 20 minut przed wyjazdem na całodniową wycieczką . Był to 7 dzień mojego pobytu.Po przyjeździe zadzwonilam do rezydenta Mariusza,opowiadając o mojej desperacji,stresie o wypadku,prosząc o pomoc i przeniesieniu mnie z tego hotelu.Powiedzial że zadzwoni do mnie na następny dzień.W odpowiedzi otrzymałam, że nie da się nic załatwić.Byl miły w momencie pierwszego spotkania i sprzedaży 3 wycieczek za 189 euro.Prosilam żeby mi wysłał jakich dowód na to coś robił w mojej sprawie,powiedział, że nic takiego nie może dać,bo jest to objete ustawą prawną. Po tym wszystkim wpadam w taką depresję, że siedziadzialam w pokoju do końca .W dniu wyjazdu /opuszczenie o godzinie 12 wyjazd na lotnisko o 4tej/ prosiłam o przedłużenie pobytu w pokoju o 2 godziny/boląca dalej noga,zaznaczone w komputerze/kazano mi zapłacić 20 euro chyba za godzinę.Po wezwaniu menadżera/czekam 45 minut/ w końcu pozwoli mi.Reasumujac,brudne leżaki ,brak jakichkolw iek przyjemności,snack brak,koszmar.Nigdy w życiu nie miałam tak okropnych wakacji.Przyjezdzam do Polski z Kanady i wyjeżdżam od conajmnie 13 lat z waszych biur Itaka,reibow,wakacje.pl Zawsze rezerwowalam on-line będąc w Kanadzie.Tym razem zaufałam agentowi,który mi polecił ten hotel.Bylam na Teneryfie było cudownie. Nigdy więcej nie skorzystam z usług biura podróży bezpośrednio.

    Ewa, Dabrowa Gornicza - 29.10.2021

    12/20 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem