Kategoria lokalna 3
5.0/6
Baaaardzo przyjemny hotel położony nad samym oceanem. Wyżywienie w hotelu przepyszne, różnorodne, bardzo smaczne, dla kazdego coś dobrego, aż chciało się wracać na kazdy posiłek. Obsługa w kazdym miejscu hotelu przesympatyczna czuwająca nad każdym szczegółem. Kelnerzy w restauracji wspaniali:)Hotel jest troche w starym stylu dlatego nie należy spodziewac się luksusów, jets troche problem z internetem dostępnym tylko w recepcji hotelu ale i tak wspominam sam hotel i jego położenie doskonale. Można baaaaaardzo wypocząć w tym miejscu o każdej porze roku. NIESTETY wszystkie te walory psuje REZYDENTKA Rainbows Tours w tym hotelu - bardzo niemiła osoba. O odwołanej wycieczce na wyspe Lobos poinformowała nas na wieczór przed rezygnacją sugerując zapowiadany sztorm ( w rzeczywistości pogoda była słoneczna i nie było mowy o sztormie). Pani była bardzo nieuprzejma, gdy chcieliśmy odzyskać zapłacone pieniądze za wycieczkę na Lobos które pobrała z góry bo były nam one potrzebne aby pokryć koszty wycieczki na własną ręke - rezydentka umówiła się z nami " z łaski" po czym kiedy telefonicznie kontaktowaliśmy się z nią z zapowiedzią 10 min spóźnienia nie z naszej winy stwierdziła że nie będzie czekać ani minuty dłużej i odjechała. Nie była dyspozycyjna na lotnisku na swoim stanowisku podczas wylotu grupy.Bardzo dużo osób na lotnisku narzekało na tą osobę bo potrafiła swoim niemiłym zachowaniem zepsuć świetne wrażenie samego hotelu - gdzie wszyscy byli mili i uprzejmi.
Anna, Warszawa - 18.03.2015
3/3 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel pięknie położony na klifie. Blisko lotniska jakieś 10-15 minut. Do pierwszej plaży 1,5 lub 1 km w zależności od tego czy idzie się trasą widokową wzdłuż oceanu czy na skróty przez miasteczko. Jedzenie w hotelu bardzo smaczne i różnorodne. Lokalne alkohole i napoje bardzo dobrej jakości np. butelkowane wina podawane na butelki i otwierane przy gościach hotelowych oraz soki z kartonów, a nie z proszków. Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna. Pokoje duże - w stylu małego mieszkanka i czyste. Jedyny minus aczkolwiek duży to brak klimatyzacji w pokojach co było bardzo uciążliwe nocami.
Adrian, Łódź - 31.10.2022 | Termin pobytu: październik 2022
4/4 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Pobyt w hotelu oceniamy bardzo dobrze. Bardzo sympatyczna i uczynna obsługa, przepyszne jedzonko. Pokoje czyste, jedyny minusik za zbyt małą dostawkę, z której synowi wystawały nogi. Wspaniała lokalizacja hotelu.
BARBARA, Ruda Śląska - 26.01.2020
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Super miejsce dla ludzi szukających odpoczynku, kuchnia bardzo smaczna pokoje czyste, obsługa rewelacja jedyny minus za zimną wodę w basenie.
Robert, Tychy - 27.12.2020
2/3 uznało opinię za pomocną