Kategoria lokalna 3
5.0/6
Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu. Jedzenie bardzo dobre, duży wybór, owoce, warzywa, lody, do śniadania prawdziwe soki. Pracownicy hotelu mili i uprzejmi, nie było dyskryminaci, że np. Anglicy są lepiej traktowani. W niektórych hotelach niestety tak się zdarza. Byliśmy w styczniu i pogoda trochę nie dopisała, przez większość czasu było pochmurno, trzeba było chodzić w bluzach, długich spodniach. Jak wychodziło słońce to robiło się bardzo ciepło i można się było opalać, pływać. Woda w basenach zimna, nie była podgrzewana. W tym okresie większość gości hotelowych to emeryci ale tak jest wszędzie nie tylko w tym hotelu. My trafiliśmy na Anglików, mili i uprzejmi. Pokój ok, nie ma się do czego przyczepić. Do plaży daleko, w okresie letnim jeśli będzie się chciało często korzystać to ma to znaczenie. Jedyny minus hotelu i dlatego oceniamy na 5 a nie na 6 to odbieranie opaski all inclusive o godzinie 12 w dniu wyjazdu z możliwością wykupienia jej za 8 euro od osoby. Jeździmy w różne miejsca do różnych hoteli i pierwszy raz się z czymś takimś spotkaliśmy. Dla nas to miało znaczenie bo wyjazd z hotelu mieliśmy o godzinie 19, natomiast przyjechaliśmy około godziny 22 i już praktycznie nie korzystaliśmy w tym dniu z all inclusive, co prawda dostaliśmy kolację ale jednak to nie to samo. Najlepiej rano wyjechać i rano przyjechać bo pomimo, że pokój przydzielają o 15 to z all inclusive można korzystać od razu. Dużym plusem jest to, że hotel leży praktycznie przy samym lotnisku, około 15 minut trwa transfer z,do hotelu. Bardzo pozytywnie oceniamy opiekę biura rainbow i samą rezydentkę. Pierwszy raz jechaliśmy z tym biurem i jesteśmy pozytywnie zaskoczeni. Od początku do końca pobytu byliśmy w stałym kontakcie z rezydentem. Dostaliśmy numer telefonu, na który mogliśy dzwonić z każdą sprawą i rezydent odbierał telefon i oddzwaniał, co nie zdarza się we wszystkich biurach podróży. Na spotkaniu informacyjnym w hotelu rezydent przekazał naważniejsze informacje czyli przede wszystkim co zrobić jak ktoś zachoruje, w następnej kolejności sprzedaż wycieczek i wynajem samochodu. Sama wyspa bardzo ładna, polecamy zwiedzić i wynająć samochód. My wynjęliśmy za pośrednictwem rainbow, bez depozytu. Nie było żadnych problemów przy zwrocie.
Ewelina, Kraków - 05.02.2019
6/6 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Na wycieczkę na Fuerteventura do Costa Calma wybraliśmy się w drugiej połowie sierpnia, wyjazd był zdecydowanie spontaniczny (wycieczkę kupiliśmy we wtorek, wylot był w czwatek). Wakacje spełniły moje oczekiwana, pomimomo kilku małych minusów. Zdecydownaie warto pojechać jeżeli oczekuje się spokoju (kierunek nie jest oczywisty, mało turystów), spędzić czas na niezatłoczonej i pięknej plaży a przede wszystkim zrobić to za rozsądne pieniądze. Jak na tak daeki kierunek, bardzo spoko hotel i opcję all inclusive, uważam że dobrze wydalismy pieniądze. Nie oczekujcie wiele od śniadań (codziennie to samo śniadanie w style english breakfest) oraz kawy (straszna rozpuszczalna lurka z ekspresu automatycznego). Zdecydowanie Fuertaventura to gwarancja dobrej pogody i sporej ilości waitru, który w mojej ocenie tylko i wyłącznie na plus bo nie odczuwa się gorąca. Polecam, polecam, polecam...każdemu :)
Joanna, Radom - 30.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
9/11 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel fajny , jedzenie dobre , śniadania mniej więcej cały czas takie same , obiady ok, kolację codziennie inna tematyka (kuchnia włoska , indyjska , kubańska itp) . Pokoje już trochę zmęczone ale nie jest źle . Do plaży 5-10 min spacerem . Obsługa bardzo miła .
Dawid - 23.12.2017 | Termin pobytu: listopad 2017
6/6 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Zdecydowanie polecam obiekt i miejscowosc w ktorej spedzilem tegoroczne ferie 2019. Bardzo mila obsluga, czyste zadbane pokoje, ladne czyste baseny. Jak na obiekt 3 gwiazdkowy bardzo ladny i zadbany. Dosc blisko do ladnych plaz, bardzo dlugiej promenady, sklepow barow itp.
Maciej, Opole - 20.02.2019
3/3 uznało opinię za pomocną