Opinie klientów o Chatur Costa Caleta

5.0 /6
736 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Joanna 12.11.2019

Wyjazd udany

Byliśmy na pobycie w hotelu Costa Caleta 7 dni, do tego wykupiliśmy wycieczki: Grand Tour Fuerteventura, Tajemnicze Cofete oraz Lanzarote. Każda z wycieczek była ciekawa, jednak gdybyśmy mieli więcej czasu na zaplanowanie podróży sami, wolelibyśmy samochód i we własnym zakresie objechać wyspę. Na Grand Tour Fuerteventura i Lanzarote było zdecydowanie za mało czasu w poszczególnych punktach podróży, do tego były ustalane godziny zbiórek i mimo sumienności w przybywaniu uczestników wycieczek na czas, to nie można było tego powiedzieć o pani przewodnik.

4.0/6

JOLANTA IWONA, KLAUDYN 27.06.2014

Pozytywna

Hotel czysty,miła obsługa poza jednym barmanem.Ręczniki wymieniane prawie codziennie.Fajny taras słoneczny na dachu z małym basenem i dwoma jacuzzi.

4.0/6

Marta, Warszawa 26.08.2019

Klasa ekonomiczna

Na plus - fantastyczna promenada biegnąca wzdłuż brzegu oceanu, dwie duże plaże publiczne, atmosfera kurortu dla rodzin z dziećmi, ciekawe wycieczki (Gran Tour Fuerteventura i Lanzarote). Sam hotel - jakość adekwatna do ceny, czyli wariant dla mniej wymagających. Czyste pokoje, miła obsługa. Znaczna część gości to Brytyjczycy, więc kuchnia dostosowana pod ich gusta. W pierwszym tygodniu pobytu monotonna, w drugim pojawiły się ciekawe akcenty kulinarne np. potrawy z kuchni meksykańskej, indyjskiej, wieczór szefa kuchni (w dniu badania ankietowego wśród gości 😉). Na minus zatłoczona część basenowa, nieczynne prysznice przy basenach, brak dostępnych leżanek ("rezerwacje ręcznikowe" widoczne od rana do popołudnia), nieprzyjemny zapach ze studzienek przy basenie i w siłowni. W hotelu dostępne są animacje. Pobyt oceniam jako udany, mimo pewnych uciążliwości związanych z dużą ilością gości w hotelu w tym okresie.

4.0/6

Maciej 01.08.2019

Dobre miejsce noclegowe, wyżywienie i warunki średnie

Hotel nastawiony na zarobek i ilość turystów, niezłe warunki w pokoju (nielicząć rozjeżdżających się i bardzo miękkich łóżek) w łazience bardzo średnio - zasłona przy wannie zalatywała koloniami, na które jeździłem 15 lat temu. Problem z leżakami, na których cały czas leżały ręczniki.. jedzenie masowe, dużo tłuszczu, produkty nie do końca dobrej jakości, często widać było przerobione produkty z poprzednich posiłków w np. makaronach albo ryżach. Na śniadanie zawsze to samo, nastawione na angielskich klientów na szczęście były jajka sadzone i dobre pieczywo. Drinki z automatów straszliwie słodkie, ale można było łączyć np. wódkę lub z lemoniadą i wtedy dało się coś wypić. Piwo bez smaku. Ogólnie wrażenia pozytywne, jeśli ktoś nie nastawia się na luksusy, hotel będzie dobrą bazą wypadową do zwiedzania tej pięknej i różnorodnej wyspy. Głodny nie byłem, można było spotkać miłych Polaków i pośmiać się przy jakimś drinku.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem