Opinie klientów o Chatur Costa Caleta

5.0 /6
736 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Maciej, Lubin 15.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Mieszane uczucia

Na Fuercie byliśmy w końcówce października. Plusy: -blisko do lotniska, transfer trwał 15-20 minut - miła obsługa w hotelu - hotel położony w fajnym miasteczku, sporo restauracji, barów, wypozyczalni aut, 10 minut na dużą piasczystą plażę -dobry kontakt ze strony rezydentki, fajne oferty wycieczek -sprawna, choć stara, klimatyzacja w pokiju Minusy: -hotel dosyć stary, pokoje wymagają odświeżenia - z obu stron hotelu trwa budowa oraz remont drogi, więc trzeba liczyć się z dużymi niedognosciami (kucie młotami od 8 rano) - jedzenie typowe pod Anglików, tłuste, monotonne i słabe desery - przekąski w trakcie dnia to jakieś nieporozumienie, pozostawione przy basenie frytki, burgery z mielonek i trochę ciastek (wszystko potwornie smierdzialo) - słaba oferta drinków, tylko jeden bezalkoholowy, większość to gotowce z automatu, - trzeba uważać z otwieraniem na dłużej drzwi balkonowych ponieważ wszedl nam karaluch, - leżaki bez możliwość regulacji oparcia, trzeba dobrze wybrać, żeby nie leżeć pół dnia w cieniu ponieważ basen jest otoczony z każdej strony budynkiem Generalnie jeśli ktoś nie ma dużych wymagań to może być dla niego okej, my zapłaciliśmy podobne pieniądze, jak za hotele 4 gwiazdkowe, więc trochę się zawiedliśmy.

3.0/6

Helena, Borzecin 23.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

pobyt w Chatur Costa Caleta

Był to nasz chyba 11 wyjazd na Fuerteventurę do hotelu Costa Caleta chyba 5 .Ostatni wyjazd nie udał się w roku ogłoszenia pandemii. Porównanie poprzednich pobytów w tym hotelu a obecny pobyt to przepaść. Windy dwie nie czynne w części trwały jakieś remonty tak to nazywam bo nie wiele się działo w sensie wykonywanych tam prac. Wyżywienie na pewno nikt głodny nie chodził ,ale w poprzednich latach extra teraz tak sobie. Wycieczka objazdowa po wyspie miernota totalna. Mamy porównanie z poprzednich wyjazdów ,myślę ,że my mieliśmy większą wiedzę na temet wyspy od naszej Pani przewodnik . Zainteresowanie kierownictwa hotelu żadne ,poprzednio zawsze była osoba która chociaż trochę znała język polski . obecnie nic takiego się nie zdarzyło . Czar tym hotelem prysł jak bańka mydlana .Nigdy z niego już nie skorzystamy. pozdrawiam Heba Helena

3.0/6

Joanna, Warszawa 18.10.2023

Chatur Costa Caleta - omijaj z daleka

Po pierwsze robaki chodzące po pokojach, łazienkach i najważniejsze po stołówce. Po drugie bardzo złe jakościowo jedzenie, większość rzeczy z mrożonek, krewetki nieoczyszczone, soki bardzo rozwodnione, drinki z dystrybutora. Brak informacji które drinki są bezpłatne a za które trzeba płacić. W ofercie jest informacja że pokoje częściowo odnowione i może były odnowione tzn. odmalowane albo to po prostu Rainbow ma takie kiepskie pokoje. Śmietnik pod oknem pokoju i sterta połamanych rzeczy. Poza hotelem z jednej strony ruina a z drugiej roboty drogowe (hałas w ciągu dnia, pył, kurz). Brak możliwości skorzystania z balkonu. W oknach dziurawe zasłony. W łazience obtłuczona wanna i zasłonka plastikowa, która niewiele chroni. Z basenów obłazi farba, ruszają się drabinki po których się wchodzi i wychodzi z basenu, zdecydowanie za mało leżaków - jeszcze przed godziną 7.00 rano były pozajmowane no i pracownik chloruje wodę w basenach nie wieczorem tylko około 8.00 rano a basen otwierają o 9.00. Co 3 dni rozkodowywały nam się klucze do pokoju, ponadto drzwi były zepsute i trzeba było je kilkakrotnie zamykać żeby na prawdę były zamknięte (jak panie sprzątały to zastawaliśmy otwarte drzwi). Klimatyzacja nie jest klimatyzacją tylko nawiewem (a w ofercie jest klimatyzacja) , poza tym kiepsko działa a w częściach wspólnych (np. recepcja i restauracja) nie działa. Jedyny plus hotelu to obsługa - bardzo miła recepcja, próbująca mówiąca po polsku i barmani oraz ulotka z podstawowymi informacjami w języku polskim. NA plus także położenie hotelu blisko promenady nad oceanem i blisko centrum rozrywkowego. Niestety to nie są trzy gwiazdki tylko najwyżej 1.

3.0/6

GRZEGORZ, SWIETOCHLOWICE 10.12.2019

POLECAM SAMOCHÓD NA DWA DNI W AUTO RAMIREZ MAŁY 30 E PÓŁNOC WYSPY TRASA AJUY-BETANCURIA-CARALLEJO-EL COTILLO . DUŻY WRANGLER (CASCO NA COFETE) 70 E POŁUDNIE WYSPY TRASA SOTAVENTO-COFETE-LA PARED PIĘKNY ZACHÓD SŁOŃCA
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem