Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy pod koniec sierpnia. Ogólna ocena ok, nie ma się czego czepiać jeżeli porównamy sobie cenę innych hoteli na Fuerteventura. Dobra lokalizacja, blisko lotniska, fajna plaża niedaleko hotelu (pieszo około 10 minut) ale zestawiając hotele w jakich bywaliśmy to jednak najsłabszy z wszystkich, cena pobytu godna co do jakości. Na śniadaniach każdy znajdzie coś dla siebie ale obiady i kolację monotonne. Na 11 dni mieliśmy zdecydowany przesyt tego jedzenia. Uwazam ze hotel nie powinien przekraczać ceny 4800 w sezonie. Polecam wypożyczyć samochód aby zwiedzić całą wyspę, ponieważ jest wyjątkowa i bardzo ciekawa.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym hotelu w ostatnim tygodniu stycznia. Pokój czysty, przestronny, sprzątany codziennie. Wyżywienie poza śniadaniami (monotonne) bardzo zróżnicowane, szeroki wybór i bardzo smaczne. Miejscowość Caleta de Fuste jest jak... miejscowość turystyczna, z ofertą licznych barów, restauracji i sklepów. Jest co zwiedzać na samej wyspie ale to trzeba zaplanować przed wyjazdem posługując się materiałami dostępnymi w sieci i wypożyczając samochód na miejscu (29 euro za 1 dzień). Niestety porażką okazała się informacja o podgrzewanej wodzie w przynajmniej jednym z basenów obiektu. Przed wyjazdem upewniałem się w biurze, ponieważ zależało mi na tym, czy aby na pewno tak jest. Otrzymałem potwierdzenie, a na miejscu solidne rozczarowanie! Woda dla morsów (1 i aż 1 się ujawnił na tygodniowy pobyt i spróbował kąpieli, ale szybko wyskoczył z basenu) Porażką także jest brak zapewnionego wyżywienia przy nocnym wylocie powrotnym. Tylko śniadanko, wykwaterowanie do 12:00 i jak nie masz kasiory to praktycznie o suchym pysku przez 24 godziny do lądowania w miejscu docelowym.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przelot i transfer - bez problemów. Wyspa i miejscowość dobre dla czynnego wypoczynku. Deptak kilkukilometrowy nad oceanem. Dużo tras dla pieszych i rowerzystów. O hotelu niestety nie można tego powiedzieć. Zakwaterowanie przedłużyło się ponad proponowany czas . Poproszono nas by poczekać na przygotowanie pokoju. Ostatecznie dostaliśmy inny pokój niż ten, który nam przydzielono zaraz po przybyciu do hotelu, na karcie zakwaterowania został zmieniony numer pokoju - na inny niż wpisany do dokumentu hotelowego, który parafowaliśmy. Pokój był zimny, z balkonem od strony północnej, słońce nie pojawiało się tam ani na chwilę w ciągu dnia. Widok z pokoju na zaśmiecony teren hotelu i ulicę w remoncie. Mimo naszej prośby o zmianę pokoju, do końca naszego pobytu (dwa tygodnie) pokoju nam nie zmieniono. Warto również zauważyć, że trwa obecnie remont budynków po przeciwnej stronie hotelu. Obiecywany basen i infrastruktura na dachu cały czas w remoncie. Baseny w patio hotelowym ze złuszczającą się farbą. Dwie z czterech wind wyłączone z użytkowania (bagaże trzeba było wnosić po schodach). W restauracji hotelowej problemy z uzupełnianiem dań. Sprzątanie pokoju OK. Cena zbyt wysoka za wypoczynek w tym obiekcie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel średniej wielkości, ale bardzo mało miejsca dla gości np na opalanie, całość przestrzeni stanowi atrium w środku budynku i dach. Hotel nie ma bezpośredniego dostępu do plaży, najbliższa jest kamienista. Do piasczystej trzeba przejść kilka minut, leżaki i parasole płatne. Generalnie było ok, ale chyba jakość nie adekwatna do ceny. Chociaż obsług hotelowa chciała ukraść synowi bluzę. Dużo lepsze plaże są w Moro Jable.