Kategoria lokalna 3
2.5/6
Hotel ogólnie fajny jedzenie bardzo dobre poza jednym mankamentem w pokoju który otrzymaliśmy dokładnie nr.1050 strasznie śmierdziało grzybem ,oczywiście zgłosiliśmy to w recepcji hotelu, pani przysłała pokojówkę która jeszcze nie weszła do pokoju a już ze zdziwioną miną twierdziła że nic nie czuje że wszystko jest w porządku marne podejście.Ogólnie hotel fajny pokoje marne i brak zainteresowania problemami gości ,pani w recepcji bodaj że z Czech bardzo arogancka odgrywała jakąś dyrektorkę hotelu troszkę pokory.
Karol - 12.05.2019
9/14 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Hotel i jego obsługa pozostają wiele do życzenia. Odrapane stoliki, brudne naczynia i powyginane sztućce są na porządku dziennym. Jedzenie nie zawsze świeże. Obsługa gburowata. Baseny czyszczone bardzo rzadko. Rozumiem że lokalne 3 gwiazdki ale hotel ma fajną infrastrukturę i przy odrobinie pracy można zrobić coś fajnego. Dodam że po raz pierwszy w życiu widziałam kota polującego na karaluchy. Ale, jak to mówią - podróże kształcą.
Anna, - - 31.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024
9/10 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Basen w remoncie, nie dostalismy informacji o przedłużającym się remoncie, wiec duży hałas z tym związany. Mieliśmy informacje ze na nasz przyjazd remont będzie ukończony ale niestety tak nie bylo..
Karolina Barbara, --- - 01.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
23/25 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Feralna obsługa .szczególnie pani Gabriela recepcjonistka.mielismy zarezerwowany pokój na najwyższym pietrze a otrzymalismy na nizszym mimo tego iz byl dostepny.pani Gabriela poinformowała nas ze ich nie interesują prosby pisane przez rainbow.
Beata, Piekary Śląskie - 22.01.2019
98/98 uznało opinię za pomocną